ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei spirit: Ken jij de kont van bor? Ja van de foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 O jongens (m/v) let it go. Iedereen heeft er één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei spirit: @ikkanhet Nooit een foto hier gezien van de kont van bor Sja verschil moet er zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Oh wat naar Reacher, knuffel van mijn dikke kat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Joehoe mama is thuis! JOEHOE!!! Zijn ze weer op pad met zijn tweetjes. Reacher, Maja en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 13 minuten geleden zei Quinn: O jongens (m/v) let it go. Iedereen heeft er één. Heb je het over een kont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Tandarts: wortelpunt ontsteking en antibioticum krijg je dan niet meteen een wortelkanaalbehandeling? Ik heb 19 mei 2e deel, maar nooit antibioticum aangeboden gekregen. denk dat mijn tandarts hier meer aan verdient? of een sadistisch kantje heeft? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Heb je het over een kont? Jep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 58 minuten geleden zei adri02: Ja kijk, dit ziet er nou een stuk smakelijker uit dan die rare push-up-broeken van ali baba. Je hebt ikkanhet weer geactiveerd! Sowhat, Lonster en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei rosa45: Je hebt ikkanhet weer geactiveerd! Nou als ik uitdaagde had ik meteen commentaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Maar andere mogen dat Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Klaar nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Met werken, ja, ik heb net twee metro's gehad en nu in de bus op weg naar huis . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei niks: Klaar nu! Ben je klaar nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 En nu bedenken wat we gaan eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Rijst, wokgroenten en kip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 8 minuten geleden zei ikkanhet: Maar andere mogen dat Van jou? Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: En nu bedenken wat we gaan eten... Nou vertel... Ik heb geen idee, laat mij verassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Bohob!!! Zo meteen krijg jij billenkoek van @Reacher Bob, Quinn en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei Bob: Van jou? Dank je wel! Ja goed van mij hé Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) "Geen vrijwilliger hier, sorry, niet mijn kink." Knuffelen, dat is mijn kink. Warm, lief, zacht, dichtbij, samen. 11 mei 2021 bewerkt door Tatum nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) 23 minuten geleden zei nancy: En nu bedenken wat we gaan eten... Jessus wat zijn jullie daar altijd snel mee ik heb de lunch nog maar nauwelijks verteerd. We hebben nog iets van varken liggen in de koelkast en nog een hoop groente. Kon wel eens noedels worden vanavond. Platte of dunne is dan de vraag. En de uien zijn op. Das voor het eerst in 10 jaar dat er wat op is in huis. Nu ik dit schrijf staat de Stier ergens een zak van 25 kilo uien aan te schaffen waarschijnlijk. 11 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 3 minuten geleden zei Tatum: "Geen vrijwilliger hier, sorry, niet mijn kink." Knuffelen, dat is mijn kink. Warm, lief, zacht, dichtbij, samen. Oh girl, er zitten ook nog mensen te werken hier hè Quinn en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik ook @bumperjim. Mag half 6 weg. Daarna lang weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Was de test neg. Tatum? Ik dacht dat je nog ziek was, gelukkig als je geen corona hebt in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden