Pedro Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Dagpact: Quinn Pedro Beetje lastig te vinden het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Jeetje, dag is net begonnen en jullie hebben alweer 4 bladzijden vol geschreven Nou, eigenlijk ook al een hoop gedaan 7 uur opgestaan, meteen een dikke kippenpoot opgezet voor de kippensoep Dus die staat nu al een paar uurtjes te trekken Flinke berg was weg gestreken en opgeruimd Zo de poot maar even uit de pan halen en het vlees eraf halen ondertussen de groenten erin en een klein beetje vermicelli En de vogelkooi verschonen want dat moet altijd op zaterdag he Tot zover mijn boeiende leven Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 2 minuten geleden zei rapilos: Nou, eigenlijk ook al een hoop gedaan Heb je het dan over je taken of...? kwestie van in thema te blijven hè en niet naast elkaar te praten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 @knakker ja ik heb lak aan keurig ik leef eigenlijk wel mee met de studenten en scholieren van deze tijd, het is met al die mobiele afleiding van de huidige tijd toch echt veel moeilijker dan vroeger om geconcentreerd te studeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Tja het verslaafde brein zeker? en weet je het is ergens ook wel positief in de zin dat je altijd extra achtergrondinfo kan opzoeken als je iets interessant tegen komt (daarvoor moesten wij dan naar de bib) maar om dan daar te stoppen en je niet verder te laten afleiden, ni simpel... 22 mei 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 @Musashi en @knakker Ja hoor, ik heb een hoop gedaan vandaag Letterlijk en figuurlijk jullie denken ook veel te ver door he Maar Knak, Je bent welkom om een kopje te komen proeven hoor (Het zal dan inmiddels wel een beetje afgekoeld zijn voordat je hier bent ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 2 minuten geleden zei knakker: Gezellig @rapilos, waar woon je ook alweer? In de randstad Knak, Zoekt en gij zult vinden (flauw he) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 @knakker, yep een ezel. Wie is de derde? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ezels zijn top! Ik ben weleens gebeten door eentje maar volgens mij was dat @knakker of @Jannigje niet. Jij lijkt er wel een beetje op @Pedro Pedro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 @fleurtje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Au Caramba ik heb hoofdpijn. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Dagpact Quinn Pedro Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Verwarming aangezet brrrr wat is het koud vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ikke heb een hoodie en twee truien aangetrokken En verder ook een broek. Anders helpt de rest niet tegen de kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Mjah het is niet bepaald Bach Knakker Wel gezellig inderdaad een avondje met zijn allen voor de buis. Mijn vriend en katten geven er niet om. Sowieso is Socrates alleen geïnteresseerd als er een tijger of leeuw op tv is want dan kan hij macho grommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goede keuze Pinkman. mijn hoofdpijn is gezakt, met behulp van pijnstilling. Ik ga mijn zolderluik schilderen en mijn mos een plaatje laten zien over hoe het eruit hoort te zien ( niet bruin). Tot later! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Dochter vertrekt op jachtenschat, benieuwd wat ze gaat schatten, de schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemiddag. Niets bijzonders hier, niet bijgelezen. Ik zoef even voorbij..... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik mis je hier, Lika. Hopelijk gaat alles goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Straks dogsitting kennismaking. Vooraf aan een lang weekend een hond op bezoek even kijken of het klikt met de bitch. Het domein van de holenbeer. Ik mag daar graag naar kijken hoe honden dat onder elkaar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Net van familie vernomen dat de 70-jarige verwekker met een kind van 6 weken nu (nog steeds) ‘s middags al poepeloere zat is...als ik aan dat kind (half broer?) denk breekt mijn hart het sterkt wel mijn besluit, dat dan weer wel... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Bravo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Wat een bericht @Musashi maar de moeder is wel een veilig figuur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Broodjes kroket eten we . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 4 uur geleden zei knakker: Per ongeluk heb ik me bij het ontbijt laten ontvallen dat mijn zoon vanavond Songfestival mocht kijken. Nu zit ik eraan vast, want hij is 9. Eigenlijk is het songfestival exact het tegenovergestelde van wat ik zoek in muziek. Maar een avondje voor de buis met het gezin is wel weer erg leuk. Veel chips en tijgerinnen erbij, dan komt alles goed. Ik weet alleen nog niet voor wie ik moet zijn. Niet voor de Nederlandse draak in elk geval. Ik ben blij dat niet alleen ik zal lijden vanavond. Zal aan je denken! Heb een de letters dansen dag. Word er altijd bloednerveus van als mijn hoofd niet doet wat ik wil. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden