ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 5 minuten geleden zei Yvonne: Waar doel je dan op? Of was het geen vraag die hier op de draad gesteld werd? Die hoorde volgens mij bij gisteren dus zat verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Wel leuk zit in Scheveningen maar zie alles wat rond ons huis gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Hi. Er stuift enorm veel vervelends door m'n hoofd, slechte nacht en lees teveel waar mijn hoofd wat mee wil. Weet niet goed wat ik ermee kan hier en nu. Maar ik drink niet. lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 uur geleden zei Yvonne: Wat ontzetten naar dat de hond zo'n pijn heeft van die injecties @bumperjim. Is dat inderdaad 1 keer per maand en is hij verder pijnvrij? Dat kan een bijwerking zijn helaas. Sowieso, helemaal pijnvrij wordt het niet meer (arthrose) maar het stijve en pijnlijke komt vooral door het stilliggen. Ik had er gisteravond even flink mee moeten bewegen. (Learning step by step, nogmaals...) Nu na 3 kwartier lopen rent ze weer als een kievit. Dus bewegen moet en bewegen is goed. Ik zou de hele dag wel de natuur in willen als ik verder geen baan had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 En vooral dat laatste alleen al is hartstikke goed Quinn. Goedemorgen... Lees je hier teveel waar jouw hoofd iets mee wil of .... Bakje koffie kan nooit kwaad lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 16 minuten geleden zei Cleo66: Is dat misschien ook mede aanleiding voor je paniekaanval? Je doelt denk ik op camera's op je telefoon die je huis "bewaken " . Ik zou er niet aan moeten denken Nee daar krijg ik geen paniek van vindt het alleen maar handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Yvonne hier, maar ook in mijn leeswerk voor het werk. Het trekt aan blijkbaar. En op het moment, nuchter maar nog hard eraan werkend, komt alles harder binnen, al is het maar iets herkenbaar. Dank voor de extra koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Appte gisteren nog de buurman. Ik zeg je was te laat thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Sowhat: Goedemorgen allemaal. @bumperjimkun je je hond geen pijnstilling geven de 1e dagen na de prik! Voor de injectie krijgt ze plaatselijke verdoving maar je kan urenlang daarna niet alles pijnloos houden. Er gaat 7,5 ml vetzuren (ontstekingsremmers) in elke heup, das best een volume, dat moet zich allemaal inwendig even aanpassen althans zo verzin ik dat, dat moet je wel flink voelen. Het spul is wel mega effectief, de resultaten zijn heel duidelijk. 13 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Is het dan misschien een idee om de injectie 's morgens te geven en aansluitend een heel eind te gaan lopen met hem/haar @bumperjim?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Yvonne: Is het dan misschien een idee om de injectie 's morgens te geven en aansluitend een heel eind te gaan lopen met hem/haar @bumperjim?? Ja dat had ik moeten doen. Volgende keer. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) Dat betekent dat er geen "relay point" (hoe heet dat in het NL?) bij je in de buurt zit kennelijk. Een winkel o.i.d. waar ze pakketten aannemen om verstuurd te worden. (Goedkoper dan via de post) 13 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @ikkanhet heb net de draad van gisteren even vluchtig doorgelezen en las over jouw paniekaanval, echt naar dat dat juist nu gebeurt dan. Er wordt geopperd dat die paniekaanvallen wel eens iets te maken zouden kunnen hebben met drankgebruik... jij antwoordt vervolgens dat ze niets met drank te maken hebben. Ik heb die reactie vaker van jou gezien als iemand opperde dat een bepaalde kwaal van jou wel eens iets met drinken te maken zou kunnen hebben. Het verbaasde me elke keer weer... en nu ook. Hoe weet je dat zo zeker dan? Zou het de moeite waard kunnen zijn om eens een hele poos écht niets te drinken? Soms heeft herstel langere tijd nodig dan een paar weken of zelfs maar een paar maanden... nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Oke , dan kan het dus niet doorgaan, de koop , jammer Thnxx Is er geen andere manier dan? Ik zal straks de Stier wel ff vragen die doet veel op vinted. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: @ikkanhet heb net de draad van gisteren even vluchtig doorgelezen en las over jouw paniekaanval, echt naar dat dat juist nu gebeurt dan. Er wordt geopperd dat die paniekaanvallen wel eens iets te maken zouden kunnen hebben met drankgebruik... jij antwoordt vervolgens dat ze niets met drank te maken hebben. Ik heb die reactie vaker van jou gezien als iemand opperde dat een bepaalde kwaal van jou wel eens iets met drinken te maken zou kunnen hebben. Het verbaasde me elke keer weer... en nu ook. Hoe weet je dat zo zeker dan? Zou het de moeite waard kunnen zijn om eens een hele poos écht niets te drinken? Soms heeft herstel langere tijd nodig dan een paar weken of zelfs maar een paar maanden... Die paniekaanvallen hebben met de reisduur te maken @Yvonne ik heb medicijnen voor blaas en darmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Oke , dan kan het dus niet doorgaan, de koop , jammer Maar er moet toch altijd de mogelijkheid zijn om via Post.nl te verzenden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Cleo66er staat dat er geen punt (ophaal of afhaal?) is binnen de door jou gestelde criteria. Misschien heb je toevallig gezegd dat het binnen 20 meter van je huis moet zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Die paniekaanvallen hebben met de reisduur te maken @Yvonne ik heb medicijnen voor blaas en darmen. Weet je dat alcohol gebruik ook slechte invloed kan hebben op je darmen ? Bij mij verergerde de kwaal mbt mijn darmen. En waarom paniek dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Weet je dat alcohol gebruik ook slechte invloed kan hebben op je darmen ? Bij mij verergerde de kwaal mbt mijn darmen. En waarom paniek dan ? Omdat ik meer dan twee uur in de auto moet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Omdat ik meer dan twee uur in de auto moet zitten. Er zijn toiletten genoeg onderweg toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Extra dagje vrij genomen. Moe. Geen zin. Ik moet dringend in huis aan de slag. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Er zijn toiletten genoeg onderweg toch ? Eergisteren lang moeten rijden voordat we er een vonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Een paniekaanval is niet rationeel. Je kunt wel aanleidingen en triggers in kaart brengen, proberen dat in perspectief te leren zien, maar op het moment dat de paniekaanval er is, is het zo. Paniek. Niet te verklaren of weg te redeneren. Ik zou het graag anders voor je zien @ikkanhet heb je er specifiek hulp voor? Wat me opvalt, is dat zodra iemand het over jouw drinken heeft, je bijna agressief afkapt. Drinken ligt dus nog erg gevoelig bij je? Als in, bang dat iemand het je af wil pakken? @Tatum wat is dringender, poetsen of uitrusten? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) Ik val je niet aan hoor @ikkanhet maar soms is het goed van te voren niet in problemen te denken maar in mogelijke oplossingen . Neem aan dat je ook wel eens vaker 2 uur weg bent en niet afgelopen 2 dagen continue maar binnen 5 minuten bij een toilet blijft ? 13 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 En stel @ikkanhet wat is het ergste wat je kan gebeuren als je niet op tijd bij een toilet kan zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden