Jannigje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Is altijd nog 1 meer dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Zal ik een tussenstaan stellen? Ja Jan, dat is goed. Oke, komt ie: .Wie was de eerste bewoner van het paleis op de Dam in Amsterdam ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 (bewerkt) De burgemeester van Amsterdam? 14 juni 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Een muis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 een kraker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Nee, Napoleon natuurlijk!! En: Ik wordt: moet zijn : ik word. Astembliefffffff karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Gechecked op duckduck, helemaal goed. Jij bent, Nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik word staat gewoon raar Nancy, ik moet dan steeds denken aan dat computer programma Word. En alstemblieft schrijf je verkeerd lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Nou ja, ik deed een poging Zuid- Nederlands met mijn astembliefffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Maar goed, nieuwe vraag: Noem 20 automerken. Let op: geen autotypes, écht merken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 (zo, die zijn wel even bezig nu....). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Fiat, alfa, lancia, ferrari, maserati, lamborghini, detomaso, riley, jaguar, morris, austin, aston, wolseley, rover, triumph, rolls, bentley, lada, sloda, donkervoort, daf. Zo, dat zijn 21. En dan nog de meer gewone merken natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ja, jeeeeeeeeeeeeeeeetje, heeeee, hier kan ik niet tegenop. Er staan trouwens wel heel veel merken tussen waar ik nog nooit van gehoord heb! Jij bent, Haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Tussen de zuidpunt van Zuid Amerika en Vuurland (eiland) loopt n natuurlijke vaarweg. Hoe heet deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Straat van Maghelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Joho, Bob is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Wow, dus het klopt inderdaad. Dat was blijven hangen van de aardrijkskundeles. Volgende opdracht dan: Maak een gedichtje van minstens 4 regels waarin de e als enige klinker voorkomt. Voorbeeld van een beginregel:De zeergeleerde heer Bonusvraag: dezelfde opdracht maar dan met de a als enige klinker Reacher en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 (bewerkt) Mooi knakker! En sorry Bob, ik zit hier nu al een tijd na te denken om alleen de A als klinker te gebruiken voor een gedichtje van 4 regels....het is niet te doen..ik geef het op. Want wat ik ook probeer, er zit sowieso altijd een E bij en dat mag nou juist niet.. 14 juni 2021 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Mooi @knakker. Geen letter verkeerd en zelfs een regel meer. Een meester. Jij mag de volgende vraag bedenken. Maakt niet uit, @kunsie. Mooi dat je het in elk geval probeerde. Ik had nog deze bedacht. Pappa gaat naar Gamma Anna aait haar mamma; aanvaardt waar ma van baalt: dat gans haar haar al kaalt. Met o ging ook nog net. Voor Jos ons zond door 't bos stond rondom zon op 't mos Hoor, 't koor zong ons toch zo mooi voor woord voor woord gonst 't door ons oor haddock, Yvonne, nancy en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Mooi Bobl! ik vond het ook een hele leuke en bijzondere uitdaging. Ik ga er verder over denken...als ik iets weet ga ik het alsnog plaatsen Reacher en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 dan de u ook maar doen Bob je hebt duidelijk talent kunsie en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Met de e had ik deze: De zeergeleerde heer veert even heen en weer. Een mes heeft hem bezeerd; en weer een les geleerd Maar die van knakker vind ik mooier. Ja de u, kom op @lady jane doe jij dan effe ij, ui of oe. Of i. Je krijgt vast een beginregel: Ik vind dit niks Reacher en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) U kunt 'n kunst Guus krult 't dunst Buur vuurt 'm zuur 't duurt 'n uur [of nog betere 3e regel: Buur spuwt vuur] 15 juni 2021 bewerkt door Bob betere 3e regel toegevoegd nancy, lady jane, Reacher en 3 anderen reageerden hierop 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) Mooi 15 juni 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Mini is innig Niks is vinnig Mini is kind Niks is blind Niks drinkt nix Mini drinkt mix Mix in tit Mini is fit nancy, lady jane, Yana en 5 anderen reageerden hierop 2 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden