ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: Zonet even de stad in gegaan om een piepklein aardigheidje voor de jongens te kopen. Nu weer terug met een boodschappentas vol met kado’s. Ik kan nooit zo goed maat houden. En ik verander in de speelgoedwinkel nog steeds altijd weer in die enthousiaste kleine jongen. Nou ja. Hahahaha @knakker zo herkenbaar. Ik ging vroeger altijd met mijn vriendin in januari al shoppen voor Sinterklaas. In maart hadden we alles bij elkaar maar elke daarop volgende maand toch maar bijkopen en bijkopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 4 minuten geleden zei spirit: Is te kort om er wat van te kunnen zeggen @ikkanhet. In ieder geval wel heel goed bezig. Zo zal een ieder zijn goede en minder goede dagen wel hebben. Gewoon lekker zo doorgaan. Ik ga zeker zo door. Heb voor mezelf een lijst gemaakt die ik elke keer als het moeilijk wordt doorlees. En door zo door te gaan heb ik nog een hoop te winnen. Al ga ik nu ook ongemakken voelen die eerst minder waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 21 minuten geleden zei ikkanhet: Ik ben al moe van het huishouden als ik erna kijk Tijd om naar de opticien te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Zojuist zei Nun: Tijd om naar de opticien te gaan Nee hoor heb drie goede brillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 30 minuten geleden zei ikkanhet: Ik ben al moe van het huishouden als ik erna kijk Neem een leuke hulp aan. Nooit meer last Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Neem een leuke hulp aan. Nooit meer last Kon hulp hebben werd aangeboden de laatste keer met het keukentafel gesprek maar wil dat echt nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 @ikkanhet o, nee, ik bedoelde voor het moe worden van naar het huishouden kijken, jeweetwel een dame of heer voor de huishouding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 5 minuten geleden zei Quinn: @ikkanhet o, nee, ik bedoelde voor het moe worden van naar het huishouden kijken, jeweetwel een dame of heer voor de huishouding. We zijn nog met zijn tweeën dus dat huishouden redden we nog wel Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Aardappelen, sperziebonen en biefstuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Rode kool, wortel, koolrabi salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Bij mij ligt de oven vol, 3 schalen groenten, aardappeltjes en worstjes geen vaat haast en niks te werken na het snijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Hier Domino's Pizza formaggi of hoe dat heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goh, wat lekker allemaal . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 35 minuten geleden zei knakker: Zonet even de stad in gegaan om een piepklein aardigheidje voor de jongens te kopen. Nu weer terug met een boodschappentas vol met kado’s. Ik kan nooit zo goed maat houden. En ik verander in de speelgoedwinkel nog steeds altijd weer in die enthousiaste kleine jongen. Nou ja. Wat ik altijd een uitdaging vind is dat ik mijn kinderen het graag naar de zin wil maken (en kado's horen daar ook bij) maar anderzijds niet wil verwennen. Bijvoorbeeld als je op een vakantiepark bent en de verleidingen voor de kids op elke hoek aanwezig zijn en de spullen ook nog eens veel te duur (want bij het vakantiepark weten ze natuurlijk ook wel hoe zoiets werkt). Ik geef dan ook vaak toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Hier Domino's Pizza formaggi of hoe dat heet. Vind je het gek dat je moe bent, als je dat eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Zojuist zei Nun: Vind je het gek dat je moe bent, als je dat eet. Ik zou niet weten hoe ik de afgelopen dagen moe ben geworden van een pizza die ik net heb gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Misschien met terugwerkende kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 7 uur geleden zei Yvonne: Mopperdemopperdemopper.. hihi, maar je hebt gelijk hoor Rapi, niks aan zo. @Vocatus, als ik me niet vergis heb je vorige week een paar dagen doorgebracht in een vakantiehuisje samen met een collega... zou daar de besmetting niet van kunnen zijn gekomen? Beterschap trouwens... Dat denk ik niet. Mijn collega was getest, op park alles dicht en eigenlijk alleen in huisje gebleven of gewandeld. Tevens is dat 9 dagen geleden en ik meen dat incubatietijd corona max 5 dagen is. Ik bestel regelmatig blikje cola light bij benzinepomp en zet die dan aan mn mond. Daar zal ik eens mee ophouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 6 uur geleden zei spirit: Dat zit al in de pen. Vrijdag bespreken met psych. Wil overigens wel een eigen plekje behouden dus niet in een woongroep, maar ik denk dst de mogelijkheden er wel zijn. Een vriend van mij woont in een woongroep en daar is het erg relaxed. Dingen samen doen maar ook zeker eigen plekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 uur geleden zei Nun: Zelf ben ik nu vier maanden gestopt met drinken. Ik ben nog steeds moe. Volgens mij is dit heel normaal. En bij iedereen anders. De 2 grootste oorzaken voor vermoeidheid is niet genoeg water drinken of het hebben van apneu. Heb je beiden afgevinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Daar moet ik ook eens op getest worden mijn man lukt dat niet hij hoort al slecht. Misschien eens met een slaaponderzoek. Mijn huisarts heeft het daar al eens over gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 15 minuten geleden zei Vocatus: Dat denk ik niet. Mijn collega was getest, op park alles dicht en eigenlijk alleen in huisje gebleven of gewandeld. Tevens is dat 9 dagen geleden en ik meen dat incubatietijd corona max 5 dagen is. Je had toch ook nog in je vinger gesneden, ziekenhuis enzo? Incubatietijd kan geloof ik oplopen tot 10 dagen (een enkele keer nog langer) en je bent al een paar dagen niet lekker toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Wat heerlijk @knakker. Mijn jongens waren vroeger gek op kaplablokken. Stond altijd wel weer een bouwwerk in de kamer (meestal liep de kat er uiteindelijk tegenaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: Daar moet ik ook eens op getest worden mijn man lukt dat niet hij hoort al slecht. Misschien eens met een slaaponderzoek. Mijn huisarts heeft het daar al eens over gehad. Apneu wordt gezien als de grootste onontdekte ziekte in de welvarende landen. Ik heb nachtje geslapen in hersenonderzoek centrum en had lichte apneu. Slaap nu met beugel in. Wat een wereld van verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 De jongens eten vandaag ergens anders. Heb n heerlijke salade gemaakt van sla, aspergetips, tomaatjes, walnoten en gebakken geitenkaas. Mjam mjam en nog eens mjam. elisa72, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden