haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 39 minuten geleden zei Reacher: Ik heb net van allerlei losse letters een verjaardagsslinger gemaakt voor de koffie en schoonmaak mevrouw op het werk. Dus die slinger hangt daar nu te glunderen in de gang. er staat op ‘Gefeliciteerd met je verjaardag … drie keer hoera’ Terwijl ik de lift instap hoor ik een collega nog zeggen ‘ik hoop niet dat die laatste A loslaat’. Sindsdien loop ik te piekeren. Maar extra extra vroeg naar het werk maandag. Mustn’t worry, not good for the old ticker Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 2 uur geleden zei knakker: Oja, is waar ook, die ging naar Limbabwe. Paar minuten hier vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Fabienne1985 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 vlaamse friet, gebakken kaasplak en rauwkost en sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Halloumi? Ik hoop het nou eindelijk eens te kunnen kopen. Morgen maar naar de AH.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 nee het waren twee rondjes cheddar met sambal, erg pittig (lidl) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Hier geen bbq vandaag,maar stoofperen uit pot,aardappelen en gemarineerde kipdrumsticks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Römertopf met zuurkool, appel, aardappel, witte wijn, balsamicoazijn, saucijsjes en veel karwijzaad. Was heerlijk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Hier patat kaasslouffle frikandel of fiandel erbij gegeten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Fijn dat je niet meer alleen bent @Fabienne1985 . Sterkte xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Vanavond bij cliënt gegeten. Ik had worteltjes, peultjes en rabarber meegenomen uit de tuin. Dat vond ze leuk Dus..lekker gegeten Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 vrijdagavondbankhangdiner biologische quiche van de biologische winkel, biologische kaas van de biologische winkel, biologische worst van de biologische winkel en ook een zak chips van de biologische winkel. lekker onderuitgezakt. Fijne avond allemaal, ik wip even binnen en zwaai even en lees niet bij weekend kan beginnen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 4 minuten geleden zei Artemis: vrijdagavondbankhangdiner biologische quiche van de biologische winkel, biologische kaas van de biologische winkel, biologische worst van de biologische winkel en ook een zak chips van de biologische winkel. lekker onderuitgezakt. Fijne avond allemaal, ik wip even binnen en zwaai even en lees niet bij weekend kan beginnen Da’s wel n heel biologies geheel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Zojuist zei haddock: Da’s wel n heel biologies geheel! logisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Toch? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 (bewerkt) en nu netflixen Dirk Gently Holistic Detective, in de sfeer van Hitchhikers Guide Through The Galaxy, goed gespeeld, ik vind het een goed verhaal. ben bij seizoen 2 fijne avond allemaal 25 juni 2021 bewerkt door Artemis Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Mag ik mijn ei even kwijt hier? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik door antabus heen kan drinken? Ik weet ik doe dat zelf begrijp me niet verkeerd. ik heb vandaag een gesprek gehad bij de ggz crisis dienst, die raden een opname af, ik moet juiste zorg ambulant krijgen. schaamte zit hoog, de buurt weet nu wat er speelt, ik heb de kinderen overigens geen kwaad gedaan, ze hebben mij zien overgeven en een paniekaanval zien krijgen, de oudste is toen naar buiten gerend omdat ze me hoorde zeggen zo zie ik mijn kinderen nooit meer als hun vader dit weet, en heeft de buurvrouw geroepen, ik bleef ook maar zeggen alsjeblieft de kinderen hier weg, toch hebben ze genoeg mee gekregen, de schaamte is enorm, bedoel welke moeder doet zoiets, ik heb ze beschadigd en kan dit nooit meer wegnemen. komt dit weer goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 2 minuten geleden zei Fabienne1985: komt dit weer goed? Alles kan weer goed komen, althans daar moet je denk ik rotsvast in blijven geloven, maar er is waarschijnlijk een hoop tijd nodig. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Gebeurd is gebeurd, je staat nu weer in het hokje start en je mag weer opnieuw beginnen. Ik ben blij dat je niks met dat mes hebt gedaan. Heel veel sterkte en fuk de schaamte, dat is even het minst belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 7 minuten geleden zei bumperjim: Ik ben blij dat je niks met dat mes hebt gedaan. Ik ook! Goed dat er nu hulp is @Fabienne1985. Ik hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. En ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Fabienne1985 uit ervaring spreek ik het komt goed. Kinderen zijn uiteindelijk flexibel en het vertrouwen zul je terug krijgen van ze . Alleen zal het tijd nodig hebben om aan jezelf te werken . Door de antabuse drinken ik heb het persoonlijk nooit aangedurfd er enig alcohol in te gieten terwijl ik deze genomen had . De angst voor de reactie was hier sterker dan het drinken . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Fabienne1985 deze les hoef je nooit maar dan ooit nooit meer te leren laat daar de schaamte dan maar een rol in spelen dan is die ergens goed voor en gebruik ons/het forum als back up samen kunnen we dit Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Fabienne1985veel sterkte! Wij zijn goed aangekomen. Eind van middag gezwommen, mini vindt het geweldig! Nu slaapt ze lekker, hopelijk de nacht door. Welterusten alvast! Lieke7777, lady jane, Maja en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Fabienne een voor onder de riem sterkte meid. ik meld me droog (en rookvrij) af van het dagpact. morgenvroeg weer naar de haven kleine dingen repareren en gewoonlijk onderhoud plegen. Voor volgende vrije week staat er weer een leuke reis op de planning lady jane, nancy en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Mijn kinderen zijn bij hun vader, daar gaat het goed mee, of nou ja ze hebben wel een tik van gehad. ik heb niets gedurfd met het mes, slechts wat krassen en blauwe plekken. dorp is klein, ik ben vreselijk bang dat mijn kinderen hier door gepest gaan worden of sterker nog ze niet meer mogen spelen. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 30 minuten geleden zei Bor: Voor de volgende x, houdt er maar rekening mee je qoute terug te zien is in persoonlijke notificaties. Fijne avond Dat weet ik wel hoor en ook dat je het gelezen hebt! Maar jij hebt de wijsheid in pacht omtrent JZ en uithuisplaatsingen, dus daarom, laat maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden