Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) Geen straf punt wel een pb van de moderator dat er berichten weg zijn van mij ivm verborgen discussie. 29 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 daar ben ik weer. Eerst een sterkte voor @knakker wat kan je van je diertje houden en verder weer veel geleerd over strafpunten . Ik heb een waarschuwing omdat ik vrouwelijke hond had geschreven, misschien een draad maken met scheldwoorden zodat ik weet wat scheldwoorden zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Rendang van kip, heul veul groenten en noedels gelukkig vanmorgen al gemaakt dus hoeft alleen opgewarmd na een middag zandstralen aan het strand. mijn oren zitten nog vol zand. Maar het was heerlijk nadat ik een scherm had gehuurd want 16 graden, windkracht 4/5 uit zee, was masochisme dat eerste uur. nancy, Quinn en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Kip doperwten en aardappels Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 pizza uit eigen diepvriezer in eigen oven hele ochtend in tuin gewerkt, daarna op fiets naar zee, winterjas aan en gewandeld langs de vloedlijn, zo mooi licht aan einde vd middag , nu op de bank, terwijl de buren weer een bierfeest hebben. was gisteren tot 23 uur, was er *chagrijnig van, blijkbaar is de zomer begonnen met bier in de tuin. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Artemis: pizza uit eigen diepvriezer in eigen oven Die hou ik erin, geniaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 ik ben geniaal als het over pizza gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 27 minuten geleden zei knakker: Ik vind rendang altijd erg lekker klinken, ook al weet ik nooit echt wat er mee wordt bedoeld. Wat het raadsel der moderatie betreft: ik denk dat simpelweg elke bijdrage die bozig richting iemand was is beloond met een strafpunt. Zonder daarbij rekening houdend met de aanleiding en eventuele rechtvaardiging van die boosheid. Niet mijn keuze, voor goede orde. Maar het zal wat efficiënter werken dan elke dag 10 pagina’s tekst doorploeteren om de context goed te kunnen begrijpen en op basis daarvan te oordelen. Daar zal de tijd niet voor zijn en dan kan ik ook wel begrijpen. Net zoiets als met die schuttingtaal: dat kun je makkelijk automatiseren. Dan gaat er een rood lampje branden op het bureau van de moderator en dan zegt hij foei. Broddelwerk idd. Maar ik voel me erg positief en helpend nu en heb vooral de negeerfunctie aanstaan voor de hele drinkclan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 BJ kookt vanavond. Varkenswangetjes (sic) met ui en wortel op een laag vuurtje al ruim een uur. Nieuwe aardappeltjes (goh eten we ook eens aardappel ) erbij. Half 9 is t klaar ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei Yana: Ik heb gisteren drie glazen wijn gedronken, dat was een tijd geleden en ik heb er vandaag de hele dag last van. Vanmorgen werd ik treurig wakker en ik voel me futloos en onrustig tegelijk. Ik kom steeds meer tot de ontdekking dat alcohol zo'n heftig goedje is. Dat ik het voor elkaar heb gekregen om daar jaar in jaar uit iedere dag een fles (en ooit nog heel wat meer) van weg te werken, onvoorstelbaar. Je bent ook niks meer gewend meuf 3 is al veel idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik heb ook geen zin meer om stiekem te kijken sorry. Ik ga kijken of de wangetjes niet droogkoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ben moe , is het al tijd om te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei Bor: Gefeliciteerd allemaal met de aandacht van de mods.. De schade van een hectische avond. Tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Je hoeft niet droog te staan om ADB te zijn. Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 34 minuten geleden zei bumperjim: Ik heb ook geen zin meer om stiekem te kijken sorry. Ik ga kijken of de wangetjes niet droogkoken. Droog was de vraag, niet droogkoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei Sowhat: Je hoeft niet droog te staan om ADB te zijn. Ok, mosterd na...... Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 buren zijn nu naar binnen, toch een mooie avond, het hier delen heeft vast geholpen. wat ze niet weten is dat ze mij geholpen hebben met niet drinken, das mooi toch fijne avond en straks lekker koese Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei knakker: Apart is dat @Yananu die invloed zo te merken. Zelf heb ik echt jarenlang van mijzelf gedacht dat ik een tamelijk somber karakter had. Nadat ik ben gestopt merk ik tot mijn schrik dat ik eigenlijk best een positieve jongen ben. En waar ik eerst nog regelmatig het missen van de geneugten van de drank betreurde, ben ik steeds meer ervan overtuigd dat het echt niets toevoegt aan mijn leven. Ik ben gezegend met zulke blijmoedige genen dat ik zelfs in mijn dranktijd nog best levenslustig was, maar na het wakker worden had ik wel haast altijd een treurig uurtje en natuurlijk was ik vaak doodmoe en lamlendig. Tegenwoordig ben ik altijd blij, misschien is vreugdevol een beter woord maar dat klinkt zo hoogdravend. Zo jammer dat niet alle ADB'ers dit ervaren, ik gun het iedereen. bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Yana: Zo jammer dat niet alle ADB'ers dit ervaren, ik gun het iedereen. Ik hoop ook echt op gegeven moment mee blijheid te ervaren . Voorlopig merk ik dat ik gewoon nog erg moe ben van alle strijd . Maar ook nog met alle nazorg momenten die we nu hebben nog . ( met name tussen gesprekken , verslagen nalezen aanpassen invullen enz ) half juni weer een evaluatie met voogd van jeugd zorg er bij. Wekelijks mijn jongens brengen naar therapie waar ook evaluaties in plaatsvinden . De begeleiding van mijn oudste persoonlijke coach komt erbij . En mijn behandeling therapie is intensief energie slurpende. En relatie therapie erbij . Merk dat gebrek aan energie mij somber maakt maar ook prikkelbaar waardoor ik ook soms weinig kan hebben. Maar ja het zal overgaan . 29 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Dat is echt keihard werken @Lieke7777. Geen wonder dat je moe bent. Krijgt het allemaal nog wel de kans om te bezinken? En heb je nog iets van je sollicitatie gehoord? Want je huidige leidinggevenden vreten ook nogal veel van je energie. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) @Reacher aanstaande dinsdag werk ik een ochtend mee op de andere locatie dan is het aan mij de keus of ik wil overstappen . Maar denk dat ik de keus wel weet ondertussen . Kans om te bezinken soms weinig vooral het laatste gesprek moet nog erg landen over 3 weken komt er een gesprek op kantoor Brijder weet niet of ik dat te snel vind . Ik explodeerde woensdag al bijna een interne golf van te veel emotie na het telefoon gesprek . Sprong de stoel uit en sprong rond en riep alsjeblief alsjeblief help help .. ik moet weg weg weg hier weg.. Maf mens hé ikke . 29 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @spirit leg het naast je neer maar snap dat het confronterende is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Relaties met zussen zijn soms extra moeilijk @spirit. Je hebt je jeugd samen doorgebracht en gelijkertijd kun je als volwassenen heel anders in het leven staan. Misschien eens een lied voor haar schrijven als je inspiratie hebt, daar bereik je haar misschien wel mee Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik wou dat ik muziek kon maken, dat is een mooie uitlaatklep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @Lieke7777, ik lees dat je geen moment rust hebt en weinig echte ontspanning. Is er geen vriend of vriendin waar je lekker mee kunt wandelen en lachen? Of iets anders wat ontspanning en ontlading geeft? Alleen Lieke tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden