Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2021

niks

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Quinn:

@bumperjim ja, goed punt. Ze is negentien, toch?

Hmm ja, daar zat het destijds bij dochter ook wel op. Kijk, ik kan je bijhouden, zie je wel? Zie je mij? En ook dit kunnen we samen doen. Hoe langer ik daarover nadenk, hoe slechter het voelt. Tegenwoordig sluit ze een telefoontje af met je t'aime connard. We hebben wel een band... En karakterovereenkomsten. :ph34r:

@Reacher ik vind je geen koele, wel een coole.

Ik zocht connard op en schoot in de lach, die had ik niet aan zien komen, ik dacht iets lieflijks. Tof! :D

En ook: Thanks! B) :D

Nu jullie je als ouders niet rot gaan voelen, hoor. 
When you knew better, you did better. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Fabienne1985:

Pff zit te trillen als een rietje, en inmiddels ook huilen. Baal zo dat dit me overkomt ik had er juist zo’n zin in 

Rustig maar, huilen is niet erg, zenuwen is niet erg. Kalm aan doorzetten, niet afbellen. Straks ben je een stukje gegroeid.

Je kunt rijden, dat weet je. Nu ga je nog beter rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Quinn:

Rustig maar, huilen is niet erg, zenuwen is niet erg. Kalm aan doorzetten, niet afbellen. Straks ben je een stukje gegroeid.

Je kunt rijden, dat weet je. Nu ga je nog beter rijden.

Ben gewoon zo bang dat ik door een paniekaanval in de auto nog verder van huis ben. Ik kan inderdaad rijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig  aan @Fabienne1985   er zit iemand  naast  je die je kan helpen  gerust  te stellen.

Ik kan makkelijk  zeggen de snelweg  is niets  aan maar heb mij laten vertellen  dat de vele auto 's heel overweldigende  kunnen  zijn.

Toen ik dronk  ervaarde ik opeens de angst van de snelweg  in de vorm van verkeerd inschatten  met name banen  schuiven. 

Mijn  hersenen  waren  gemindfockt.

Moet zeggen heb er nu geen meer  last van   , heb altijd  doorgereden want wilde  er niet  aan toegeven  .

Succes   je kan het :heart:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fabienne1985  adem in en adem uit
laat de zenuwen maar rustig weg-ebben
je instructeur is hier wel aan gewend, jij niet (nog)
maar met pillen in het verkeer is geen optie,
dan denk je voortaan dat je die troep nodig hebt.
Ik heb in 1980 mn rijbewijs gehaald en nooit meer
gereden, uit angst dus. Had ik jouw guts maar gehad
om met rijbewijs weer te gaan lessen.
Inmiddels blij dat ik niet rij, want zou brokken hebben gemaakt.
Grijp je kans meis!!! Strajs ben je blij dat je het gedaan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Claudius:

Is er ergens plaats voor hobby's? Of moet dat in Wie is wie? 

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210513_96680661

Hij heeft een jaar moeten revalideren. Na een zeer zware val. Er zit nog steeds een nieuwe Eddy Merckx in. 

Ik fietste veel maar competitie sport was nooit wat voor mij. 

Ik weet niet of er al een hobby draadje is. Ik zal even zoeken. Ik heb er ook wel behoefte aan. Ik ben zoekende naar een hobby. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yana wat een mooi bericht. Ik ben ook gelukkiger zonder drank, maar natuurlijk ook wel door meer dingen. Gisteren werd er ook gedronken. Heb geen moment gedacht van ik wil ook. @Fabienne1985 succes met je rijles! @Reacher een hobby, ik zou ook wel een hobby willen. Soms zie je zulke mooie dingen die mensen maken. Of ik wil op een sport. Maar ja, nu ook niet de beste tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie post @Yana:rose: 

@Fabienne1985, echt doorzetten met rijles hoor, je krijgt spijt als haren op je hoofd als je het laat versloffen....
Ik las trouwens dat je die oxazepam van een vriend gekregen hebt??? 
Niet doen, het is een zeer verslavend spul, en in combinatie met andere medicatie kan het nog versterkend werken of erger... 
Sowieso NOOIT medicijnen aannemen van een ander.... 
En echt, niet met dat spul op in de auto stappen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Staan echt hele mooie dingen op de draad van vandaag. Soms wilde ik dat ik zo’n draadje kon inlijsten. :heart:

Wat let je?? 
print de boel uit, doe er een lijstje omheen en klaar is Kees.... uhhh Reacher natuurlijk. 
Op het hobbydraadje is vast ook wel een onderwerp te vinden als: hoe maak ik een schilderijlijstje.... ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niksvolgens mij kun je een hobby het best ‘dichtbij’ vinden, iets dat past bij wat je nu al gelukkig maakt of energie geeft. En wat past bij de fut die je op een dag hebt.

Foto’s van Mini bijvoorbeeld inlijsten of laten drukken op canvas? Of babykleertjes ontwerpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...