Kohtje Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) 53 minuten geleden zei lady jane: En even goed nieuws voor frummers die uit 1954 of daarvóór komen je kunt via coronates.nl aanklikken: ik wil me laten vaccineren, de vragenlijst invullen en twee afspraken maken. Ik werd getipt en geef dat graag door, want als je graag wilt, kan het niet snel genoeg gaan. Ik mag 2 mei en 6 juni. Ben er blij mee uiteindelijk toch. Her verschilt allemaal nogal per regio, geloof ik. Ik ben uit 1957, m'n vrouw uit 1958. Zelf kreeg ik een paar weken geleden een uitnodiging van het Radboud en heb 11 april m'n eerste prik gehad. 9 Mei krijg ik de 2e. Afgelopen zaterdag kregen m'n vrouw en ik allebei een uitnodiging van de huisarts. Zij (m'n vrouw) heeft de 1e nu geregeld voor 28 april. Ik ga niet nog een keer, natuurlijk. 19 april 2021 bewerkt door Kohtje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Bedankt voor de uitleg, @Musashi. Misschien is dat ook iets voor mij om bewust om te gaan met trek in eten. Vooral 's avonds doe ik dat nog steeds te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 12 minuten geleden zei VIII: Zooo topper!! Dat heb je maar mooi gedaan. Wat goed van je, vind ik echt hee sterk. Kun je afleiding vinden nu. Iets doen met je dochters, een spelletje ofzo. Niet te streng voor jezelf Bedankt @VIII ben ondertussen drie sigaretten verder en de boosheid vloeit weg. De teleurstelling in mezelf blijft. Blijft toch gek, op een uur tijd ben ik flessen drank gaan kopen, giet ik ze door de gootsteen en nu probeer ik mijn stabiliteit terug te vinden. Het is momenteel gewoon redelijk blanco in mijn hoofd, want ik kan dat niet plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Hoi @ikkanhet ik twijfel of ik dit zou schrijven, maar ik doe het wel! Ik ben zeker blij voor jou maar ik wil je graag ook waarschuwen! Een goed (en slecht) gevoel is per definitie tijdelijk. Het hoort er bij...ik hoop dat je niet naar drank grijpt als het zover is... want dat moment komt er vroeger of later wel...tot zolang geniet maar goed van je heerlijke goede gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 @Bob ja we (ik toch zeker) denken nogal gemakkelijk en snel dat het ons allemaal ‘overkomt’ maar minimaliseren (volgens mij) daarin toch echt de keuze die we allemaal hebben...maar dat is als een spier dus...moet je oefenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 47 minuten geleden zei Rover: Heb ze door de gootsteen gegooid. Het waren er twee trouwens. Wat een waanzin. Tis een les hè het geld was niet helemaal voor niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 2 minuten geleden zei Musashi: Hoi @ikkanhet ik twijfel of ik dit zou schrijven, maar ik doe het wel! Ik ben zeker blij voor jou maar ik wil je graag ook waarschuwen! Een goed (en slecht) gevoel is per definitie tijdelijk. Het hoort er bij...ik hoop dat je niet naar drank grijpt als het zover is... want dat moment komt er vroeger of later wel...tot zolang geniet maar goed van je heerlijke goede gevoel! Dank je dat is lief. Ja de euforie heeft me al meerdere keren genekt, althans erna. Dus kijk daar wel goed voor uit. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Maak plannen voor mezelf voor dat moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 8 minuten geleden zei bumperjim: Tis een les hè het geld was niet helemaal voor niets 16 euro aan belachelijke hoofdpijnwijn door de gootsteen. Kan er al bijna om lachen Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 6 minuten geleden zei Rover: 16 euro aan belachelijke hoofdpijnwijn door de gootsteen. Kan er al bijna om lachen Doe dat maar altijd beter dan huilen. Je hebt het toch maar mooi opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Heb je er nou zilveruitjes ingemikt? (Enfin ja dus, dat schreef je) Tis wel fusion vanvond, aziatisch/provençaals/grieks en zilveruitjes zie je bij ons alleen bij raclette Het was echt super lekker. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 33 minuten geleden zei Rover: Blijft toch gek, op een uur tijd ben ik flessen drank gaan kopen, giet ik ze door de gootsteen Ik heb vorige week precies hetzelfde gedaan. Ik voelde me juist wel trots lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 38 minuten geleden zei Rover: Blijft toch gek... Ja, mee eens. Als je alcoholisme nuchter bekijkt is het stapelgek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ik maak nog een wandelingetje rond de vijver hier, en daarna de meisjes in bed, denk dat ik er meteen mee in kruip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goed gedaan @Rover, @Lieke7777: gaaf! Liefs aan je maatje @Zbb, morgen aan de champix? @sterkte morgen @Cleo66. Ben benieuwd of het helpt @Boben @Musashi Hou vol @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ben net terug thuis. Wandeling deed me deugd. Kinderen liggen al in bed, ik kruip er ook in. Morgen weer een dag. Hopelijk niet weer zo'n gekke dag als vandaag. Slaap ze! Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ik ga ook. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei Lieke7777: Wat fijn hopelijk valt je arm mee nu . Lieke7777 vroeg dat n.a.v. mijn melding dat ik mijn eerste Corona vaccinatie had gehad. Even voor de compleetheid: geen last van mijn arm gehad. Maar wel moe vanavond. Dat hebben ze me ook gezegd dat dat een mogelijk tijdelijk gevolg kan zijn. Ga lekker vroeg naar bed. 19 april 2021 bewerkt door Bob Vocatus, lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Merde, zit een mug op mn slaapkamer. Hoe kan dat nou, al in april? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ben bang dat Zbb het over Spirit heeft. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op Sterkte voor die, die het kunnen gebruiken 19 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ben ik ook bang voor ja. Is veel te stil na dat ene biertje. Het licht is er weer, tijd om te slapen. Fijne dag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) foutje... 20 april 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden