Spring naar bijdragen

Woensdag 19 mei 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Yana:

Ze waren in de aanbieding, ik kan begrijpen waarom. Maar nu zitten ze in een doos samen met de bananen, dank voor de tip.

Spannende tijden voor jou Nancy, ik geef je een dikke :lips:

Het is toch ook niet het seizoen voor peren, of leg dat aan mij? Waar halen ze ze vandaan? Uit Zuid-Amerika? Uit de vriezer? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei knakker:

Maakt het jullie eigenlijk überhaupt veel uit dan welk vaccin je krijgt? Ik vind ze allemaal best. Mijn jaar begint ook langzaam in beeld te komen trouwens meen ik.

Nee maakt niks uit. Het handige van de Janssen is dat het maar 1 prik is. Ik moet eind juni nog voor de tweede. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Goedemorgen.

Peren opsluiten bij bananen.. zal ik doorgeven aan m'n moeder want die klaagde ook al dat de peren die ik twee weken geleden voor haar meenam zo hard bleven.
Dit forum is echt handig, een beetje "oma-weet-raad.nl".

Verder ben ik een beetje chagrijnig want ik heb nu al anderhalve week last van m'n nek en bovenarm en bovenbenen en het gevoel dat ik koorts heb terwijl ik dat niet heb en m'n vingers voelen aan als knakworstjes. Ik heb gelezen dat lotgenoten met dezelfde aandoening als ik heb tot wel twee, drie weken na hun laatste prik last van ditzelfde gevoel bleven houden. Dus als het niet erger wordt zal ik proberen het alleen bij wat chagrijn te houden, en dan liefst beperkt tot hooguit drie keer per dag. En dan sluit ik met dit bericht het eerste chagrijnmoment van vandaag af.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yana:

Goeiemorgen

Het is weer uien met de peren.

O, uien is hier werkwoord? Ui is zo'n beetje de moeilijkste klank voor niet-nederlanders, geloof ik. Raar toch, dat wij dat dan wel kunnen vormen met onze mond. Hebben we hier dan speciale spiertjes rond onze lippen waarmee die ui-klank gemaakt kan worden? Anderstaligen komen meestal uit bij ei, ai, oi, au... maar die ui... :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei knakker:

Huidige status is geloof ik dat je er vanaf juni alleen inkomt met een vaccinatiepaspoort of negatieve test-bewijs. Maar als de cijfers zo blijven kelderen zal dat nog wel worden versoepeld denk ik.

Ja wij vertrekken  ook pas 17 de  juli dus hopen op iets  versoepeling  tegen  die tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks  mijn  eerste meeting via teams  online  met moeders en hun gezinsbegeleiders  van uhp kinderen  die nog  niet  thuis wonen.

Eerste  keer  als ervaringsdeskundige  mijn verhaal vertellen  en luisteren naar de andere moeders  . Mijn  eigen gezins begeleider  ondersteund  hier  in.

Dit is wat ik graag wil mijn  verhaal uitdragen . 

Wel spannend  .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lieke7777:

Straks  mijn  eerste meeting via teams  online  met moeders en hun gezinsbegeleiders  van uhp kinderen  die nog  niet  thuis wonen.

Eerste  keer  als ervaringsdeskundige  mijn verhaal vertellen  en luisteren naar de andere moeders  . Mijn  eigen gezins begeleider  ondersteund  hier  in.

Dit is wat ik graag wil mijn  verhaal uitdragen . 

Wel spannend  .

 

Wat goed @Lieke7777
Bewonder je hoor,
Je werkt nog steeds zo hard aan alles
De beste weg, mijn inziens
Petje af !
succes straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Lieke7777:

Straks  mijn  eerste meeting via teams  online  met moeders en hun gezinsbegeleiders  van uhp kinderen  die nog  niet  thuis wonen.

Eerste  keer  als ervaringsdeskundige  mijn verhaal vertellen  en luisteren naar de andere moeders  . Mijn  eigen gezins begeleider  ondersteund  hier  in.

Dit is wat ik graag wil mijn  verhaal uitdragen . 

Wel spannend  .

 

Spannend voor jou maar wat moet het fijn zijn voor moeders om je verhaal te horen. Dat het kan als je er hard aan werkt. En voor jou stap 12 dan! Doe je goed!! Weet zeker dat je het kan. Succes :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè gat, klinkt niet fijn. Wat mooier weer zou kunnen helpen. Maar vooralsnog onweert het hier behoorlijk! 

Jongste zoon heeft op dit moment een examen spreekvaardigheid en communicatie, via Teams. Ik ben naar de slaapkamer verbannen. Goh, wat is dit kind van mij zenuwachtig hiervoor. Ik zou het zó van hem willen overnemen. Hopelijk slaagt hij in één keer. Nog een kwartier....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kohtje:

O, uien is hier werkwoord?

Nee, geen werkwoord. Ken je die uitdrukking niet? 'Het is uien', het weer is uien vandaag, het is weer uien bij de belastingdienst.... Je kunt het vertalen met allerlei woorden die ik hier niet mag zeggen want dan krijg ik strafpunten, 'vervelend' zeg maar.

Het is dus vervelend met de peren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...