niks Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goedemorgen! nancy, Esther71 en Vocatus reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gefeliciteerd niks!! Dat had ik niet zien aankomen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goedemorgen lieve @niks. Maak er een mooie dag van! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Dank jullie wel! Het schijnt mooi weer te worden, vanmiddag komen de ouders, lekker in de tuin zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goeiemorgen allemaal, @niks hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een super mooie dag gewenst niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gefeliciteerd Niks en een fijne dag. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gelukkige verjaardag! @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 @spiritAls het niet lukt om te stoppen met drinken, bel de crisisdienst. nancy, Reacher en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goedemorgen Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Dagpact: Rosa ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Heb het nog half 4 zien worden en toen ik eenmaal sliep hadden de nachtmerries me weer in de greep. Maar vanavond/vannacht weer beter, ga fris en fruitig verder. Vanmiddag even naar het ziekenhuis voor 2e reeks spuiten in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gefeliciteerd @niks Ik heb een ballonnetje voor je lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gefeliciteerd @niks ! Jouw dag!! niks, Sowhat, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik heb per ongeluk mijn zebra slaapsokken nog aan. Iedere keer als ik naar beneden kijk krijg ik een milde epileptische aanval Quinn, nancy, niks en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 @Reacher, even een kattenvraag. Heb al veel katten gehad die gezond oud zijn geworden en nooit te dik waren. Nu een asielkat, een ontzettende lieverd, maar hij heeft volgens mij hetzelfde probleem als Socrates. Hij moet afvallen. Wat heb jij gegeven? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gefeliciteerd @niks. Bah ik heb als een dweil geslapen. Ik zit dus in landel huisje met collega. Begint die collega midden in de nacht te gillen in zn slaap. WTF niks en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) Bedankt allemaal! Toch een verjaardagsgevoel, nu mini en papa besloten hebben om vandaag uit te slapen 20 april 2021 bewerkt door niks Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goedemorgen van harte gefeliciteerd @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 13 minuten geleden zei Sowhat: @Reacher, even een kattenvraag. Heb al veel katten gehad die gezond oud zijn geworden en nooit te dik waren. Nu een asielkat, een ontzettende lieverd, maar hij heeft volgens mij hetzelfde probleem als Socrates. Hij moet afvallen. Wat heb jij gegeven? Kattenvragen zijn altijd goed! Socrates heeft blaasgruis dus hij kan geen ander dieeet erbij. Blaasgruis light bestaat niet. Dus het was eten wegen naar gewicht. Een aantal keer per dag voeren. En heeeeeel langzaam, vanwege het risico op leververvetting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Leuk een nieuwe kat Foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Kattenvragen zijn altijd goed! Socrates heeft blaasgruis dus hij kan geen ander dieeet erbij. Blaasgruis light bestaat niet. Dus het was eten wegen naar gewicht. Een aantal keer per dag voeren. En heeeeeel langzaam, vanwege het risico op leververvetting. Oh ja en weerstand leren bieden aan die smekende ogen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 @Etty ik kan er niet om lachen. Maar 2 uur geslapen. Zit hier buiten aan koffie en sigaret vanaf 7 uur in de mist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei Vocatus: @Etty ik kan er niet om lachen. Maar 2 uur geslapen. Zit hier buiten aan koffie en sigaret vanaf 7 uur in de mist heb je net zolang geslapen dan ik en hier schreeuwde niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik vond het ook grappig, zoals je het schreef @Vocatus. maar rot voor jou. Sterkte vandaag Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden