ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Mijn dag was super. Net onder de douche keihard I feel good mee gebleerd. Scrubje hier, cremepje daar. Ik begin mijn echte ik weer te zien. Blij toe. Gaby echt verbrand. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker Sterkte voor die het kunnen gebruiken. rapilos, Maja, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 minuten geleden zei knakker: Hoe heb je dat gedaan eigenlijk? Heeft een oude knuffel dienst gedaan ofzo? Maar hoe dan ook: goed gedaan. Allemaal leuk en aardig de drankduivel als symbool. Maar je moet natuurlijk niet gaan denken dat het écht iets buiten jezelf is. Ja een briefje met haar naam erop aan een knuffel en een hele reeks namen en verwensingen die ik hier niet ga herhalen en buiten in een grote bak verbrand. Dat denk ik niet hoor het is gewoon de evil versie van mezelf. En die wil ik niet meer zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 dank je @knakker ik ben ontregeld, alles op oude telefoon, ook mijn sober apps etc etc. Ik heb de basis weer op de nieuwe, dus ik kan naar bed en morgen weer fris op, wat een *****dag maar ik heb wel mijn 5 maanden badge en die pakt niemand me af en sorry voor totaal niet reageren op jullie post Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 precies, er is geen drankduivek, Gaby of gremlin. er is een deel van jezelf dat schreeuwt om verandering verbetering♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @Artemis vijf maanden nuchter en morgen een nieuwe telefoon. Mooi man. Artemis en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 1 minuut geleden zei Artemis: dank je @knakker ik ben ontregeld, alles op oude telefoon, ook mijn sober apps etc etc. Ik heb de basis weer op de nieuwe, dus ik kan naar bed en morgen weer fris op, wat een *****dag maar ik heb wel mijn 5 maanden badge en die pakt niemand me af en sorry voor totaal niet reageren op jullie post Hartelijk gefeliciteerd met je 5 maanden badge, super gedaan. Artemis en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 minuten geleden zei lady jane: precies, er is geen drankduivek, Gaby of gremlin. er is een deel van jezelf dat schreeuwt om verandering verbetering♥ Work in progress lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Heftig @Bor en zwaar. Heel veel sterkte lieverd en hopelijk kun je een beetje slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Gefeliciteerd @Artemis! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @rapilos ik snap je wel, voelde zaterdag ook even jaloezie. Maar ach, heb net zoveel lol gehad als de anderen. @Artemis gefeliciteerd met je 5 maand! @nancy @lady jane lekker op het strand geweest? @Lieke7777 wat jammer! Hier gewerkt, thuis lekker de tuin in. Mini is bijna de hele dag buiten geweest, we hebben buiten gegeten. Heerlijk dagje! rapilos en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Hey @Reacher nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @Artemis Gefeliciteerd met je vijf maanden. Moet dag toch een beetje goed maken he Welterusten lieve mensen Dank je wel voor alle steun vanavond. Heeft echt geholpen Artemis en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 6 minuten geleden zei niks: Hey @Reacher nog wakker? JazekerT klinkt als een goed dag @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ja hoor prima dagje. Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @Lieke7777dat hoofd van ons he? Het maakt verhalen en gaat er zelf in geloven.... @Artemis: van harte! ik had een prima dagje. Fijn. niks en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Heerlijke stranddag Niks, voor het eerst gevolleyed weer met net en 3 tegen 3. Vermoeiend maar oh zo fijn weer. niks en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @Artemis mooie basis, vol vertrouwen verder Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Maar weer opgestaan. Slapen wil niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Iedereen in slaap dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Nee hoor, nog niet. Maar ik moet nu wel m’n bed op gaan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Waardeloos hè, niet kunnen slapen. Lig je wakker of slaap,je niet omdat je pijn hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Gefeliciteerd @Artemis, goed gedaan. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik hoop dat je straks wel kunt slapen @ikkanhet. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 5 uur geleden zei Jannigje: Ik hoop dat je straks wel kunt slapen @ikkanhet. Welterusten Gelukkig nog 3 uurtjes slaap kunnen meepikken. Nee had gelukkig geen pijn het lukte gewoon niet. Lief dat je het vraagt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 15 uur geleden zei ikkanhet: Iedereen in slaap dus. Ik werd om 2 terug wakker en nee dan ga ik niet steeds terug aan de computer zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden