Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2021


Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Werken, school, gezin. Maar ik ben bijna klaar met de opleiding. Portfolio is ingeleverd, morgen nog 1 examen en als die goed is en portfolio beoordeeld is, ben ik klaar. Klein tikkie trots op mijzelf. Toch in 2 jaar gehaald, ondanks dat we bijna alles thuis moesten doen, vanwege de lockdown. Nog even een kind gekregen ondertussen. Ik wilde eerst door met niveau 4. Maar het is goed zo. Ik heb een contract, heb het naar mijn zin en ze zijn tevreden over mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei niks:

Goedemorgen! Werken, school, gezin. Maar ik ben bijna klaar met de opleiding. Portfolio is ingeleverd, morgen nog 1 examen en als die goed is en portfolio beoordeeld is, ben ik klaar. Klein tikkie trots op mijzelf. Toch in 2 jaar gehaald, ondanks dat we bijna alles thuis moesten doen, vanwege de lockdown. Nog even een kind gekregen ondertussen. Ik wilde eerst door met niveau 4. Maar het is goed zo. Ik heb een contract, heb het naar mijn zin en ze zijn tevreden over mij. 

Helemaal super gedaan jij... Alles! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

gisteren bij gelezen, Goede tip lady jane, ik heb gelijk mijn whatsapp instellingen aangepast. 

En nog even over de vega, mijn poes is vegetariër, ze eet alleen droge brokjes. haalt haar neus op voor alles wat ruikt of smaakt naar vlees zoals al die poezen soepjes, zakjes, blikjes, ze ligt nu op schoot, ik in badjas met laptop, met koffie mijn dag kan nu al niet meer stuk 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen goedgezinde,:)

Niks super Kanjermama:rose:

Tralala even bed op maken en dan weer werken. Vanaf volgende week mag ik weer terug naar m'n eigenlijke plaats bij de dagbest., eindelijk.

Ik gun iedereen net zo'n gelukkig gevoel als wat ik nu heb, dan kom je de dag goed door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...