Yvonne Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Goedemorgen frummers, Ik moest even nadenken wat voor dag het vandaag is... Zaterdag dus! Het wordt tijd dat alles weer het (voor nu) 'gewone' ritme gaat krijgen dus. Bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Goeiemorgen, Ik zat met mijn gedachten al op maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Even deze draad weer omhoog halen om verwarring te voorkomen. En nu als een speer even aan de slag....ik kom straks tijdens koffietijd wel even echt bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Goedemorgen. Dank voor de koffie @Yvonne. Is hard nodig. Duf opgestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Goedemorgen. Moe nog, maar een jarige hier. Hoppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 @nancy ik herken je verlangen naar alleen zijn. Bij mij is het overgewaaid. Gek genoeg. Na een crisis en bespreken. Ik kan nu beter mijn behoefte herkennen en durf die beter te uiten. En mijn partner luistert en beweegt mee. Gek genoeg heeft het geleid tot meer verbinding, een verhuizing en meer durven loslaten. Ik wens je dat iets goeds voortvloeit uit je behoefte in 2021. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Lijkt me ook niet fijn @Marika steeds dat rekening houden met. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 goeiemorgen frummers Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Kan me bij Jopie aansluiten, ik woon ook graag alleen. Zou ook wel op een soort hofje of ergens op een plek willen wonen met anderen, alles voor jezelf en daarnaast gemeenschappelijke ruimtes en activiteiten. Ken maar weinig relaties om me heen waar ik jaloers op zou zijn. Die prikkels van een ander de hele dag om je heen, ik zou er niet tegen kunnen. Je kunt je net zo goed opgesloten of geïsoleerd voelen met een partner of familie. Dan liever alleen, ik kan het gelukkig ook goed met mezelf vinden. En soms is het inderdaad een opgave, want je moet zelf stappen zetten als je inzakt of als er iets is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 (bewerkt) @Lonster, toch ben je alleen niet verplicht om dingen te doen of stappen te zetten. Als je ze laat, dan laat je het. Heb ik ook een tijd gedaan. "Zoek het allemaal maar uit" mentaliteit. Je komt niet verder, dat wordt dan ook niet verwacht van je. Een tijd rust kan heel helend werken. Wel heb ik altijd mijn werk gedaan om financieel onafhankelijk te zijn. Dat is mij in mijn jeugd met harde hand bijgebracht. Ook was ik in die jeugd zo eenzaam, dat ik niet meer in staat ben om eenzaamheid te voelen. Ik kan mij eenzamer voelen in gezelschap dan alleen. Vreemd genoeg kwam juist mijn moeder aan met de eis dat ik voor haar ging zorgen nog ruim voor ze echt hulpbehoevend werd. Dat zal voor een narcistische vrouw wel een normale gedachte zijn, "dan hangt iedereen weer om je heen en ben je het centrum van de aandacht". Toen ze dit wilde afdwingen door nogmaals met haar testament te zwaaien en alles naar mijn dochter te schuiven heb ik kneiterhard voor mezelf gekozen en met haar gebroken. Zij ziet mij nooit meer. Dit was ook het stukje verdriet dat gisteren opspeelde. Soms komt dat verdriet, maar een stap terug wil ik niet. Omdat ik zeker geen voetveeg van haar wil zijn. 2 januari 2021 bewerkt door Tatum Rosee en Manou reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Goedemorgen Haha, ik lees dat iedereen hier wel alleen zou willen wonen. Ik ga ook nooit meer samenwonen, dat weet ik zeker. Dicht bij elkaar in de buurt maar wel allebei in een ander huis. Al kan samenwonen natuurlijk ook wel weer gezellig zijn, voor mij ook teveel onrust en prikkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik heb gisteren definitief met mijn zus gebroken. Krijg van dat mens alleen maar stress. Heb het altijd toegelaten voor mijn moeder maar is einde oefening nu. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Wat moeilijk voor je @Tatum. Herken dat trouwens wel, die eenzaamheid in gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Zeg gisteren tegen mijn moeder, ze is net haar vader, Zegt mijn moeder dan kan ze er niets aan doen dan moet je haar zo accepteren. Ik zeg ow waarom ben je dan gaan scheiden van mijn vader. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik heb een soort van een lat-relatie met mijn ex vrouw. heerlijk vind ik het !! ik op de boot en zij in haar huisje Als we behoefte hebben aan gezelschap zoeken we elkaar op en als een van ons nukkig is gaan we gauw weer allebij ons eigen ding doen. ik zou niet snel meer samen willen wonen. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Rosee: Wat moeilijk voor je @Tatum. Herken dat trouwens wel, die eenzaamheid in gezelschap. Het zijn momenten van gevoelens die komen en gaan. Golven, net zoals trek. Na de breuk met mijn moeder ruim een jaar terug heb ik ook niet meer gedronken. Daarna kreeg ik langzaam het contact met dochter terug. Ze is zelfs langs gekomen voor mijn verjaardag (die ik niet vier) en heeft hier gegeten met kerst. Daar ben ik weer heel erg dankbaar voor. 2 januari 2021 bewerkt door Tatum Rosee en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 En daarintegen woonde ik al op een boot voordat ik haar leerde kennen. ik heb eigenlijk nooit in een huis kunnen wennen. heb het wel twee keer voor meerdere jaren geprobeerd. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 @ikkanhet sorry als ik gisteren beetje fel reageerde .. irriteerde mij . Normaliter uit ik mij niet zo snel maar moet leren dit te doen Voor vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen . ikkanhet en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Zojuist zei Lieke7777: @ikkanhet sorry als ik gisteren beetje fel reageerde .. irriteerde mij . Normaliter uit ik mij niet zo snel maar moet leren dit te doen Voor vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen . Ja hebben we allemaal wel eens. En inderdaad een nieuwe ronde Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Had het gisteren ook zwaar gehad. Moest keuzes maken en heb voor mezelf gekozen. Normaal doe ik mijn moeder altijd haar zin geven. Stond vanmorgen op met een hartslag van 141 dus ga nu eens ikke ikke denken ipv anderen te plezieren. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 21 minuten geleden zei Tatum: toch ben je alleen niet verplicht om dingen te doen of stappen te zetten Als ik niets onderneem word ik er niet vrolijker op. In beweging blijven is goed voor me, en sociale contacten ook. Als ik langer dan drie dagen thuis ben zonder contacten, raak ik gedeprimeerd. Voor de lockdown kon ik dagelijks naar mijn werk, had ik mijn portie sociale contacten daar. ikkanhet en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 De familiedrama's heb ik ook volop gehad. Gelukkig is dat nu klaar. De laatste jaren van haar leven heb ik voor mijn moeder gezorgd, over mijn trots en pijn heen gestapt en de breuk die er eerder was weer goedgemaakt. Mijn zus heeft dat nooit kunnen doen en is bitter gebleven. Dat zorgen voor een ander mis ik. Geen ouders meer, en geen kinderen of een huisdier. Daarom ga ik kijken of ik iets in de zorg kan gaan doen. Tatum en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Mijn moeder verwachtte dat trouwens helemaal niet van me. Dat is wel wat anders dan wat Tatum beschrijft. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Heb met mijn zus vorig jaar de as van mijn vader uitgestrooid die stond al 7 jaar bij het crematorium. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Goedemorgen! Ook nog mensen die wel gelukkig samen wonen hier? Of zeg ik over een jaar of 20 hetzelfde? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden