Lonster Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Ik heb gisteren kaarten gekocht voor Iggy Pop. 74 jaar en dan nog een tour doen, ongelooflijk hè. Hij zal in zijn tijd ook aardig wat hebben gebruikt. Reacher, Artemis, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 1 minuut geleden zei Bor: Klinkt wel goed op zich. Kun je dat vapen of hoe? @ikkanhet Wat is vapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Lonster bij first dates zat gisteren de zanger van curiosity killed the cats die had ook te veel jaren verspild met drugs en beroemd zijn, nog nooit een echte relatie gehad (en de date was leuk, maar niet de echte klik) Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 2 minuten geleden zei Bor: Dat lijkt me een gat in de markt. Vertel! Het leek me gewoon grappig, ik heb verschillende keren in Polen op bezoek geweest. In de jaren 90, bij mijn eerste bezoek was een koel bier daar een echte zeldzaamheid, om onderweg kunnen te drinken. Bijna al mijn vakanties waren fietsvakanties. Polen is een Vodka land, blowen? Blowen heb ik nog bijna nooit gezien.Van niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Wat ze bij vapen er allemaal indoen , heb ik absoluut geen idee van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 6 minuten geleden zei Lonster: Ik heb gisteren kaarten gekocht voor Iggy Pop. 74 jaar en dan nog een tour doen, ongelooflijk hè. Hij zal in zijn tijd ook aardig wat hebben gebruikt. Die hele generatie muzikanten. Ik ben groot fan van Eric Clapton, heb zijn biografie gelezen, ik vind hem echt een held en boegbeeld voor Sober leven Iggy Pop, lust for life wat heb ik daar veel op gedanst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei lady jane: Lonster bij first dates zat gisteren de zanger van curiosity killed the cats die had ook te veel jaren verspild met drugs en beroemd zijn, nog nooit een echte relatie gehad (en de date was leuk, maar niet de echte klik) Oh leuk, dat ga ik terug kijken. Ik vond die zanger toen wel leuk, met zijn pet achterstevoren. Dus hij is nog vrij First Dates kijk ik ook vaak. Af en toe is er een tafelgenoot die geen alcohol drinkt. Dat vindt de ander over het algemeen écht niet leuk en gezellig. 19 juni 2021 bewerkt door Lonster nog iets belangwekkends toegevoegd lady jane en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Zojuist zei Lonster: Oh leuk, dat ga ik terug kijken. Ik vond die zanger toen wel leuk, met zijn pet achterstevoren. Dus hij is nog vrij daten !!!! of ben je al voorzien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Nou dat is nog een beetje ongewis. Ik ben wel aan het daten. Het is een beetje de vraag of het vriendschap is of meer. Hij heeft dezelfde relatie met alcohol als ik. Liever niet want eerder teveel gehad, meestal niet. Maar af en toe wel. Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Nou ik ga maar eens wat Nuttigs doen. Fijne dag! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Iets Nuttigs Doen ik ook Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Een hele goede morgen allemaal, Grijs hier, veel geregend ook Wel goed voor de natuur. Nou, jullie gaan allemaal wat nuttigs doen, lees ik, dan ga ik dat ook maar doen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Is niets doen ook nuttig, dan ben ik heel nuttig. Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Voor Lonster en Artemis Reacher, Lika, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 1 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Goedemorgen. Wat koeler hier. Ben ik gelijk van slag… wat moet ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 @Lika Geen kleding meer? Badjas? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Eva kostuum Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Halootjes allemaal. Wat heb ik aan vandaag ? Een tuniek met legging lekker makkelijk . Wilde eigenlijk mijn jumpsuit aan doen maar die zat nog in de was . Vodca vapoen klinkt ok . Heb een damper liggen , breng mij nou niet op slechte gedachten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Gisteren koorts en pijn. Nu alleen nog pijn. Overal. Maar wel naar mijn vrijwilligerswerk, want tja de katten daar… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 3 uur geleden zei ikkanhet: Hier hetzelfde één alcoholvrije en dorst is over. Ik houd het bij 2ltr. fl. cola licht. 12 flessen gekocht. Leve mijn scootmobiel. Lieke7777 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Wat voor 'n vrijwilligerswerk Reach? Doe je wel rustig aan wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Count me in @bolletje cola light rules bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 @Lika Blijkbaar heb ik nooit lang genoeg samen gewoond. Mijn ex droeg bijna steeds een jeans met een blouse. Een kleed was voorbehouden voor feesten. Wat is een damper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 7 minuten geleden zei bolletje: Ik houd het bij 2ltr. fl. cola licht. 12 flessen gekocht. Leve mijn scootmobiel. Is die Cola licht ook echt zonder veel suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Haha een kleed ligt bij ons op de grond @Claudius Damper is een e sigaret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden