rapilos Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Nou, haal de oranje vlaggen maar weer weg ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 11 minuten geleden zei bumperjim: Nou kan ik altijd nog switchen en zeggen dat ik voor Frankrijk ben, maar volgens mn dochters is dat valsspelen en willen ze me niet als "tweedekeus" supporter. En zo heurt t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Je hebt wel langer lol tijdens zo'n toernooi als je Frankrijk supporter bent. Maar goed met NL moet je al blij zijn als ze zich een keer kwalificeren lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 57 minuten geleden zei Musashi: ik denk dat ik ook eens overstag ga en pindakaas ga kopen…niet voor ons (bah!) maar voor de specht hier in de buurt want ik wil die ook wel eens zo dichtbij zien komen!! Mooi!! Ik vind het inderdaad zó leuk! Ze eten wel gewone pindakaas maar dat is niet goed voor ze. Er zitten gebrande pinda’s in die ze niet goed kunnen verteren maar het probleem is vooral de hoeveelheid zout! Die is veel te hoog. Musashi en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Toch ook wel jammer vind ik. Ik vind het wel wat hebben dat oranje gedoe. Van anderen welteverstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Het onweert en het regent, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Mooi he? En wat leuk die spechten @Jannigje. Bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Had je een fijne dag @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Ik heb de spechten van Jannigje als screensaver op mijn telefoon lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Je bent niet de enige @Bor boeit het je nog wat je zelf zegt? Kun je nog met jezelf praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Zou het einde der tijden naderen? dezienendedoemdenkerofdoemdenkendezienert bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 @Bor ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik worstel geregeld met dissociatie. Buiten jezelf zijn, contact en verbinding verliezen. Zinloosheid van het bestaan. Maar soms moet je iets ook gewoon een tijdje laten zijn wat het is. Je rouwt, dat heeft tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 The Orville op Spike Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Is het seizoen één? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Ik denk het, vorige week aflevering 1 gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Droge afmelding voor vandaag. weltrusten. haddock, Reacher en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Trusten ZBB Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Oh wat baal ik dat Nederland eruit ligt. Zo jammer. Bah bah bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik heb de spechten van Jannigje als screensaver op mijn telefoon Echt waar?? Wat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Ja zo jammer!! Boehoehoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 bumperjim, karin123 en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Gelukkig toch wat oranje trots door Max & vd Poel vandaag want het voetbal was echt waardeloos! Kunnen al die lelijke oranje vlaggetjes en slingers ook weer naar binnen bij de mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) België is door en Ronaldo eruit, das toch een mooie opsteker? Hoewel ik moet zeggen dat ik even een soort van waardering voelde voor Ronaldo toen hij die cola flesjes weg deed. 28 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 ik ben blij dat ik van volleybal houd daar zit ook een net tussen wat een geduw, getrek en getrap, vreselijk en na afloop alle bagger over je heen van commentaar wat hebben die mannen het nu but met zichzelf en de wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) Ja dat geduw en getrap is onuitstaanbaar en ze gebruiken de video arbitrage volstrekt onvoldoende daarbij. Zo iemand die De Bruyne uit de wedstrijd schoffelt die moet gewoon rood krijgen. Bij een rugby kampioenschap worden videobeelden voortdurend gebruikt en daar hoef je echt niet lang op te wachten en gaat er veel eerlijker aan toe. 28 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden