Spring naar bijdragen

Woensdag 3 februari 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik kan dat geintje wel waarderen @Quinn, ik gebruikte het woord kloten en dat mag wel. De willekeur alom maar goed. Niet eens verkleinend beschreven, had ook klootjes kunnen zijn maar goed. Laat ik het nu niet over mezelf afroepen. Morgen ben ik weer lief en leuk en correct en ruikend naar Jean Paul Gaultier :P Ben blij dat je er bent, je bent mijn voorbeeld ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Fabienne1985je denkt rust maar is idd hyper, heb geen adhd of add maar dan nog. Morgen gaat afzien worden maar wel droog, dit is echt niks. Alhoewel, lach wel meer, nep denk ik nu dan. Morgen ben ik heel chaggy. Hou van je vastberadenheid en herpakken, herken dat aan het droog staan. Dus het goede komt mijn kant ook wel weer op. Fijn dat je post hier.

bewerkt door Smaragd
Leesbril nodig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 maak je geen zorgen morgen herpak ik mij en als dat niet zo is wil ik ook dood ga ik C achterna. Geen drama.

Paprika chips als avond eten of avondeten aan elkaar, mis een man of ex, kan iemand mij toespreken? Naar je nest alsof ik dat zou pikken maar goed.

Damn mis hem , was zo goed, ging leuk hij op afstand met hulp en ik mijn eigen leventje. Rotzak die moest sterven. Heb nog een schuldig gevoel ook, mijn broers pleurden hem hem het huis uit 8 maanden ervoor. Beschermd wonen indicatie, gemeente en alle mensen waar waren jullie??? Ja op de crematie , is goed zo. Walg van ze. Heb 4 jaar met hem geleurd en hij met mij. 

Stond in de regionale krant zelfs en nu wel verontschuldigingen? Nu hoeft het niet meer. Te laat maar goed niet in kwaadheid blijven hangen.

Bi polaire stoornissen worden zwaar onderschat maar dat hoort niet hier. Drink alles op dan is het ook maar op. Morgen kappen met die handel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanwege de corona problematiek overzagen we de nood van het lijden van Uw ex partner niet. Werkelijk waar letterlijk getikt naar mij toe. Maakt mij zo kwaad. Maar goed het zijn ook maar mensen, heb geschreeuwd en gegild jaren lang  en toen was er geen Corona. Slaat dus nergens op, moet het echt gaan loslaten anders ga ik gek worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Yanaja ik ga, krijg het ook echt niet op. Kan die hoeveelheden niet meer aan. Goed iets, toch nog iets. Fijne avond.

Morgen ben ik er weer en dan nuchter. Althans dat hoop ik anders opname. Zo eerlijk kan ik dan ook nog zijn, was ik maar niet zo eerlijk. Vals mens moet ik gaan worden, beter voor de buitenwereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Smaragd:

Zo eerlijk kan ik dan ook nog zijn, was ik maar niet zo eerlijk. Vals mens moet ik gaan worden, beter voor de buitenwereld

Moet je niet doen joh! Is voor niemand goed, zeker niet voor jezelf...mss de ‘buiten’wereld ook idd meer ‘buiten’ houden, je er niet (te hard) door laten raken...zodat je zelf gewoon je mooie zelf kan blijven...? (Weet het wel hoor makkelijk gezegd, moeilijk gedaan)
Slaap goed, morgen nieuwe dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar sleep ik je aan je oren mee naar het arreslee pact @Harp dan lukt het deze kerst vast. Je mag op een aparte slee in je uppie als je wilt, maar met een draadje aan de grote slee vast. :heart:

Ik hoop dat het voorlopig goed gaat met je moeder. Dan kun je wat energie reserves opbouwen.

... en ik hou van lange antwoorden :D

Maar voorlopig duik in mijn bed in! Trusten!  

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftige dagdraad, weet er voor nu niks meer in te brengen.

Tijd voor de bank, pure cola met milka en een vreemde Zuidkoreaanse serie op Netflix.

Heb vandaag twee dozen leeggehaald en de inhoud in keukenkasten gestopt. Voelt als accepteren van de situatie, maar ook als een nederlaag. Ik zou nog steeds zo graag willen dat dit tijdelijk is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw @Musashien @Quinn goed gedaan! Klinkt zo klein maar is/kan zo groot zijn. Het is niet tijdelijk, het is wat het is nu.

Heb die andere 6 smerige halve liters door de gootsteen gegooid. Is genoeg zo, brengt mij ook niks. Zelfs de vergetelheid niet ook niet erend aan C.

Sorry voor mijn gedrag van vandaag, dit ben ik idd niet. Ga slapen, bang voor morgen maar geen booze. Het is weer klaar voor maanden. Ik mag rouwen maar zonder de sluier van drank. Dat is geen rouwen.

Morgen dag 1 voor mij. Alles=weg. Klaar punt uit. Hard zijn=later liever voor mezelf ga het weer proberen.

Mijn plan =0=antabuse. Is niet anders.

Trusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een rotdag vandaag. Het weer en het vele werk en hoe ik daar soms op reageer. Angst. Onzeker, overcontrole. Niet fijn. 

Wel fijn is dat ik het steeds beter zie. En dan soms even pauze kan nemen ( al is het met buikpijn). En van daaruit weer verder.

Sterkte voor ons allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Smaragd:

Djw @Musashien @Quinn goed gedaan! Klinkt zo klein maar is/kan zo groot zijn. Het is niet tijdelijk, het is wat het is nu.

Heb die andere 6 smerige halve liters door de gootsteen gegooid. Is genoeg zo, brengt mij ook niks. Zelfs de vergetelheid niet ook niet erend aan C.

Sorry voor mijn gedrag van vandaag, dit ben ik idd niet. Ga slapen, bang voor morgen maar geen booze. Het is weer klaar voor maanden. Ik mag rouwen maar zonder de sluier van drank. Dat is geen rouwen.

Morgen dag 1 voor mij. Alles=weg. Klaar punt uit. Hard zijn=later liever voor mezelf ga het weer proberen.

Mijn plan =0=antabuse. Is niet anders.

Trusten.

Wat goed van je. Zet hem op morgen je kunt het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar weer  naar bed  ..

Ook morgen  weer  een nieuwe dag .

Merk wel dat  ik deze week  gesprek  bij behandelaar  Brijder  mis .

Heb  volgende week afspraak. 

Wel vrijdag nieuw  met een psychologe  afspraak  . Maar ja die ken ik gewoon nog  niet  . 

Trusten  alll  ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lieke7777:

Zo maar weer  naar bed  ..

Ook morgen  weer  een nieuwe dag .

Merk wel dat  ik deze week  gesprek  bij behandelaar  Brijder  mis .

Heb  volgende week afspraak. 

Wel vrijdag nieuw  met een psychologe  afspraak  . Maar ja die ken ik gewoon nog  niet  . 

Trusten  alll  ... 

lekker slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde vandaag een paar keer reageren maar wist eigenlijk niets zinnigs te zeggen.

@Quinn en @Harp, jullie zijn er weer, niet van harte misschien, maar ik vind het wel fijn om jullie weer te lezen.

@Jopie, onderweg op de fiets heb ik een heel bericht aan je “geschreven”. Maar eenmaal thuis kon ik de woorden niet meer vinden, ze klopten niet meer. Dus ik volsta maar met een virtuele knuffel, als dat mag. Ik wens je rust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...