Adrian Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Wie komt er met een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 34 minuten geleden zei haddock: Le Roi, c’est moi! L' etat c'est moi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 De blauwe spijkerplant. Tatum, Lika en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Of nee, hennep natuurlijk. De vezels voor o.a. ook touw. En negatief vanwege de marihuana en hash... 't Schiet me ineens te binnen. Een spreekbeurt van een klasgenoot op de HAVO... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 51 minuten geleden zei Cleo66: Hoe heet de plant met veel positieve eigenschappen, die zijn naam dankt aan 1 negatieve eigenschap. Je kan er spijkerbroeken van maken De katoenplant.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Dit is helemaal in mijn straatje, ik kies voor brandnetel. Ik maak er weleens touw van, het allerdunste touwtje krijg je al met geen mogelijkheid gebroken dus ik geloof zomaar dat je er ook jeans van kunt maken. En hij is heel lekker om te eten, boordevol vitaminen en mineralen. Hij is vernoemd naar zijn prikkende eigenschap, dus... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 @Yanadat bedoelen mannen dus als ze jou in een spijkerbroek "een lekker hapje" noemen Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 (bewerkt) Geen raadsels meer? Dan bedenk ik er één. Welke haven of plaats in Europa heeft het grootste verschil tussen hoog- en laag water. Tis een moeilijke, dus ik licht een tipje van de sluier: het is niet ver van huis.. 4 april 2021 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ik gok op San Sebastian in Noord Spanje aan de Golf van Biskaje, vlak bij de Franse grens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 4 uur geleden zei Adrian: L' etat c'est moi.. Ooooohhh! Weer wat geleerd. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ik dacht ergens in of net onder Bretagne, maar Adrian zegt dicht bij huis. Nou is alle afstand relatief, maar nu denk ik aan n Zeeuws of Belgisch plaatsje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Ik denk dat Haddock gelijk heeft, in Bretagne moet je hard lopen om de vloed voor te blijven. Bij Mont-Saint-Michel bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) T zal wel Calais zijn of daar in de buurt idd In de trechter. Daarom heb je daar die hoge kliffen. In Dover ook natuurlijk. 5 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Ja het is volgens mij het nauw van calais...Ik ben er ooit doorheen gevaren met een zeilboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 En ik heb geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Het antwoord is St. Malo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Wie heeft weer een vraagje of raadseltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Ken je een vraag waarop je niet met ja kunt antwoorden? En als je die kent, op welke vraag kun je dan niet met nee antwoorden? 5 april 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Zojuist zei Bob: Op welke vraag kun je niet met ja antwoorden? En als je dat weet, op welke vraag kun je dan niet met nee antwoorden? Ben je dood? Leef je nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Moet ik helemaal goed rekenen, @Artemis. Jij mag een vraag bedenken. Ik had als eerste vraag "slaap je?" in gedachten, en als tweede de eerste vraag in de vorm "ken je een vraag waarop je niet met ja kunt antwoorden?" 5 april 2021 bewerkt door Bob Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Tanx @Bob ik ga m'n best doen... maar morgen werken.... moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Ok, wie schilderde de Sixtijnse kapel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Leonardo da Vinci? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 michelangelo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 @lady jane ja michelangelo Jij mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden