ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goeiemorgen iedereen. @ikkanhet Je bent weer vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. @ikkanhet Je bent weer vroeg Ja we waren alle twee hier vroeg wakker, jij ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ben nog lang niet uitgeslapen goedemorgen op naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Fijne werkdag @Lieke7777 Hier ff laptop sluiten en poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 En weer schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goedemorgen! Werken, school, gezin. Maar ik ben bijna klaar met de opleiding. Portfolio is ingeleverd, morgen nog 1 examen en als die goed is en portfolio beoordeeld is, ben ik klaar. Klein tikkie trots op mijzelf. Toch in 2 jaar gehaald, ondanks dat we bijna alles thuis moesten doen, vanwege de lockdown. Nog even een kind gekregen ondertussen. Ik wilde eerst door met niveau 4. Maar het is goed zo. Ik heb een contract, heb het naar mijn zin en ze zijn tevreden over mij. Maja, rapilos, Yana en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Nou je mag met recht trots zijn op wat je gepresteerd hebt @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 26 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! Werken, school, gezin. Maar ik ben bijna klaar met de opleiding. Portfolio is ingeleverd, morgen nog 1 examen en als die goed is en portfolio beoordeeld is, ben ik klaar. Klein tikkie trots op mijzelf. Toch in 2 jaar gehaald, ondanks dat we bijna alles thuis moesten doen, vanwege de lockdown. Nog even een kind gekregen ondertussen. Ik wilde eerst door met niveau 4. Maar het is goed zo. Ik heb een contract, heb het naar mijn zin en ze zijn tevreden over mij. Helemaal super gedaan jij... Alles! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 En het is ook goed om een tijdje pas op de plaats te doen. Genieten van het uitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Even gegoogled en het is pas op de plaats maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Pas op de plaats heb ik een cum laude voor Reacher en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goedemorgen trouwens! Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: Pas op de plaats heb ik een cum laude voor Drs. Ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ik ga weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goedemorgen allemaal, gisteren bij gelezen, Goede tip lady jane, ik heb gelijk mijn whatsapp instellingen aangepast. En nog even over de vega, mijn poes is vegetariër, ze eet alleen droge brokjes. haalt haar neus op voor alles wat ruikt of smaakt naar vlees zoals al die poezen soepjes, zakjes, blikjes, ze ligt nu op schoot, ik in badjas met laptop, met koffie mijn dag kan nu al niet meer stuk Reacher, Rosee en bolletje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ben zo benieuwd wat je nu aan het poetsen was @ikkanhet. Dag lieve @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goeie morgen goedgezinde, Niks super Kanjermama Tralala even bed op maken en dan weer werken. Vanaf volgende week mag ik weer terug naar m'n eigenlijke plaats bij de dagbest., eindelijk. Ik gun iedereen net zo'n gelukkig gevoel als wat ik nu heb, dan kom je de dag goed door. Reacher, rapilos, Artemis en 3 anderen reageerden hierop 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goedemorgen @Artemis en @bolletje heerlijk positief begin zo van de dag! Nu @Yvonne nog met de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 3 minuten geleden zei niks: Ben zo benieuwd wat je nu aan het poetsen was @ikkanhet. Dag lieve @Reacher Mijn laptop kreeg ff een goede poetsbeurt en tafels goed afdoen dus die moeten ff leeg. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 goedemorgen @niks en @bolletje @Reacher @ikkanhet @Lieke7777 @Claudius hier grijze wolken met zon, mijn plan is de tuin. Bloemenmengsels zaaien . maar eerst grond verzetten, een projectje waar ik al tijdje mee bezig ben. heerlijk in de tuin werken, ik verheug me nu al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Nou op mijn knieën de matten stofzuigen wat een ijverige ben ik vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) En daaaaaar is de koffie..... En zelfs een zonnetje. Goedemorgen frummers. Top @niks, wat ga jij goed!!! Yvonne 20 mei 2021 bewerkt door Yvonne De opmaak deed een beetje raar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ja klopt @Yvonne @Reacherstaat er niet bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Lekker@Yvonne nog even rust voor mini (weer) wakker is. Er was al een dagpact trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden