Spring naar bijdragen

Donderdag 3 juni 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd  @niksmet  je diploma  nivo 3 .

@nancy heel veel sterkte  morgen  .

 

@Bor wat naar als je alles op alles zet  om je schoon vader  thuis te laten  sterven  en het net niet  lukt . 

Hebben  jullie  geen hospice in de buurt  voor deze zorg  ?  Vergeef het jezelf het is niet makkelijk  wat jullie  gedaan hebben .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei spirit:

@Jannigjekan je dan zelf zingen en zie je dan die anderen in hokjes? De buitenoptredens mogen weer, dus kreeg net een verzoekje binnen voor volgende week. Gezellig weer mensen vermaken. Heb het zo gemist.

 

Ja, je zingt alleen thuis, de anderen hoor je niet. Ik zie en hoor alleen de dirigent  en zie evt. een deel van de anderen in inderdaad kleine hokjes(klein scherm). De dirigent hoort helemaal niemand, dus die staat naar een scherm met bewegende monden te kijken maar heeft geen idee hoe het klinkt. Het is niet ideaal, eigenlijk helemaal niet leuk, maar het is beter dan niets. 
En op den duur went het zo waar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor uit de manier waarop je schreef dacht ik ook aan een verpleeghuis.
Ik weet dat we met mijn heit ook zo’n gesprek hebben gehad, gelukkig is het bij hem nooit zover gekomen. Hij kon in het verzorgingshuis blijven tot aan het eind.

Ik hoop dat ze goed en liefdevol voor hem zorgen waar hij nu is. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Cleo66:

Wat mooi gezegd @Yana. Hoe @niks hier binnen kwam en nu , daar zit een wereld van verschil. Wat een groei . Gefeliciteerd met wederom.een mijlpaal in je leven,  ga het lekker vieren.  

Ook wil ik dan bij deze @Lieke7777niet vergeten,  want ook zij vind ik zo'n vechter en een enorme aanwinst voor het forum.. 

Nou kan ik  iedereen wel wat veren geven , maar dat doe ik lekker niet . 

Wat lief   van je  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...