niks Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Toch ook wel hoe sterk ze nu zijn, de band tussen de oudste kinderen is dan wel weer mooi om te zien. Het zijn hoe dan ook slimme kinderen, volwassenen natuurlijk nu. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Goedemorgen Ik heb 1 afl van de docu gezien maar kan me er nog niet toe zetten om door te kijken. Vreselijk en ik kan er gewoon niet bij dat die kinderen zo lang onder de rader zijn gebleven. Dat er geen belletjes zijn gaan rinkelen bij die oudste kinderen op school bijvoorbeeld! 25 april 2021 bewerkt door VIII Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 17 minuten geleden zei ikkanhet: Voel me goed nuchter. Enige waar ik mee kamp is een soort angst al kan ik niet goed uitleggen waarvoor. Dat ging dus weg als ik dronk. Ik denk dat het niet echt wegging maar dat je de angst begroef onder de drank, dan komt 'ie later in alle hevigheid terug. Nu kun je het rustig onder ogen komen en leren hoe je er op een gezonde manier mee om kunt gaan. Laatst had je een paniekaanval dus het zou wel fijn voor je zijn als je er iets mee zou kunnen. Misschien kun je opschrijven wat er in je opkomt terwijl je je gewaar bent van die angst. Voel de angst en schrijf het eerste op wat je te binnen schiet zonder censuur, wie weet levert het je wat op. Om dat te kunnen doen moet je de angst even toelaten, dat alleen al is anders dan wat je gewend bent misschien. Nou ja, dit floept zomaar uit mijn toetsenbord, misschien klink ik nu als een geflipte psycholoog lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 4 minuten geleden zei Yana: Ik denk dat het niet echt wegging maar dat je de angst begroef onder de drank, dan komt 'ie later in alle hevigheid terug. Nu kun je het rustig onder ogen komen en leren hoe je er op een gezonde manier mee om kunt gaan. Laatst had je een paniekaanval dus het zou wel fijn voor je zijn als je er iets mee zou kunnen. Misschien kun je opschrijven wat er in je opkomt terwijl je je gewaar bent van die angst. Voel de angst en schrijf het eerste op wat je te binnen schiet zonder censuur, wie weet levert het je wat op. Om dat te kunnen doen moet je de angst even toelaten, dat alleen al is anders dan wat je gewend bent misschien. Nou ja, dit floept zomaar uit mijn toetsenbord, misschien klink ik nu als een geflipte psycholoog Je hebt een slim toetsenbord hoor al zeg ik het zelf. En het klinkt helemaal niet zo slecht, zit denk ik wel een kern van waarheid in. Zal het eens proberen. Thnxxx voor je wijze raad. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Handig in het donker naar boven lopen. Rolluiken nog dicht. En sla de laatste trede over. Domme muts, ze hebben niet voor niets het licht uitgevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Handig in het donker naar boven lopen. Rolluiken nog dicht. En sla de laatste trede over. Domme muts, ze hebben niet voor niets het licht uitgevonden. Daarom hebben wij sensoren lampen gaan vanzelf aan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Wij zeggen als we naar bed gaan tegen woordig heee google welterusten . Dan gaat alles op de nachtstand .. lampen uit , tv uit , cv naar 15 . Handig home assistant Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 4 minuten geleden zei Lieke7777: Daarom hebben wij sensoren lampen gaan vanzelf aan . Ja hebben wij beneden, nu boven nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 35 minuten geleden zei niks: Dat meisje op de stoel, maar ook de angst in de ogen van de kinderen blijft mij bij. ik kwam dat stukje te vaak tegen, bleef schrikken, al wist ik wat er kwam maar de lachende moeder op de achtergrond, met baby op schoot die gaat niet meer van mn netvlies. En toch, wat ze het mooie pure mensen geworden. Mèt therapie, met trauma's en mèt elkaar. Wat mij schokt is dat de overheid hem weer bij de jongsten heeft geplaatst, weliswaar op hun eigen verzoek, maar toch........ moeten ze niet tegen zichzelf beschermd worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 goeiemorgen frummers sombertjes buiten, mijn kaak weer bijna normaal, mijn voet doet het ook weer, tijd om weer wat meer op pad te gaan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik zou hem nog niet kijken @ikkanhettot je wat meer tijd hebt tussen jou en de laatste keer dat je dronk. Dit raakt jouw ervaringen van vroeger ook. Ik heb ook niet gekeken overigens, het is soms al moeilijk genoeg om overeind te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Deze week paar afleveringen van de handmaid's Tale terug kijken om mijn geheugen op te frissen. 30 April begint nieuwe seizoen....zin in. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei Reacher: Ik zou hem nog niet kijken @ikkanhettot je wat meer tijd hebt tussen jou en de laatste keer dat je dronk. Dit raakt jouw ervaringen van vroeger ook. Ik heb ook niet gekeken overigens, het is soms al moeilijk genoeg om overeind te blijven Ja wat ik nu van jullie allemaal lees is het misschien ook even beter nog niet te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Fijne buitendag @lady jane . Ik vind je lief. Had ik dat vandaag al meer dan vijf keer gezegd? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Daar was weer een opborreling van liefdes Tourette syndroom Musashi, Rosee en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik zie jullie eigenlijk allemaal wel graag Da’s de Belgische versie ikkanhet, Musashi en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 kreeg net een kadootje op de app, dus was blij dat mijn koffie nog niet op was en mijn beschuitjes nog niet gesmeerd en nu weer een kadootje hier t lijkt wel moederdag♥ Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Een goed begin van de dag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Goedemorgen frummers. Ik heb dit keer echt een gat in de dag geslapen. Had het nodig waarschijnlijk Eerst een bakje maar. VIII en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Goedemorgen, vandaag zondag. Een mooie dag om alleen te doen waar ik zelf zin in heb. Fake it till you make it. Een hele sterke uitdrukking. Momenteel een houvast. Wie had dat afgelopen maand geschreven op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 6 minuten geleden zei Tatum: Goedemorgen, vandaag zondag. Een mooie dag om alleen te doen waar ik zelf zin in heb. Fake it till you make it. Een hele sterke uitdrukking. Momenteel een houvast. Wie had dat afgelopen maand geschreven op het forum? bor geloof ik Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Vraagje: ik lees hier wat over het drama Ruinerwold. Zou je achteraf dit niet gezien willen hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik ben zojuist geïnjecteerd met het corona vaccin. Ik leef nog en mijn internet ontvangst is nog steeds ruk Reacher, bumperjim, Musashi en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Misschien je arm wat hoger houden voor een betere ontvangst @VIII Musashi en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 2 minuten geleden zei VIII: Ik ben zojuist geïnjecteerd met het corona vaccin. Ik leef nog en mijn internet ontvangst is nog steeds ruk Het duurt ongeveer twee weken tot de werking optimaal is. En dan ook nog ná de tweede prik.. dus nog even doorsjaggeren met dat internet. Reacher, VIII en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden