lady jane Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 oudje hier heeft ook Pfizer hoor niet zo discrimeren! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 28 minuten geleden zei Yana: Ze waren in de aanbieding, ik kan begrijpen waarom. Maar nu zitten ze in een doos samen met de bananen, dank voor de tip. Spannende tijden voor jou Nancy, ik geef je een dikke Het is toch ook niet het seizoen voor peren, of leg dat aan mij? Waar halen ze ze vandaan? Uit Zuid-Amerika? Uit de vriezer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Zojuist zei knakker: Maakt het jullie eigenlijk überhaupt veel uit dan welk vaccin je krijgt? Ik vind ze allemaal best. Mijn jaar begint ook langzaam in beeld te komen trouwens meen ik. Nee maakt niks uit. Het handige van de Janssen is dat het maar 1 prik is. Ik moet eind juni nog voor de tweede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen. Peren opsluiten bij bananen.. zal ik doorgeven aan m'n moeder want die klaagde ook al dat de peren die ik twee weken geleden voor haar meenam zo hard bleven. Dit forum is echt handig, een beetje "oma-weet-raad.nl". Verder ben ik een beetje chagrijnig want ik heb nu al anderhalve week last van m'n nek en bovenarm en bovenbenen en het gevoel dat ik koorts heb terwijl ik dat niet heb en m'n vingers voelen aan als knakworstjes. Ik heb gelezen dat lotgenoten met dezelfde aandoening als ik heb tot wel twee, drie weken na hun laatste prik last van ditzelfde gevoel bleven houden. Dus als het niet erger wordt zal ik proberen het alleen bij wat chagrijn te houden, en dan liefst beperkt tot hooguit drie keer per dag. En dan sluit ik met dit bericht het eerste chagrijnmoment van vandaag af. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 9 minuten geleden zei knakker: Ja, dat is wel een voordeel. Ik hoop vooral dat wij half juli gewoon Frankrijk in mogen want daar is de vakantie geboekt. Maar dat zal wel goedkomen gok ik. Hopelijk ook voor ons ' wij hebben ook geboekt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 1 uur geleden zei Yana: Goeiemorgen Het is weer uien met de peren. O, uien is hier werkwoord? Ui is zo'n beetje de moeilijkste klank voor niet-nederlanders, geloof ik. Raar toch, dat wij dat dan wel kunnen vormen met onze mond. Hebben we hier dan speciale spiertjes rond onze lippen waarmee die ui-klank gemaakt kan worden? Anderstaligen komen meestal uit bij ei, ai, oi, au... maar die ui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goeiemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 15 minuten geleden zei knakker: Huidige status is geloof ik dat je er vanaf juni alleen inkomt met een vaccinatiepaspoort of negatieve test-bewijs. Maar als de cijfers zo blijven kelderen zal dat nog wel worden versoepeld denk ik. Ja wij vertrekken ook pas 17 de juli dus hopen op iets versoepeling tegen die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Straks mijn eerste meeting via teams online met moeders en hun gezinsbegeleiders van uhp kinderen die nog niet thuis wonen. Eerste keer als ervaringsdeskundige mijn verhaal vertellen en luisteren naar de andere moeders . Mijn eigen gezins begeleider ondersteund hier in. Dit is wat ik graag wil mijn verhaal uitdragen . Wel spannend . VIII en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Oei, wat wordt het donker buiten En vanmiddag nog wel een stadswandeling met broodje en koffie (arragement) Moet het wel droog blijven hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Mogguh lijsters. Open ik de pubquizz topic, zie ik bij popular posts n berichtje dat S. 8 blikken bier gekocht had. Gvdgv, niet alweer toch. Ik er gauw op klikken, is t n stokoud bericht! Gelukkig. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 6 minuten geleden zei Lieke7777: Straks mijn eerste meeting via teams online met moeders en hun gezinsbegeleiders van uhp kinderen die nog niet thuis wonen. Eerste keer als ervaringsdeskundige mijn verhaal vertellen en luisteren naar de andere moeders . Mijn eigen gezins begeleider ondersteund hier in. Dit is wat ik graag wil mijn verhaal uitdragen . Wel spannend . Wat goed @Lieke7777 Bewonder je hoor, Je werkt nog steeds zo hard aan alles De beste weg, mijn inziens Petje af ! succes straks Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 1 uur geleden zei knakker: Huidige status is geloof ik dat je er vanaf juni alleen inkomt met een vaccinatiepaspoort of negatieve test-bewijs. Maar als de cijfers zo blijven kelderen zal dat nog wel worden versoepeld denk ik. Vanaf 9 juni idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Knap hoor @Lieke7777respect dat je dat toch maar ff gaat doen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 35 minuten geleden zei Lieke7777: Straks mijn eerste meeting via teams online met moeders en hun gezinsbegeleiders van uhp kinderen die nog niet thuis wonen. Eerste keer als ervaringsdeskundige mijn verhaal vertellen en luisteren naar de andere moeders . Mijn eigen gezins begeleider ondersteund hier in. Dit is wat ik graag wil mijn verhaal uitdragen . Wel spannend . Spannend voor jou maar wat moet het fijn zijn voor moeders om je verhaal te horen. Dat het kan als je er hard aan werkt. En voor jou stap 12 dan! Doe je goed!! Weet zeker dat je het kan. Succes Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 (bewerkt) . 19 mei 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Hoe gaat het met je, Ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 5 minuten geleden zei nancy: Hoe gaat het met je, Ikkanhet? Soso beetje grieperig en heel moe. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Hè gat, klinkt niet fijn. Wat mooier weer zou kunnen helpen. Maar vooralsnog onweert het hier behoorlijk! Jongste zoon heeft op dit moment een examen spreekvaardigheid en communicatie, via Teams. Ik ben naar de slaapkamer verbannen. Goh, wat is dit kind van mij zenuwachtig hiervoor. Ik zou het zó van hem willen overnemen. Hopelijk slaagt hij in één keer. Nog een kwartier.... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Succes voor je zoon @Rosee hopelijk slaagt hij . Beterschap @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Was een mooie meeting wel confronterend maar goed om dit te mogen en kunnen doen. Er komt een vervolg hierop . Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 16 minuten geleden zei Lieke7777: Succes voor je zoon @Rosee hopelijk slaagt hij . Beterschap @ikkanhet Je bedoelt @nancy denk ik Lieke. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Hoe ging het met je zoon @nancy? Inmiddels achter de rug? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 3 uur geleden zei Kohtje: O, uien is hier werkwoord? Nee, geen werkwoord. Ken je die uitdrukking niet? 'Het is uien', het weer is uien vandaag, het is weer uien bij de belastingdienst.... Je kunt het vertalen met allerlei woorden die ik hier niet mag zeggen want dan krijg ik strafpunten, 'vervelend' zeg maar. Het is dus vervelend met de peren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden