Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen iedereen 13 juni 2021 bewerkt door Claudius Toevoeging aan tittel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Pilletjes genomen. Tomaat, brood, ajuin en azijn karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Juist op Facebook op een west-Vlaamse tekst aan 't reageren geweest. Kunnen die mensen niet gewoon in 't Nederlands proberen te plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Vaderdag is volgende week zondag pas. DAGPACT: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Vaderdag is volgende week zondag pas. DAGPACT: Quinn Ja, ik lees het juist op Facebook. In België is het vandaag. Sorry hoor, verander ik de tittel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goedemorgen frummers. Ja, klopt: deze week Vaderdag in België, volgende week in Nederland... Vandaag dus de eerste wedstrijd voor Nederland.... hebben wij ook wat leuks (hopelijk) De zon schijnt al gul, het wordt weer een mooie dag met als maximum 22°, warmer hoeft voor mij ook echt niet. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 @Yvonne Gebruik je dat allemaal van je plaatje? Ik zit al aan mijn tweede thermos thee. Ik zet het in een thermos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 (bewerkt) Het meeste wel Claudius, maar niet tegelijk hoor. 's morgens drink ik thee, eind van de ochtend koffie en tussendoor veel water, gewoon kraanwater en ik maak ook wel bubbeltjeswater. Cola af en toe en jus d'orange eigenlijk alleen als we brunchen (pasen en kerst).... En de theepot op het plaatje is ook een thermospot. Wissel ik af met een stenen pot met waxinelichtje... 13 juni 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goedemorgen allemaal. Gebroken nacht; duf wakker. Veel plannen, dus toch maar uit de veren. Wel met thee van @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goeiemorgen Maja, lekker even rustig wakker worden dan maar nu. Ik hoop dat je ondanks al jouw plannen toch nog lekker van het mooie weer kunt genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 (bewerkt) 56 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Ja, klopt: deze week Vaderdag in België, volgende week in Nederland... In Frankrijk is het ook volgend weekend vaderdag maar moederdag is altijd 3 weken na NL. Als de EU zich nou eens met de ècht belangrijke zaken zou bezighouden 13 juni 2021 bewerkt door bumperjim Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Het is weer een mooie dag om met de stroom mee te zwemmen, geniet ervan lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Voor alle papa's uit België een hele mooie Vaderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 7 minuten geleden zei bumperjim: In Frankrijk is het ook volgend weekend vaderdag maar moederdag is altijd 3 weken na NL. Als de EU zich nou eens met de ècht belangrijke zaken zou bezighouden Ik wist niet dat de EU zich daarmee bezig hield? 29 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal. Gebroken nacht; duf wakker. Veel plannen, dus toch maar uit de veren. Wel met thee van @Yvonne! Ik heb ook weer slecht geslapen, nauwelijks een paar uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ik slaap steeds best snel wel iedere keer rond vijf uur wakker maar vindt dat geen straf met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goedemorgen! Dagpact Quinn Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 25 minuten geleden zei Yana: Het is weer een mooie dag om met de stroom mee te zwemmen, geniet ervan lieve mensen. Je zegt toch boeiende dingen Yana. I love it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Maar wat bedoel je ermee eigenlijk? Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goedemorgen! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Vanmorgen na lange tijd weer eens de bloeddruk gemeten. heb medicijnen voor de hartslag maar die werken ook op de bloeddruk. Die was nu 98/68 dus in de gaten houden dat die niet te laag wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Niksje! Wat leuk je te zien! En Claudius mag ik je complimenteren met je nieuwe plaatje? Ik vond die vorige zo grijzig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Vanmorgen na lange tijd weer eens de bloeddruk gemeten. heb medicijnen voor de hartslag maar die werken ook op de bloeddruk. Die was nu 98/68 dus in de gaten houden dat die niet te laag wordt. Ik denk dat iedereen ook even extra alert is ook naar aanleiding van wat die voetbalmeneer gisteren meemaakte. Goedemorgen pittig en lief vlindertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goeiemooie morgen frummers Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden