ikkanhet Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 (bewerkt) Goeiemorgen luitjes, @Bor 7 januari 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 (bewerkt) Ja ik werd ook wakker toen de Stier opstond, om 3 uur €£#%$&@. Weer ingeslapen tegen vijven. Dus ja slecht geslapen maar dat komt ook gewoon door de leeftijd laten we eerlijk zijn. Het hoeft ook allemaal niet meer zo als je ouder wordt, want de meeste dromen ken je dan al 7 januari 2021 bewerkt door bumperjim ikkanhet en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen! wat een dieptepunt, Trump, zijn aanhangers en de bestorming van het capitool. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! wat een dieptepunt, Trump, zijn aanhangers en de bestorming van het capitool. Ik was eigenlijk verbaasd dat ze het nog redelijk heel laten. Ik ben de gele hesjes gewend Maar wel een dieptepunt voor de Amerikaanse democratie, die zal nooit meer worden wat ie was vrees ik. 7 januari 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Nou ik heb een zus die al 29 jaar geen druppel meer drinkt die heeft geeneens een padje meer die is koekkoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 3 minuten geleden zei Bor: 29 jaar @ikkanhet? Daar komt het vast van, zo opgedroogd, niet best. Ze moest eens een flinke neut nemen, grote kans dat ze dan weer bij haar positieven komt. Hahaha, ja inderdaad Bor dat is zo'n stijve trut maar ben bang dat het voor haar te laat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 24 minuten geleden zei bumperjim: Ik was eigenlijk verbaasd dat ze het nog redelijk heel laten. Ik ben de gele hesjes gewend Maar wel een dieptepunt voor de Amerikaanse democratie, die zal nooit meer worden wat ie was vrees ik. 4 doden gevallen, dat dan weer wel. Ook een zinloze manier van sterven zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Tony Orlando erop ff gas erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen frummers. Donker, donker donker.... en straks vast weer grijs, grijs grijs.... Afijn, de zon komt vast wel weer een keer om een hoekje piepen... Eerst maar een bakje even... @Cleo66, even bellen met de dierenarts? die heeft vast wel een kleine verpakking met de goede brokken voor nood nu. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 55 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! wat een dieptepunt, Trump, zijn aanhangers en de bestorming van het capitool. Ja ik heb altijd al geroepen dat dat een gevaarlijke psychopaat is. Die vent is gewoon echt gestoord. Er zullen nog meer doden vallen en een burgeroorlog is ook niet uitgesloten. O goeie morgen allemaal sorry ik liet me even gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen. Eerste meet al achter de rug, vreselijk die meets. En wat een toestand in de US inderdaad, maf volk. Maar nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 34 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 DAGPACT: Yvonne zbb ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Zo, nieuws gekeken, nu de rest van de dag niet meer. Ik heb weer genoeg Amerika gezien. Ik ga weer verder aan het werk. En nog een koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen. Vind deze wereld steeds gekker. Werken nu en af en toe even toegeven aan mijn forumverslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Ja, veel idioten onder leiding van de Hoofdidioot... Te triest voor woorden.... Rosee, ook lekker naar buiten hoor, niet alleen werken... Ik hoop zó dat je je snel weer beter gaat voelen... Slapen: * ik slaap 2 uur achtereen, dan word ik wakker, moet even naar de wc en ga weer naar bed* , herhaal * tot * nog twee maal Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 En nu.... aan de slag hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 34 minuten geleden zei Renaldo61: DAGPACT:Yvonnezbbikkanhet Renaldo61 Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen allemaal, Gruwelijk laat wakker vanochtend Eerst om 5.30 (w.c), daarna wat gesoezeld (dacht ik) Kijk ik op de wekker; 8.30..!! Pfff, daar gaat mijn dag weer Wilde nog wel zoveel doen nou ja, rustig aan maar (wind je niet zo op Raps) Straks werken om 11.30 tot 15.30 gisteren heerlijke dag gehad met vriend gelopen in de duinen (is zo mooi! ) En..mijn gewicht was weer naar beneden vanochtend wouw..wat minder koolhydraten, tussendoortjes kunnen doen he voel me er ook super goed bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Ja, en wat een gedoe in Amerika he Gisteren nog een poosje gekeken op t.v. Daarna meditatie en dus heerlijk geslapen Nu t.v. ook weer uitgezet Rust in de tent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Goedemorgen ' heb wel wat gelezen online krant over Amerika maar heb eigenlijk geen zin om mij er in te verdiepen .. zal wel een begin zijn van weer iets ergs wat de hele wereld weer raakt . Soms denk ik wel eens aan de woorden van mijn schoonmoeder die overleed 5 jaar geleden ... ze zei " ach ik hoef mij tenminste niet meer druk te maken over alles wat er kan gebeuren in de wereld " Vandaag rustig dagje ' gisteren druk 2 afspraken zowel Brijder als daarna sponsor best vermoeiende.. as maandag intake met nieuwe behandelaar psychologe. Kinderen zitten rustig aan thuisonderwijs althans de oudste wel jongste zit de kantjes er af te lopen weinig concentratie hier kreeg hij eerst medicatie voor laaggedoseerd ivm adhd maar gezinshuis waar hij gewoond heeft hebben het geaccepteerd dat hij besloot het niet meer te willen .. dus gestopt ' ben geneigd morgen stiekum een pilletje tussen zijn boterham te malen en kijken wat dit doet .. foute mama .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 goeiemorgen frummers hier tenminste wel blij in Nederland te wonen maar dit jaar heb ik geen idee of/wat te stemmen in maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden