niks Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Goedemorgen! Wachten op de thuiszorg. Nog 2 dagen en dan is het klaar gelukkig. Lieke7777, nancy, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Heerlijk vooruitzicht @niks! En goedemorgen allemaal. Hoop dat @Yvonnesnel komt met een lekker bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Goedemorgen frummers, wat een mooie witte wereld hier... Ik zet even snel een bakje neer en kom later op de dag nog wel even langs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Goeiemorgen, ijskoude nacht achter de rug maar wakker geworden met uitzicht op een weids besneeuwd landschap, blauwwitte bergen in de verte, alle bomen berijpt en een strakblauwe lucht. Er staat hier een boom, zó prachtig van vorm, helemaal fonkelend wit... om te janken zo mooi! bumperjim en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Ooooo. @Yana ik zie het voor me. Dank voor de koffie @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Daar ben ik blij om @Lika, een foto is lang zo mooi niet als in het echie, dus die plaats ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 goeiemorgen frummers heerlijk geslapen en net pas wakker Yana, klinkt geweldig, op die kou na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 We hebben een nieuw dekbed, heel licht maar verbluffend warm. Op m'n hoofd een rok van fleece en dan af en toe wakker worden omdat er ergens een stukje huid niet helemaal goed afgedekt is. Maar ik hoef in de ochtend mijn hand maar uit te steken om de gaskachel aan te zetten en dan is het binnen vijf minuten warm. En er komt warm water uit de kraan en de koffie is voortreffelijk. Het is een topcampertje en een heerlijk leven. nancy, lady jane en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 (bewerkt) @Lieke7777 ik las dat jij niet goed een huisje in Frankrijk durft te boeken. Ik verhuur ook, maar wij geven geld terug mocht er weer een lockdown ofzo zijn. Als je boekt via 'gites.nl' dan is er een omboekgarantie en dat geldt vast ook voor andere platformen. Er wordt al veel gereserveerd bij ons, dus misschien moet je niet al te lang wachten. 17 januari 2021 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 1 uur geleden zei Yana: @Lieke7777 ik las dat jij niet goed een huisje in Frankrijk durft te boeken. Ik verhuur ook, maar wij geven geld terug mocht er weer een lockdown ofzo zijn. Als je boekt via 'gites.nl' dan is er een omboekgarantie en dat geldt vast ook voor andere platformen. Er wordt al veel gereserveerd bij ons, dus misschien moet je niet al te lang wachten. Hi @Yana klopt ik wil boeken in Frankrijk maar op een camping wij hebben een caravan . Wij willen nooit 20 dagen op 1 plek zitten dus verdelen de vakantie eigenlijk altijd .. ik vind boeken dan lastig als je dan 2 keer aanbetaling kwijt zal zijn .. idd maar even goed uitzoeken mbt de voorwaarden als je toch niet kan komen ivm lockdown . Vind het niet heel erg als je dan een soort voucher krijgt voor het jaar daarop . Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Goedemorgen. Nee, middag alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Zo moet nog douchen en dan aan de schoommaak hier . Fijn dat je man weer opgeknapt is om te werken @Bor @niks ook fijn dat de ab kuur bijna klaar is voor mini .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 @Yana welke periode is favoriet bij jullie ? Zijn het de Fransen die meer al boeken ? Wij hebben volgens mij vakantie al als de Fransen nog geen zomer hebben van 17 juli . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 11 minuten geleden zei Bor: Uitgeslapen @nancy? Halve nacht weer wakker gelegen. Om 5 uur toch nog maar even naar bed en wat geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Oh Renaldo, dat klinkt niet goed inderdaad. Wel fijn dat jullie naar jullie moeder toe mogen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 @Renaldo61 wat een schrik ' ben je al geweest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: @Yana welke periode is favoriet bij jullie ? Zijn het de Fransen die meer al boeken ? Wij hebben volgens mij vakantie al als de Fransen nog geen zomer hebben van 17 juli . We verhuren vooral aan Nederlanders dus de Nederlandse vakantieperiodes zijn snel vol maar onze huisjes zijn vooral geliefd bij wat oudere mensen die rust zoeken dus alle periodes komen wel vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 2 minuten geleden zei Renaldo61: Voorlopige doodsbrief schrijven. Mama is niet meer. Ach Ronaldo, wat vertel je me nu ? Gecondoleerd man, toch nog snel gegaan denk ik he Veel sterkte hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Renaldo, gecondoleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 14 minuten geleden zei Renaldo61: Voorlopige doodsbrief schrijven. Mama is niet meer. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Gecondoleerd Renaldo, een vaste bezoekplek vervalt nu voor je nu je moeder weg viel ik hoop dat je niet al te veel in een gat valt. Het zal zwaar worden, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 och @Renaldo61 wat opeens toch onverwachts zeg !! pittig voor je , verdrietig ! was je erbij ? heel veel sterkte en houd het ondanks dit toch droog . Als je het moeilijk hebt , zoek contact , normaals sterkte met alles regelen. ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Lieve @Renaldo61gecondoleerd. Ik wens je veel sterkfe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden