Yvonne Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Wat mooi Jane... En sterkte voor vanmiddag. Wat zal fietsmaatje blij zijn als jullie weer kunnen fietsen.... Reacher... je kunt de stokrozen ook in de aarde planten: met een schaar of stanlymes gat in het worteldoek maken en daar de rozen zetten.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Dat ik daar niet aan gedacht heb! Wil wel even vragen aan mijn vriend want hij heeft dat destijds niet voor niets laten leggen. Maar ieder keer als ik over dat stukje tuin begin dan onderbreekt hij me en dan zegt hij: het is jouw stukje doe ermee wat je wil. De schat Of hij heeft geen zin om naar een nieuwe verhandeling over mos te luisteren. Dat kan ook Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 1 uur geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers hier somber en ietsiepietsie dreigend zo een fiets/wandel afspraak en vanmiddag wordt de moeder van fietsmaatje gevremeerd ik mag vanuit huis meeleven gelukkig. Maar past wel bij het weer nu dus. Jeee, wat zal dat moeilijk voor hem zijn. Voor jou ook sterkte vandaag. Tja, een rare manier om een crematie mee te maken, toch wel mooi dat dat nu zo kan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik zat gisteren het draadje van Lars te lezen omdat het vandaag zijn sterfdag is. Hij is een keer gestopt met zijn account, waardoor zijn berichten in het eerste deel van zijn draadje zijn verdwenen en alleen de antwoorden van andere forummers er nog staan. Daardoor viel me des te meer op hoeveel hulp, medeleven en liefde hier wordt gegeven op dit forum. Dankbaar dat ik daar een onderdeel van mag zijn rapilos, bumperjim, Quinn en 4 anderen reageerden hierop 5 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Sterkte @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Morgen, @spirit. Wat een leuke avatar. Is dat kerstverlichting om zijn hals? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen, Spirit verliefd? Wat fijn om te lezen! Fijne zaterdag, en voor de rest natuurlijk ook. Ik ga mijn kledingkast zomer klaar maken. Ik laat mij niet kennen door het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen @nancy gefeliciteerd met je moeder! @lady jane heel veel sterkte vandaag Het weer is hier in de randstad ook troosteloos maar nog wel droog. Wij gaan vanmiddag even een kast ophalen en verder een rustige dag. Ik kreeg een leuk recepten boek: koken met en voor kinderen, daar maak ik vanavond iets uit. Gister zitten kijken naar leuke cursussen, ben nog aan het oriënteren. Denk dat het iets met schrijven gaat worden. En dan een paar maanden. Niet te lang nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) Even Poets Pauze en bij gelezen, bijzonder, het raakt me, ik las ook bij Lars en jowan en over mijn 2 forummaanden wil ik dit delen 15 mei 2021 bewerkt door Artemis Rosee en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Hi. En ja, we zijn allemaal opgebouwd uit grijstinten. Vijftig, kuch. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 21 minuten geleden zei Quinn: Hi. En ja, we zijn allemaal opgebouwd uit grijstinten. Vijftig, kuch. Ik ben een regenboog meisje , alle kleuren van de regenboog en per seconde wijzer Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemiddag, dapp're strijders, fier en koen... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Wat ben je stil, is er iets? Nee. Wat ben je druk, is er iets? Nee. Waarom zeg je niet wat er is? Omdat er niks is. Maar wat is er nou aan de hand? Toen zei ik dat ik koppijn van dat gemiep kreeg en nu is D een beetje boos op me. Vrouwen... Reacher en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 mannen............. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Fijn hoor, online meeleven bij zo'n afscheid. Ze wilde kort, sober, geen foto's, gedoe en dat was het ook. Kees was er niet bij. Ik kende niemand dus had me er ook niet thuisgevoeld. Maar wel fijn om de gestorvene zo weer heel anders "te leren kennen" een beetje. Zien hoe geliefd iemand is. die ook vast wel gemiept heeft Quin ineens mis je dan ook dat soort dingen juist, die de ander hem of haar maakten Reacher, Quinn en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 1 uur geleden zei Quinn: Wat ben je stil, is er iets? Nee. Wat ben je druk, is er iets? Nee. Waarom zeg je niet wat er is? Omdat er niks is. Maar wat is er nou aan de hand? Toen zei ik dat ik koppijn van dat gemiep kreeg en nu is D een beetje boos op me. Vrouwen... Echt hė vrouwen... Zo sterk, zo mooi, zo boeiend, zo slim, charmant pffff vermoeiend Toch begrijp ik ze ook niet altijd. Maar hier spreekt wat onzekerheid bij D. uit @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Je bent best mooi geworden @spirit, zo met die lampjes en zo.. https://www.youtube.com/watch?v=B4L6pPGEeCk En dan vanavond nog een lekkere grote bek ook. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Het was dus een mooie ervaring @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 ja zeker, ontroerend om er zo bij te mogen zijn. maar raar ook ergens. wil een kaart of roos sturen maar heb geen adres. Online geen condoleance register. Voor de nabestaanden toch vaak ook een troost, en nu een beetje karig. maar ja ook sober, zoals ze was. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Mooi inderdaad @lady jane, dat je er op je gemak toch bij kunt zijn, in zo'n omgeving waar je je niet thuis zou voelen. Zo heeft deze hele crisis toch ook mooie en nuttige dingen (mogelijk ook voor de toekomst) opgeleverd. De virtuele mogelijkheden bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Fijn dat het toch goed voelde @lady jane ondanks of dankzij het sobere karakter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Zojuist zei lady jane: ja zeker, ontroerend om er zo bij te mogen zijn. maar raar ook ergens. wil een kaart of roos sturen maar heb geen adres. Online geen condoleance register. Voor de nabestaanden toch vaak ook een troost, en nu een beetje karig. maar ja ook sober, zoals ze was. Dat is een mager afscheid dan, maar het weerspiegelt wel de wens van de overledene zoals je al schrijft lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 laatste lied was de steen van Bram Vermeulen, die wil ik ook tzt. zo'n mooie rauwe stem die man. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik heb een liedje voor je op de muziekdraad gezet @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 20 minuten geleden zei lady jane: mannen............. Ik weet het, die zijn ook hopeloos. En ik snap ook wel dat het onzekerheid is, maar ik word best kriegel van dat constante gevraag. Ik ben echt geen tikkende tijdbom. (en dat is vier keer ik in één bericht, blegh) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden