Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2021


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei ikkanhet:

#bezorgmenumijnkippensoep.nl daar moet je zijn

O, sorry, ik zet daar wel een lachedinges bij je bericht, ik dacht dat je een grapje maakte, maar doordat Yana het zich afvraagt, twijfel ik nu ook. Was het nou een grap of bestaat het echt? Ik kan het in elk geval niet vinden als ik er op google..
(dus ja, ik ben het wel gaan opzoeken.. :blush:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Lonster:

Spookrijden omdat jij dat een logische weg naar de pomp vindt. Dat is dan niet op de snelweg neem ik aan.

Nee, dat is op de "ikke-ikke-ikke-en-God-voor-de-rest" parkeerplaatsen bij de Franse supermarkten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer. Super mooie dag gehad, vanmorgen in de tuin, grondwerk verricht: grasplaggen verwijderd, bemeste tuinaarde opgebracht. Lekker zwaar werk. kan je echt niet bij nadenken. ongeveer 10% gedaan van wat ik wilde doen. De oude rug :rolleyes: daarna middagdutje, met poes in gelukzalige poezedut naast me, daarna op de fiets naar zee. 

heb geen seconde aan wijn gedacht. Nu wel, nu ik het opschrijf. Mooi niets in huis, geen probleem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede middag/avond allemaal

Weer een dagje tuin erop zitten
Dahlia's gepoot (overgehouden van verleden jaar)

Aardbeien onkruid vrij gemaakt en er hooi omheen gedrapeerd
Ze staan volop in bloei nu.

Straks ; Bloemkool, gekookte piepertjes, spinazie-kaas rondo (vega) , plus zelfgemaakte rabarber uit de tuin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Artemis:

ja echt fijn @rapilos volgens mij las ik je afgelopen weken over je tuin en ben ik vandaag maar eindelijk op kop de tuin ingegaan. Voor het eerst dit jaar , dankzij inspirerende post van jou 

oh ja, ik heb ook nog een tuin

Ha, ha, wat leuk om te horen @Artemis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...