nancy Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Goededag allemaal! Yvonne en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 (bewerkt) Ja, ik open de dagdraad maar alvast, je kunt niet vroeg genoeg zijn! Stel je vergeet morgen dat het morgen is, dan sta je toch mooi te laat op het dagpact! Mooi op tijd toch?? Ik overweeg om ook maar alvast een dagdraad voor donderdag te maken.... Dagpact nancy 23 februari 2021 bewerkt door nancy bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 11 minuten geleden zei nancy: Dagpact nancy Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Waar is je humor gebleven Cleo? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Kinderachtig dit zeg Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Hahahaha! Tja, ik vind het zelf wel grappig . lady jane en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Met een knipoog bedoeld he, allemaal . Grijns. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 1 uur geleden zei lady jane: Hahahaha wil iemand mij erbij zetten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Dagpact Nancy Jane Ikkanhet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Zo zeg, is t alweer woensdag. De tijd vliegt... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Voor een nieuw begin enzo. Jeweetwel. Dus in plaats van drinken ga ik nou maar naar bed. Grote vraag; wakker maken of gaan slapen? Dagpact Nancy Jane Ikkanhet Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 (bewerkt) En die van vrijdag.... Time flies when youre having fun Goeiemorgen ook, 24 februari 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Goedemorgen lieve mensen! Weer een dag niet drinken! Voor mij dag #3! Vreemde nacht gehad, wel wat geslapen, maar de drank speelde in mijn dromen wel een rol (zoals bij vele van ons het geval is). Succes allemaal en een fijne (nuchtere) dag! Dagpact: Nancy Jane Ikkanhet Quin Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Dagpact: Nancy Jane Ikkanhet Quin Tessa1987 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Hier weer dag 8 hup op naar de dubbele cijfers Tessa1987 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Deze sneue zuurpruim wenst jullie een goede morgen. Bakje maar om de dag te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Zojuist zei Cleo66: Goedemorgen Ik word best wel onpasselijk van al die dagdraden, maar blijkbaar ben ik de enige of de enige die voor sjagrijnig of humorloos uitgemaakt wil worden . Ik zie er echt de grap niet van in . Veel verwarring in mijn hoofd . Dat komt voornamelijk omdat ik steeds moet bedenken welke dagdraad ik voor vandaag moet hebben om te volgen . Dadelijk naar mevrouw de heks, zonder koffie , slootje spelen . Beloofd een gezellige dag te worden zo Tsja, het gaat graven worden Cleo. Straks krijgen we ook de kwartaaldraden en de halfjaarlijkse draden en alvast de goede voornemensdraad van het komende jaar. Laat gaan. En wat de heks betreft: probeer haar maar een beetje te paaien. Rustig uitleggen dat jij het heel fijn vindt als ze één en ander vertelt , maar dat je niet echt door kunt werken als ze de hele tijd staat te praten. en voorstellen dat je graag wilt luisteren als zij dat fijn vindt, maar dan graag bij een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 53 minuten geleden zei bumperjim: En ik maar denken dat het juist niet de bedoeling was om verwarring te creëren, dat was dus een schijnargument Enfin Fijne dag allemaal, welke dag het ook moge zijn Nou nee, niks schijnargument. Ik vergiste me wel degelijk. Net als @Cleo66 word ik warrig en cjagrijnig van vroegtijdige topics. Bomen en bos. Maar ja, zoveel mensen, dubbel zoveel meningen. Thee is nog altijd goor. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ach, ik zie nu pas dat je het alleen over de dagdraden hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Eens met @Harp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Okay okay, dagdraden en maanddraden, es ist mir ganz egal. Wat mij stoorde, is dat er een draad voor maart wordt geopend, terwijl het nog februari is. Vroegtijdig. Vervelend. Irritant want daardoor gaan gesprekken door elkaar heen lopen. Wegens vergissen in op welke draad je zit. Dat geldt net zo goed voor reageren op de draad van eergisteren. En ja, ik snap ook wel dat je soms nog iets wil zeggen wat op die draad slaat. Ah, de heerlijke verwarring van online communicatie. nancy en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Goedemorgen ' straks weer afspraak bij Brijder . Weet niet of ik er echt zin in heb . Zie wel wat het gesprek brengt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Maar hoe zouden de draadjes dan moeten lopen. Wat zou er dan moeten veranderen waardoor het wat makkelijker wordt.?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden