bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 41 minuten geleden zei haddock: Wat is nou weer n snitselgebaard? Een soort placenta haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Waarde Vocatus, natuurlijk ben je hier welkom. Maar geen geëxcuseer met berichtjes zonder tijd en data, de mods hanteren Vrouwe Justitia’s zwaard heus niet. En dan het middelste, bijna onderdanige bericht: wellicht kan ik en men....... Nou, dan moeten de bretels me redden, anders lei mn broek op mn schoenen. dezichzelfookregelmatigoverschattende Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Is renaldo ook vertrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: Is renaldo ook vertrokken? Ja ook weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @Lieke7777 en @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 En jou dochter op het forum???? @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei niks: En jou dochter op het forum???? @ikkanhet? Ik wordt niet goed van alles wat er gebeurt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Maar weet je zeker dat het je dochter is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 46 minuten geleden zei haddock: Bol, ouwe schat, sterkte en n dikke Friese tût op dien lippen. dedecoronaookzatzijnde Dank je wel lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 uur geleden zei adri02: Wauww!! Ik zet iemand op negeren en even later is-ie helemaal verdwenen van het forum zonder een spoor na te laten! Ik heb goud in handen. Ik hoef maar iemand te negeren en ... vanished into oblivion Ben er trots op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 9 minuten geleden zei niks: Maar weet je zeker dat het je dochter is? Is haar foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Vreemd, net als @heideaf? Op zoek maatje wil die in gesprek en wat op muziekdraad geplaatst. Renaldo al terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei niks: Vreemd, net als @heideaf? Op zoek maatje wil die in gesprek en wat op muziekdraad geplaatst. Renaldo al terug? Niet dat ik weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Geen zin om terug te lezen. Cardioloog net gesproken: hartspier heeft zuurstoftekort. Binnen twee tot vier weken hartcatheterisatie en dan stent(s) of dotteren indien nodig. haddock, niks en Lieke7777 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 even zeggen dat ik probeer mee te lezen, iets zinnigs wil zeggen, maar helemaal de weg weer kwijtraak en de sfeer zo apart vind. Ik las @Artax bericht van gisteren waarom er zo weinig nieuwe mensen reageren of snel weer vertrekken. Dat snap ik wel. De sfeer is niet echt gezellig en dan haak ik ook af. We zijn hier toch om elkaar te helpen tav alcohol? ik wilde in elk geval zeggen dat ik ook op het forum ben. En geen idee heb waar ik wel en niet kan lezen zonder een naar gevoel te krijgen bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Sterkte @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 4 minuten geleden zei nancy: Geen zin om terug te lezen. Ah, dat is de manier en sterkte @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @Artax Dat gezegd hebbende: Voor de zoveelste maal een ontspoorde dagdraad en het zijn altijd dezelfde die de sfeer verpesten. Het verbaast mij niets dat er zo weinig (nul) nieuwe aanmeldingen zijn hier, de laatste tijd. de paar die er waren zijn alweer vertrokken. Wat mij betreft haalt de moderator de bezem erdoor. dit bedoelde ik, maar ik ben hier toch vooral om elke dag niet te drinken, dus ik drink vandaag niet bumperjim en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Jammer hoe het gaat alles valt uit elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 22 minuten geleden zei niks: Vreemd, net als @heideaf? Op zoek maatje wil die in gesprek en wat op muziekdraad geplaatst. Renaldo al terug? Moet ik nu liegen? Morgen ziekenhuis. Ik ga mijn voorkeur voor jonge vrouwen nooit verbergen. Ik probeer ook @ikkanhet te helpen. Op een rare manier voor vele. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Oh gezellig, je bent weer terug. Tja, maatje voor een jonge meid en op muziekdraad, 1 plus 1 is 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik ben er verdrietig van hoe alles verloopt hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden