Spring naar bijdragen

Zondag 25 april


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Ik heb 1 afl van de docu gezien maar kan me er nog niet toe zetten om door te kijken. Vreselijk en ik kan er gewoon niet bij dat die kinderen zo lang onder de rader zijn gebleven. Dat er geen belletjes zijn gaan rinkelen bij die oudste kinderen op school bijvoorbeeld!
 

 

bewerkt door VIII
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei ikkanhet:

Voel me goed nuchter. Enige waar ik mee kamp is een soort angst al kan ik niet goed uitleggen waarvoor. Dat ging dus weg als ik dronk.

Ik denk dat het niet echt wegging maar dat je de angst begroef onder de drank, dan komt 'ie later in alle hevigheid terug. Nu kun je het rustig onder ogen komen en leren hoe je er op een gezonde manier mee om kunt gaan. Laatst had je een paniekaanval dus het zou wel fijn voor je zijn als je er iets mee zou kunnen. Misschien kun je opschrijven wat er in je opkomt terwijl je je gewaar bent van die angst. Voel de angst en schrijf het eerste op wat je te binnen schiet zonder censuur, wie weet levert het je wat op. Om dat te kunnen doen moet je de angst even toelaten, dat alleen al is anders dan wat je gewend bent misschien.

Nou ja, dit floept zomaar uit mijn toetsenbord, misschien klink ik nu als een geflipte psycholoog :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yana:

Ik denk dat het niet echt wegging maar dat je de angst begroef onder de drank, dan komt 'ie later in alle hevigheid terug. Nu kun je het rustig onder ogen komen en leren hoe je er op een gezonde manier mee om kunt gaan. Laatst had je een paniekaanval dus het zou wel fijn voor je zijn als je er iets mee zou kunnen. Misschien kun je opschrijven wat er in je opkomt terwijl je je gewaar bent van die angst. Voel de angst en schrijf het eerste op wat je te binnen schiet zonder censuur, wie weet levert het je wat op. Om dat te kunnen doen moet je de angst even toelaten, dat alleen al is anders dan wat je gewend bent misschien.

Nou ja, dit floept zomaar uit mijn toetsenbord, misschien klink ik nu als een geflipte psycholoog :)

Je hebt een slim toetsenbord hoor al zeg ik het zelf. :lol: En het klinkt helemaal niet zo slecht, zit denk ik wel een kern van waarheid in. Zal het eens proberen. Thnxxx voor je wijze raad. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei niks:

Dat meisje op de stoel, maar ook de angst in de ogen van de kinderen blijft mij bij. 

ik kwam dat stukje te vaak tegen, bleef schrikken, al wist ik wat er kwam
maar de lachende moeder op de achtergrond, met baby op schoot
die gaat niet meer van mn netvlies.
En toch, wat ze het mooie pure mensen geworden. Mèt therapie, met trauma's
en mèt elkaar.
Wat mij schokt is dat de overheid hem weer bij de jongsten heeft geplaatst, weliswaar
op hun eigen verzoek, maar toch........ moeten ze niet tegen zichzelf beschermd worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Ik zou hem nog niet kijken @ikkanhettot je wat meer tijd hebt tussen jou en de laatste keer dat je dronk.  Dit raakt jouw ervaringen van vroeger ook.
Ik heb ook niet gekeken overigens, het is soms al moeilijk genoeg om overeind te blijven

Ja wat ik nu van jullie allemaal lees is het misschien ook even beter nog niet te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei VIII:

Ik ben zojuist geïnjecteerd met het corona vaccin. Ik leef nog en mijn internet ontvangst is nog steeds ruk <_<

Het duurt ongeveer twee weken tot de werking optimaal is. En dan ook nog ná de tweede prik.. dus nog even doorsjaggeren met dat internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...