Maja Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 3 uur geleden zei Yvonne: Woon je tegen het bos aan @Maja? Heerlijk al die vogelgeluiden en dieren... Ja @Yvonne, mijn huisje zit ‘ingeklemd’ tussen twee bossen en daarachter met een oversteek de duinen (Waalsdorpervlakte en Meijendel). Ik geniet daar al jaren van, verveelt nooit:) Quinn, bumperjim, Vocatus en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Nog niet eerder gehad een auto waar je geen gas hoeft te geven, wel grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Nog niet eerder gehad een auto waar je geen gas hoeft te geven, wel grappig. geen gas geven?? welke auto is dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 ik heb er een gerapporteerd, de rest vinden ze dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Vocatus: geen gas geven?? welke auto is dat ? die hoort op de pubdraad 13 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Vocatus: geen gas geven?? welke auto is dat ? Renault Clio GT line, je stelt de snelheid in en dan doet hij het zelf. Cruise control toch heet dat. 13 april 2021 bewerkt door ikkanhet Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Wow, heerlijk wonen dus @Maja En ja, dat is cruise control @ikkanhet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) Cruise control houd ik zelf niet van zelfs mijn oude auto van 2003 heeft dit . Gebruik het nooit mijn man integendeel rijd veel op cruise control als het niet druk is. Ik ben zelf fan van de lane assist die mijn man altijd uitgeschakeld. Hoef je bijna niet eens te sturen. Maar dat heeft mijn oude auto weer niet .. dan is het oppassen als je opeens weer zelf moet sturen. Een zelf remmende auto is ook raar als je zelf al aan het remmen bent en je auto een standje bijzet( remt ) 13 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 In een elektrische auto hoef je ook geen gas te geven. Daar kún je niet eens gas geven. Alleen als er iemand naast je zit die een sigaret op wil steken en om een vuurtje vraagt. Moet je wel een gasaansteker hebben, natuurlijk. bumperjim, Lika en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Vocatus sterkte hopelijk snel een uitslag dan maar ene het heeft niet met je neus te maken hoor haha . Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Cruise control houd ik zelf niet van zelfs mijn oude auto van 2003 heeft dit . Gebruik het nooit mijn man integendeel rijd veel op cruise control als het niet druk is. Ik ben zelf fan van de lane assist die mijn man altijd uitgeschakeld. Hoef je bijna niet eens te sturen. Een zelf remmende auto is ook raar als je zelf al aan het remmen bent en je auto een standje bijzet( remt ) Als je die van mij op de cruise control zet dan gaat ie vol in de ankers als er honderden meters verderop iemand gaat inhalen. Gloeiend irritant. Kan helemaal niet meer bumperkleven op die manier. Weet nog niet hoe het uit moet, boekje erbij pakken. De oude had gewoon een ouderwetse cruise control, die reed desnoods gewoon bij iemand naar binnen, orders zijn orders Vocatus, nancy en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik gebruik cruise control altijd op de snelweg. Rijd ontspannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei bumperjim: Als je die van mij op de cruise control zet dan gaat ie vol in de ankers als er honderden meters verderop iemand gaat inhalen. Gloeiend irritant. Kan helemaal niet meer bumperkleven op die manier. Weet nog niet hoe het uit moet, boekje erbij pakken. De oude had gewoon een ouderwetse cruise control, die reed desnoods gewoon bij iemand naar binnen, orders zijn orders Je hoort ook niet te bumperkleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Hij heet niet voor niets @bumperjim ikkanhet, bumperjim en Quinn reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Vocatus: Ik gebruik cruise control altijd op de snelweg. Rijd ontspannend Ik ook maar dan moet het wel rustig zijn. Lees: buiten Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Ik ook maar dan moet het wel rustig zijn. Lees: buiten Nederland Of juist als het druk is, ipv stressen in de linkerbaan lekker 100 cruisen rechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Vocatus: Of juist als het druk is, ipv stressen in de linkerbaan lekker 100 cruisen rechts Ben ik helemaal niet meer gewend joh die drukte. Als ik 10 auto's achter elkaar zie staan dan is het al een file. Wordt hier ook zo aangekondigd op de radio. "Voor de tunnel de Fourvières (Lyon) 500 meter file". Vroeger moest ik dan keihard lachen. Nu denk ik shit file, kan beter de rondweg pakken Lieke7777 en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik gebruik zelf liever de speed limiter. Max snelheid instellen en lekker plankgas. Bij de cruise control heb ik altijd zo'n verveelde rechtervoet en als het dan puntje bij paaltje komt (noodstop) weet ie zo gauw niet wat ie doen moet.. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 8 minuten geleden zei Kohtje: Ik gebruik zelf liever de speed limiter. Max snelheid instellen en lekker plankgas. Bij de cruise control heb ik altijd zo'n verveelde rechtervoet en als het dan puntje bij paaltje komt (noodstop) weet ie zo gauw niet wat ie doen moet.. zeker als ie niet op de juiste plaats uithangt... op het dashboard... buiten het raam... uit het open dak... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Nog 60 km lekker bijna home Sweet home. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik ben wel dun maar beslist geen slangenmens, bj... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Nog 60 km lekker bijna home Sweet home. Niet vergeten de cruise control uit te zetten op het laatst, hè? . Vóór je het weet ben je 60 km voorbij je Sweet Home.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Niet vergeten de cruise control uit te zetten op het laatst, hè? . Vóór je het weet ben je 60 km voorbij je Sweet Home.. Hahahaha komt helemaal goed. en nog niet eens een pitstop hoeven te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Hahahaha komt helemaal goed. en nog niet eens een pitstop hoeven te maken. Paniek om niets dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 18 minuten geleden zei bumperjim: zeker als ie niet op de juiste plaats uithangt... op het dashboard... buiten het raam... uit het open dak... Ik zit vooral in de vakantie of langere rijtijd graag met rechterbeen op dashboard vak , tot ik las over mocht er een noodstop gemaakt moeten worden en je airbags vliegen uit je dan redelijk gevouwen eruit kan komen 13 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden