VIII Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 @spiritkan je niet wat zwaarders qua medicatie krijgen als je zoveel pijn hebt. Is toch niet te doen... sterkte hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 kneuzingen doen méér pijn dan breuken bij ribben spirit, je kunt altijd de tijd zijn werk laten doen. en pijnstilling met rust kombineren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 8 minuten geleden zei spirit: Sneltest word nu gehaald bij de apotheek. Hij is te ziek om naar een teststraat te gaan. Oh jee, dat klinkt wel zorgelijk ja trouwens, gekneusde ribben zijn vaak pijnlijker dan gebroken ribben Misschien inderdaad even iets sterkers dan paracetamol vragen lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 oh jee, wij kruiste elkaar Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 gelukkig zijn we het eens Raps rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Zojuist zei spirit: Voor vandaag gewoon maar veel eten, zodat ik geen pap meer kan zeggen. Heb ik nu ook buikpijn en zo moe dus zo een powernappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 4 minuten geleden zei spirit: Drank komt hier niet in huis @lady jane. Dat zal ze zelf ook wel snappen mag ik hopen? misschien toch maar even duidelijk appen dan, want je weet hoe snel goede voornemens kunnen vervliegen. en pijn doet soms ook rare dingen met je geest. sterkte in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Wat is alcohol toch vreselijk in het algemeen leven verweven. Ik kan bijna geen serie of film kijken of de glazen alcohol komen voorbij. Op sociale media vreselijk veel reclame over bier of wijnfestivals. Maar dit vind ik wel het toppunt. Gaan we nu zelfs iets gezonds en helends als een sauna combineren met bier??: https://man-man.nl/bierspa-belgie/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 (bewerkt) @Vocatus tja Belgen blijven Belgen hè. Ps in Japan zwemmen ze al jaren in de nieuwe Beaujolais ;-) 8 april 2021 bewerkt door Musashi Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 17 minuten geleden zei Musashi: ...Ps in Japan zwemmen ze al jaren in de nieuwe Beaujolais ;-) Als je als Japanner of welke nationaliteit dan ook, in het buitenland boodschappen gaat doen kom je wel vaker met een product thuis waarvan je niet precies weet waar het voor bedoeld is. bumperjim en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 24 minuten geleden zei spirit: ...Weg ermee. Zijn speciale dus vond het zonde ze weg te gooien. Waarom zouden 'speciale' nou eigenlijk zonde-der om weg te gooien zijn dan 'gewone'? Rudy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 tja Koh, dat had je me vroeger niet moeten vragen dan had ik je voor dom uitgemaakt, dat je dat niet snapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 goed gedaan spirit, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 is het resultaat vd test al bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Dochter heeft tickets voor een try out rap-concert gescoord en helaas ook voor idem 2 uur in een kroeg tja zondagskind Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Ik heb al vijf mensen zo gek gekregen om voor mij in de wachrij voor Guns 'N Roses in Groningen aan te sluiten morgen. Leve mijn vlotte babbel en puppy ogen. Online in de rij hoor, niemand zit in de regen. Zbb en Rudy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Ja ik las dat ze komen Quinn, juni 2022? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 online puppy ogen ook haha? duim voor je dat het lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Ben rendang aan het maken, het begint al lekker te ruiken hier. krijg er honger van geen wonder moet nog lunchen, dat gebeurt me zelfde zo laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 5 minuten geleden zei lady jane: Ja ik las dat ze komen Quinn, juni 2022? Ja, de 23e in het stadspark. Hoop dat het lukt. En dat het dan doorgaat ook. Voor zoiets mag ik best m'n charme inzetten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 29 minuten geleden zei lady jane: tja Koh, dat had je me vroeger niet moeten vragen dan had ik je voor dom uitgemaakt, dat je dat niet snapt Ik zat daar een beetje over te mijmeren, n.a.v. dat Spirit zei dat weggooien zonde was omdat het speciaal-biertjes zijn. In hoeverre speelt dan mee dat je sowieso nog waarde aan alcoholhoudende drank toekent? Nou ja, bedacht ik toen, behoorlijk veel nog wel want je hebt ze gekocht. Maar als je dan gewone biertjes/pilsjes had gekocht, zou het dan minder of net zo veel zonde zijn om weg te gooien? Zit het hem in de waarde wat betreft aankoopsom of in het bevatten van alcohol en dat dus het verslaafde brein de beslissing neemt..? Zo zat ik dus een beetje over dat 'zonde' door te drammen in m'n hoofd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: Ik zat daar een beetje over te mijmeren, n.a.v. dat Spirit zei dat weggooien zonde was omdat het speciaal-biertjes zijn. In hoeverre speelt dan mee dat je sowieso nog waarde aan alcoholhoudende drank toekent? Nou ja, bedacht ik toen, behoorlijk veel nog wel want je hebt ze gekocht. Maar als je dan gewone biertjes/pilsjes had gekocht, zou het dan minder of net zo veel zonde zijn om weg te gooien? Zit het hem in de waarde wat betreft aankoopsom of in het bevatten van alcohol en dat dus het verslaafde brein de beslissing neemt..? Zo zat ik dus een beetje over dat 'zonde' door te drammen in m'n hoofd.. Oei, dat is een lastige @Kohtje! Bij mij kan de weegschaal naar beide kanten uitslaan, merk ik. Het ene moment wint de ene gedachte, dan de andere. Moet eerlijk opbiechten dat ik van de gangbare speciaalbieren feilloos weet welke het hoogste alcoholpercentage hebben (bij voorkeur > 10%). Dus misschien toch het alcoholverhaal? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Tja, wat is de waarde? Ik heb onlangs een dure fles Glenfiddich die ik al jaren had bewaard, ongeopend in de glasbak gegooid. Het deed best zeer, maar vooral omdat het voor mezelf een moment was dat ik me realiseerde dat ik er nooit zonder bijgedachten een slok van zou kunnen proeven. Niet als een gewoon mens van zou kunnen genieten. Tegelijk werkte dat gerinkel bevrijdend. Al die tegenstrijdigheid... rapilos, Reacher, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 6 minuten geleden zei Kohtje: Ik zat daar een beetje over te mijmeren, n.a.v. dat Spirit zei dat weggooien zonde was omdat het speciaal-biertjes zijn. In hoeverre speelt dan mee dat je sowieso nog waarde aan alcoholhoudende drank toekent? Nou ja, bedacht ik toen, behoorlijk veel nog wel want je hebt ze gekocht. Maar als je dan gewone biertjes/pilsjes had gekocht, zou het dan minder of net zo veel zonde zijn om weg te gooien? Zit het hem in de waarde wat betreft aankoopsom of in het bevatten van alcohol en dat dus het verslaafde brein de beslissing neemt..? Zo zat ik dus een beetje over dat 'zonde' door te drammen in m'n hoofd.. Als je nooit meer alcohol wil drinken dan zijn ze niks meer voor je waard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 @Kohtje, wat mij méér dwars zat was dat spirit even ervoor zei, drank komt mijn huis niet in en dat de tas speciaalbier uit de schuur kwam technisch gezien loog ze niet maar wie hield je nou voor de gek @spirit? Ik had het zelf bedacht kunnen hebben ook hoor. 12 jaar geleden. Musashi en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden