Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Lekkere moctail gemaakt..... Proost Zeg daar kunnen nog wel twee rietjes bij voor @niks en mij @ikkanhet ikkanhet en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ben je gelukkig @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Oh God, ik ben ook zo direct soms, je hoeft niet te antwoorden hoor! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei niks: Ben je gelukkig @Reacher? Ik ben heel gelukkiger @niks. Hij is een fatsoenlijke, attente en zachtaardige man. Absoluut geen kwade dronk gelukkig. Je bent lief Quinn en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 54 minuten geleden zei lady jane: frietjes uit de olie zijn wel lekkerder Ja he? Ik heb na maanden eindelijk mijn “nieuwe” apparaat gebruikt. Spannend, spannend, ik ook eindelijk frieten. Prachtig van kleur. Maar nogal droog Doe ik iets verkeerd @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 4 minuten geleden zei niks: Ben je gelukkig @Reacher? En jij? Volgens mij kan ik dat rustig nivea-en voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Fijn om te horen! Ik ga afsluiten, wil op tijd naar bed. Nog even samen bank hangen. Welterusten alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: En jij? Volgens mij kan ik dat rustig nivea-en voor jou Oh ja, gelukkig en tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei niks: Oh ja, gelukkig en tevreden Called it! Ik ga ook. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 5 minuten geleden zei Artax: @Spud:Mooi verhaal ,Spud. Jammer dat het wat ondersneeuwt in de vaart van dit draadje. Morgen gewoon opnieuw plaatsen. Goed dat je dat zegt @Artaxik ga het draadje van vandaag nog eens goed doorlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Mij valt op met alles en overal waar ik kijk zowat iedereen tattoo's heeft. Hebben jullie die ook? Ik namelijk nog niet één. Ik heb wen tattoo met de namen van mijn jongens op mijn rechter onderarm laten zetten half jaar nuchterheid . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Leeg en op. Morgen beter. Nu maar naar bed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zoef. De dag is weer om. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Jammer @spirit techniek kan je dan in de steek laten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Trusten allemáál morgen meewerk dag op andere locatie ...ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 uur geleden zei Jannigje: Ja he? Ik heb na maanden eindelijk mijn “nieuwe” apparaat gebruikt. Spannend, spannend, ik ook eindelijk frieten. Prachtig van kleur. Maar nogal droog Doe ik iets verkeerd @lady jane? ik weet het niet Jannigje; ik doe het liefst 2 grote aardappels in dikke frieten snijden en dan een scheutje olie verspreid eroverheen en dan ongeveer 20 minuten. Maar ik heb ook div. soorten kant en klaar in de diepvries. Die al voorgebakken zijn, daar doe ik geen olie bij, maar die zijn dan ook wat droog. De vers voorgesneden friet is niet voorgebakken dus weer wel, die vries ik in als ze in de aanbieding zijn☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Versgesneden friet is goedkoper dan diepvries .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 klopt, maar méér werk en er zijn ook speciale frieten in de diepvries zoals Raspatat, en div. merken speciaal voor de el. pannen, die soms gekruid zijn ook. En ik kies graag voor afwisseling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ik koop verse gesneden friet bij de supermarkt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Droge afmelding voor het dagpact! Kijk momenteel ‘Mare of Easttown’. Goede serie met Kate Winslet in topvorm!! Dus twijfel, nog eentje kijken of toch maar slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 5 minuten geleden zei VIII: Droge afmelding voor het dagpact! Kijk momenteel ‘Mare of Easttown’. Goede serie met Kate Winslet in topvorm!! Dus twijfel, nog eentje kijken of toch maar slapen Binge whatchen ben ik goed in. Is die op Netflix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 @ikkanhet wat is een mocktail? Dank voor de frieten tips dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei Jannigje: @ikkanhet wat is een mocktail? Dank voor de frieten tips dames. Mocktail is alcoholvrije cocktail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden