Spring naar bijdragen

woensdag 10-3-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Snap ik @Bor    alsof  er opeens een controle  naar je toe is .

De kat gaat niet  meer van huis  heftig  hoor dat idee   .

@ikkanhet kan je naar de plechtigheid  toe of  kun je online volgen  ? 

 

Kind  brood trommel vergeten  sta nu voor school  te wachten  .. dat zijn  dan de voordelen  van   het niet drinken gewoon de auto  in stappen en brengen ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wel de ochtendgym gedaan, maar nog niet gelopen, zoals @lady jane
Heb wel op het punt gestaan om voor het ontbijt de wandelschoenen aan te trekken, en zo extra punten te scoren
Kon helaas de moed niet opbrengen (gisteren wel)
Dus vanmiddag maar met vriend lopen.

Heb afgesproken op de tuin straks, zou ook koffie meenemen
Maar de hoop op een klein zonnetje is verdwenen
Jakkes, het is elke dag nog steeds maar zo koud :(
Verlang zoooo naar de lente
Maar ben gelukkig niet moe, zoals velen van jullie

@Bor
Je schrijft dat je man misschien thuis komt te zitten, en dat je dan niet meer de smoes hebt van "Als de kat van huis is "
Maar jou man is toch wel eens meer een hele lange tijd thuis geweest, door ik meen rug\nek klachten ofzo
Hoe ging dat toen dan ?
Sterkte overgens vandaag
Hoop dat het toch nog mee gaat vallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Hey @Quinn Dat heb ik ook. Ik vind het erg kinderachtig van mezelf maar als de kat van huis is... .... 

Ja, het is nu vooral een kwestie van de kans niet krijgen, maar dat kan natuurlijk niet zo blijven.

Misschien helpt het je uiteindelijk zelfs? Altijd de kat thuis? Niet dat ik dat hoop uiteraard, dat de kat thuis moet blijven. 

Al is verandering sowieso ruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Snap ik @Bor    alsof  er opeens een controle  naar je toe is .

De kat gaat niet  meer van huis  heftig  hoor dat idee   .

@ikkanhet kan je naar de plechtigheid  toe of  kun je online volgen  ? 

 

Kind  brood trommel vergeten  sta nu voor school  te wachten  .. dat zijn  dan de voordelen  van   het niet drinken gewoon de auto  in stappen en brengen ..

Ik heb een uitnodiging gehad ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, toch naar de tuin geweest
Onkruid gewied, buxes voorzien van mest, evenals de hortensias en de rhododendron.

Voldaan naar huis, paar boterhammen en met vriend nog even een uurtje gelopen
Voor de regen weer thuis

Straks, sperziebonen met champions en losgeroerd gehakt
Losgeklopte eieren erover en in de oven
Wat eten we weer lekker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal :) 

Zo wat een weekje zeg, las hier en daar al dat mensen moe waren, nou ik heb het ook al slaap ik nachts best goed moet ik zeggen. 

Ben weer begonnen met werken sinds vorige week, zou het langzaam opbouwen maar heb besloten om vanaf volgende week gewoon weer te werken wat ik wil ( kan het salaris wel gebruiken het is nu maar 90 procent en ik mis de onregelmatigheidstoeslag op de avonden en zaterdagen, plus het geeft ook gewoon lekker afleiding en zo kom ik weer in het juiste ritme. 

Had gister geen tijd om met vnn te bellen om onder begeleiding de antabuse te slikken, heb dit gewoon zelf gedaan, ging prima en had totaal niet een stemmetje in me hoofd die zei nee hoor hoef je niet te doen want dan kan je wel een glas wijn drinken. Ik blijf het zeggen maar gek genoeg is die stem zo goed als weg, heel af en toe hoor ik een echo van hallo je hebt zin in iets lekkers maar als ik dan met een kop thee op de bank zit is het ook wel goed. 

Deze week wel wat gedoe met mijn vriendje zullen we maar zeggen, vind het soms lastig als ik leuke dingen over mezelf stuur of van mezelf ( gewoon normale foto hoor ;)) er geen reactie volgt raak dan een beetje onzeker merk ik. Verder kreeg ik vandaag het bericht dat mijn oudste met quarantaine i moet er is een kind bij haar in de klas die positief getest is op corona, was eerst 100 procent overtuigd dat ik me kinderen dan niet liet testen, maar ja ben al tijden met de ziekteverlof geweest en werk nu net weer, om nu weer 10 dagen halfjes te werken lijkt me niet ideaal, ze zal dus dan ook zaterdag getest worden en mag dan maandag weer naar school. Mijn dochter vind het thuis onderwijs harstikke lastig en ik moet haar dus echt begeleiden hierbij. 

En nu rust in de tent kids zijn nu bij papa en ik heb lekker lasagne gemaakt jummie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff alleen maar gewerkt vandaag, zelfs geen wandeling gemaakt terwijl ik mezelf daar altijd toe dwing omdat ik weet dat ik me dan beter voel. Alleen eruit geweest voor de boodschappen. Ook nog een brief van de school van jongste zoon verkeerd begrepen, hij had vandaag weer naar school gemoeten.:blush: Nu moet hij vanaf morgen weer, maar hij vindt dat helemaal niks, hij vond dat online onderwijs juist lekker rustig. Vind er even helemaal niks aan vandaag.  @Cleo66 lastig lijkt me dat, vind het knap hoe je het allemaal toch maar mooi doet.:rose: @Fabienne1985 goed bezig! Grote bak mozzerellasalade gemaakt hier, spaghetti met tomatensaus erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-3-2021 om 08:11 zei Musashi:

Net gelezen in de krant van nieuw vertaald boek van Kazuo Ishigiro, “Klara en de Zon”, schrijver van “Remains of the day”en een van mijn allerfavorieten ooit “Never let me Go”. Oh ben zo blij dat ik dat toevallig heb gelezen, gelijk bestellen! Kan ik me nog eens helemaal verliezen in een goeie roman, na al die non-fictie ivm alcohol en zelfontwikkeling vd afgelopen tijd...! Jeuj, zin in!!!

En het was schitterend, mis het nu al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Quinn:

Dank je @Yvonne gesprek over verdere behandeling. Ik hoop op medicatie en klaar. Maar ik hoop wel vaker wat. Dus afwachten. En qua drank, tja, ik ben nog niet weer alleen geweest, dat maakt het gemakkerlijker.

Is je gesprek goed verlopen? Ik hoop echt voor je dat je verder kunt met therapie en/of medicatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ziek thuis nu, vanwege de bijwerkingen. Maar ook omdat als de waardes te hoog zijn, ik er echt beroerd van word. Nu is het dus belangrijk om te kijken wat eten met me doet. Volgende week heb ik pas een gesprek met de praktijkondersteuner en kan ik mijn vragen kwijt. Het verklaart wel waarom ik al lange tijd me niet goed voel. Maar goed, het zal wel weer in orde komen, maar ik ben terecht gekomen in een wereldje waar ik helemaal niet wil zijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Quinn:

En het was schitterend, mis het nu a

WoW dat is snel! Heb deze week geen tijd gehad/ gemaakt om verder te leeen...maar het begin was het alvast veelbelovend...niks verklappen hè...had je “never let me Go” al gelezen? Ik lang geleden maar is me altijd bijgebleven (en normaal vergeet ik veel).dus ook maar lezen dan als je dat nog niet gedaan had!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...