rapilos Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Goedemiddag allemaal, Wat een leuke draad(je) vandaag Vanochtend gewerkt Gelukkig niet glad, maar was 2 graden boven nul en regende hard Dit was een echte ijsregen, dus mijn snoet werd ijskoud en rood Enfin, werk zit erop Hard gewerkt ook, maar dat is wel goed voor me Nu boodschappen doen Geen zin, maar krijg morgen iemand te eten en wil saus maken van tevoren Morgenmiddag nieuwe steunzolen halen ook nog Enfin...druk, druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 'meis' is heel erg. nog erger: 'kids'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Hoi, weet iemand wat er gebeurt met persoonlijke berichten van iemand nadat het account is opgezegd? Blijven die dan nog in de inbox van de ontvanger of verdwijnt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Dat dacht ik al....balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Verkleinwoorden zijn normaal. Je zegt ook ik heb een appeltje te schillen met jou en de bloemetjes buiten zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Nee, sommige verkleinwoorden zijn normaal, andere irritant en enkele ronduit aanstootgevend. Wat ik heel zeker weet, is dat je, als je succes wilt hebben bij de vrouwtjes, je hen niet zo moet noemen. Yana, bumperjim, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 2 minuten geleden zei Etty: Ook worden bijnamen voor het geslachtsdeel van vrouwen meestal verkleind. Van de man nooit;-) Dat zit hem in ons egootje. nancy, Rosee en Von reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 nou hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Zojuist zei takeiteasy: Pielemuisje En daar krimpt ie totaal ineen Yana, Von, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Omdat Reve. En die had het nooit over al dan niet ontplofte mollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Goed wat nassen jullie vanaaf ? Hier slavinken ' aard en broccoli of kapucijders erbij . Of ik kan gaan voor pasta . Verder de jongens weer ingeschreven op ons woonadres. Dus dat is ook weer klaar. rapilos en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Goed wat nassen jullie vanaaf ? Geen boodschappen gedaan, dus ik zwijg Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Je mag aanschuiven hoor @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Waar plusminus woon je @Lieke7777? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Tussen Rotterdam en Utrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Dat is een teringeind fietsen vanaf Stad :O Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Hier aardappelssss, spinazie en biefstuk voor de mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 @Bor nou nee, alleen waar ik op dat moment zin in heb slash aan denk. Er is nog wel brood, dat is ook eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Wijntje, biertje, borreltje, advocaatje Dat klinkt toch een stuk onschuldiger als je het verkleint Hier; gekookte prei, gekookte aardappelen, vegie balletjes Net een gi ga pan spaghettisaus gemaakt, en ook nog een berg boodschappen gedaan Goh, wat een energie vandaag Kan wel zien dat ik gisteren niets heb gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Sigaretten, drank, brinta en melk. @Bor je bent soms net een ijspriem. In a good way. Ja, in a good way. De AH is nog open en nancy had het over biefstukjes. Why nut... Kan in elk geval proberen daar wat mee te doen. Met het advies dus. Wat ik met biefstuk moet doen, weet ik best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 ik ken veel mensen hier uit de buurt alleen als vrouwtje of baasje. vrouwtje branco vrouwtje en baasje guus éen vrouwtje guus twee baasje en vrouwtje zipp baasje witte doedel van het ouwe huis van de burgemeester vrouwtje guus drie baasje teckel van de nieuwstraat baasje herder waar 'p.' altijd zo tegen tekeer gaat onze 'p.' noemt ons ook altijd vrouwtje en baasje. geen probleem mee Lika, nancy en Von reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 22 minuten geleden zei Cleo66: Hey @Sandro long time no see . Alles in orde ? Je vraag maakt me wel ietwat nieuwsgierig, of ben ik dat maar alleen Ik ben op die manier persoonlijke gegevens kwijt geraakt van iemand die hier postte maar daarna account heeft opgezegd. Dacht dat het misschien aan mij lag dat ik het niet kon vinden. Het gaat weer de goede kant op met mij. En met jou? Forumpauze genomen begreep ik? Heb je daar wat aan gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Ik heb vandaag genoten van al die discussies over verkleinwoorden. Ook ik heb daar mijn steentje aan bijgedragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 En nu ga ik mijn rondje hondje doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 2 uur geleden zei adri02: Een knoop aannaaien doe ik ook wel hoor, of de was doen of ophangen, en koken natuurlijk of de afwas. Maar dan alleen als m'n vrouw niet in de buurt is, want bespaar me alle adviezen die ze me anders geeft... Allemaal goed en wel maar waar ik dan weer echt niet tegen kan is hoe het steeds geoorloofd is om commentaar te geven als het vrouwtje kookt, wast,... a la ‘ik lust dat niet, bah eten we dat nu weer, geen zin in, soep te dik, saus te lopend...’ maar oh wee als je het ventje, heel goed bedoeld, wat probeert te adviseren a la, ‘ zou je het vuur niet wat zachter zetten’, heb je genoeg gekruid,...’ en dan direct terug krijgen van ‘als het het allemaal beter weet, doe het dan zelf,...’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden