Spring naar bijdragen

Woensdag 24 februari 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Jammer dat er  op deze manier actie  komt tegen het opzetten van een maandpact .

Ik vind het een kinderachtig  pest gedrag .  

Zo komt  het bij mij over '  als iemand die zich bij een maandpact gecommitteerd  om een maand  niet  te drinken omdat een week te overzien  is  en daardoor een stap verder wilt  dan gelijk  op een jaarpact kan je dat toch alleen  maar motiveren  en ondersteunen  ?  We zijn er om elkaar te helpen  adb te worden . Laat elkaar  in de waarde en scrol er overheen . :rose:

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Hier is de draad van de dag @Fabienne1985 het overzicht komt vanzelf wel weer. Ga je nou een grasmaaier in je auto proppen? Lente in je bol?

Nou ik ben onlangs gescheiden en woon dus nu met de meiden in mijn eigen huisje sinds november, alleen tja heb totaal geen tuinier spul, heb ik bij mijn ex gelaten. Vond tuinieren ook nooit leuk, en het blijkt nu ineens heel therapeutisch te werken. Dus Uhm ja wilde een grasmaaier in een aygo proppen maar ja hoe dan :lol:. Mijn vader komt zo de middelste halen heb al gezegd je moet maar even mee haha. Tja het is nu wel echt nodig even het grasmaaien. Ennuh ja lente in de bol dat ook 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieke, ik vind het prima dat er een maandpact opgezet wordt, wie ben ik om daar tegen te zijn. 
Maar dat er geen discussie mogelijk is over het hoe en wat, dat er gelijk met grof geschut geschoten, dáár heb ik moeite mee. 
Ik heb dat nu even laten merken, en zal er verder niet meer over doorgaan. 
Maar ik blijf erbij dat ik deze manier van reageren niet vind kunnen. 
En die mening mág ik gewoon hebben lijkt mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach kom @Lieke7777 er werden termen als zuurpruimen en vastgeroest gebruikt. Dat is niet aardig. Zelf vind ik het jammer dat ikgeen antwoord heb gekregen waarom maart nu al open moest. Soit, het zal.

@Fabienne1985 goed idee om het daar te laten! Maar ja, als je dan toch wat wilt... Je vader heeft een grotere auto dan, hoop ik?

@Musashi pickwick English blend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb een hekel aan maandpacten. Drink vandaag niet of drink nooit niet meer. Dan aan het einde van de maand ‘we zijn er bijna’ om vervolgens weer opnieuw te beginnen. En dat moet dan allemaal beschreven worden? 

En ik vind dat coachende irritant, die inhoudsloze ongerichte positiviteit. Met inspirerende plaatjes. Het zal wel nodig zijn maar ik kan er he-le-maal niks mee. 

Gelukkig is er dan de dagdraad die ik altijd leuk vind om te lezen. Dus fijn om hier weer te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Quinn:

Ik heb alleen thee in huis voor c. Je weet, thee is voor mietjes ;)

Ik ga voor meer koffie. Het advies is er slagroom in te doen. Zodat die broek weer goed gaat zitten.

Quinn ik heb 20 jaar alleen koffie en bier en wijn gedronken, slechts met een occasional whisky. Thee heb ik altijd met passie gehaat. Tot ik ontdekte dat 1 van de redenen dat ik zoveel dronk 's avonds was dat ik gewoon volkomen gedehydrateerd thuiskwam na een dag functioneren op koffie. Toen heb ik echt goede thee geprobeerd en vrij snel ontdekt dat er waanzinnige variatie is en sommigen echt heel lekker. Andere thee blijft goor :) 

En slagroom c'est la vie, zoals de Vlinder pleegt te zeggen.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 klopt, elke opmerking kan bij iedereen net wat anders vallen. En omdat niemand zich dan begrepen voelt, blijft iedereen erover doorgaan. Jammer is het, maar het waait wel weer over. Dat is altijd zo.

@bumperjim bier vind ik smerig, ik heb het altijd op whisky gehouden. En koffie en cola. Van een diëtist moest ik water gaan drinken en volle zuivelproducten. Dat gaat bij vlagen goed. Volle melk in de brinta is altijd een win.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...