Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) 13 minuten geleden zei lady jane: het is wel kaal zo hoor Reacher zo, heb je wat te kopieren en plakken Potjandosie! Ik like je bericht 13 mei 2021 bewerkt door Reacher lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Gaat het @Fabienne1985? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik moet even weg. Check in later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 47 minuten geleden zei Lieke7777: @Fabienne1985 als ik mij niet vergis had jij toch ook een nieuwe vriend ? Kan hij niet even bij je zijn ? Nee dat is al een hele tijd over, hij heeft me nogal laten zitten. Lieke7777 en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Gaat het @Fabienne1985? Heel lief dat je het vraagt. Mijn behandelaar van vnn belde me zonet nog even heel lief. Heel goed gesprek gehad en voel me nu wel echt wat rustiger. Al jullie lieve berichten doet ook goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik heb voor morgen een rijles geregeld toen het nog wat beter met me ging, wat zal ik nu doen laten doorgaan? Zou wel heel goed voor me zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 minuut geleden zei Artax: Als je rijles niet al te vroeg is? Nee pas om 11 uur vooral bedoeld om de snelweg weer op te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ja misschien is afleiding wel fijn, maar hou er rekening mee dat het best heel vermoeiend is, dus daarna even lekker bijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Statice: @Fabienne1985 Dag vol emoties. Van dankbaarheid en gemis. En ook niet weten hoe er mee te dealen. Mensen zeggen...maar het is toch nu al een jaar...twee...tien? jaar geleden? Maar zo kun je niet tellen. Zo werkt het niet. Wat is tijd? Ik heb het nog steeds niet geleerd. Niets van een ander verwachten. Ook niet van je beste vrienden, hoe pijnlijk ook. Ik moet vanuit mijn eigen kracht gaan. Maar die is soms zo ver te zoeken. Waar haal je die vandaan? Ik ben nog steeds zoekend. Maar ik leer elke dag. Ook hier op dit forum. Dank daarvoor. Mooie woorden. Het is soms zo moeilijk om die kracht te vinden als ik mezelf hoor denken ach wat ben jij nou waard en wat stel jij je toch aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 4 minuten geleden zei Fabienne1985: Nee pas om 11 uur vooral bedoeld om de snelweg weer op te kunnen goed voor je zelfvertrouwen denk ik, je bent sterker dan je nu misschien denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 zo lang je zoekend bent leer je Statice stilstand heet geloof ik statisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Even bijgelezen @Fabienne1985lastig Er is al veel over gezegd door de andere forumleden en daar sluit ik me bij aan. Ik slik momenteel 20 mg escitalopram. Wel vraag ik me af, je zegt dat de huisarts je de AD heeft voorgeschreven maar heeft die je ook doorverwezen naar psychische ondersteuning en je misschien wat rustgevendst gegeven voor de opbouw van de AD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 51 minuten geleden zei Reacher: Potjandosie! Ik like je bericht Bij wie haal je die nou weer weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Staticemet deze link kom ik op mijn eigen Facebook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Goedenavond! Ik weet niet of het klopt maar men zegt wel dat als er veel bijwerkingen zijn, de AD goed gaat aan slaan. In mijn geval klopt het absoluut niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Sterkte @Statice. Er is inderdaad geen termijn voor verdriet, zo werkt het niet. Mensen kunnen soms, waarschijnlijk onbedoeld, pijnlijke dingen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 28 minuten geleden zei haddock: Bij wie haal je die nou weer weg? Van jou, een paar dagen terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik ga slapen! Droge afmelding voor mij Goede nacht allen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei VIII: Ik ga slapen! Droge afmelding voor mij Goede nacht allen! Trusten vAcht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Goed de avond doorstaan @Fabienne1985 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 10 minuten geleden zei Jannigje: In mijn geval klopt het absoluut niet. Potjandosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) Ook zo maar lekker slapen . Zal morgen wel weer vroeg wakker zijn ze zijn de parkeerplaatsen aan het renoveren hiervoor dus om 7.00 gaan ze aan de slag met tegels en alles verwijderen. Gaat op een grote hoop en wordt dan opgehaald door een grote container vrachtwagen . Nu willen wij de tuin opnieuw tegelen en deze tegels zijn nog prima te gebruiken we mogen ze weghalen van die hoop hoef echt geen nieuwe tegels wil alleen rechte ipv de tegels die nu liggen met gekartelde randen. En het gras gaat weg . Als ze liggen de hogedruk erover en ik heb gratis de tuin betegeld. 13 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) @Staticemisschien eerst downloaden en dan uploaden? Of de kern van het filmpje zoeken en die link neerzetten? Of filmpje zoeken via Google of YouTube en de link neerzetten? 13 mei 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 hallo allemaal! Aangezien het vandaag hemelvaartdag was, was er de hele dag training. Dus daar heb ik gebruik van gemaakt met m'n hond. Daarna nog even verder geklust aan de hondenaanhanger. Die kan ik komende week helemaal weer gaan opbouwen. Al met al best wel een drukke dag geweest, maar wel een hele leuke dag! Ik hoop dat jullie ook een beetje hebben kunnen genieten van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 11 minuten geleden zei Lieke7777: Ook zo maar lekker slapen . Zal morgen wel weer vroeg wakker zijn ze zijn de parkeerplaatsen aan het renoveren hiervoor dus om 7.00 gaan ze aan de slag met tegels en alles verwijderen. Gaat op een grote hoop en wordt dan opgehaald door een grote container vrachtwagen . Nu willen wij de tuin opnieuw tegelen en deze tegels zijn nog prima te gebruiken we mogen ze weghalen van die hoop hoef echt geen nieuwe tegels wil alleen rechte ipv de tegels die nu liggen met gekartelde randen. En het gras gaat weg . Als ze liggen de hogedruk erover en ik heb gratis de tuin betegeld. Ik zou de tegels voordat je ze gaat leggen schoonmaken. Als je tegels net gelegd hebt en je gaat de hogedruk gebruiken, dan heb je kans dat de boel al snel gaat verzakken. Wel super dat je de tegels mag weghalen! Dat scheelt weer een hele boel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden