bolletje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeie morgen mensen, wat was het vannacht, ondanks de ventilator benauwd zeg bah bah sliep om 3.15 nog niet, ben benieuwd of ik het volhoud op het werk, en anders ga ik gewoon in een hoekie staan te slapen met een bord op m'n buik "NIET STOREN, BEN AAN HET MEDITEREN " woehahahaha. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei niks: Ik kijk ook met verbazing naar je bijdragen @ikkanhet niet aanvallend bedoeld hoor. Gisteren 68 bijdragen, die erna komen 9. Op dinsdag 70 bijdragen, erna 14... Lijkt bijna verslavend. Wordt vanzelf minder, echt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei niks: Ik kijk ook met verbazing naar je bijdragen @ikkanhet niet aanvallend bedoeld hoor. Gisteren 68 bijdragen, die erna komen 9. Op dinsdag 70 bijdragen, erna 14... Lijkt bijna verslavend. Nee hoor is niet verslavend voor mij. Komt denk ik ook wel omdat ik alle tijd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeiemorgen @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Een hele goeiemorgen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Waar zien jullie staan hoeveel bijdragen iemand op een dag heeft? Weer iets nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Hou het er maar gewoon op dat ik een kletskous ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goedemorgen frummers, De zonneschermen zijn al weer 'uitgedraaid'.... het wordt, het ís alweer heerlijk weer. Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeiemorgen @yvonne en @Pinkman Waar zie jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeiemorgen @Cleo66 Wens je daar alvast super veel plezier mee. Ga lekker uit je dak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 DAGPACT: Reacher ikkanhet Spirit Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 En gelijk heb je @Cleo66we doen niet onder voor die jonkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goedemorgen allemaal! Een dagje werken weer dan weekend. Vandaag de eerste zeker niet voor mij Fijne dag!!DAGPACT:Reacher ikkanhetSpiritYvonne VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeiemorgen @VIII wens je een fijne werkdag. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Zojuist zei Pinkman: Een kwestie van de dagdraad van vandaag tellen Hahahaha ben goed maar niet gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeiemorgen die @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ik heb de ventilator boven nog niet nodig gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeiemorgen iedereen. Levensloos lichaam gisteren ochtend gevonden in auto vlakbij mijn woonst, bleek pop te zijn. Volgens de krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 En heb er 7 en een mobiele airco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Zojuist zei Pinkman: Gewoon in de draad van vandaag tellen hoe vaak er gereageerd is door één persoon. Maar @ikkanhet mag ook voor mij reageren. Ga ik buiten wat schilderen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Dus jullie weten het een vraag voor @Pinkmanstuur maar door. Veel plezier met schilderen @Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Morgen mijn tweede prik en weer maar eens naar de huisarts. Zo lijstje opmaken van mijn "lichamelijke" klachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @niks en @bumperjim Mooie foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden