ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Kan mij iemand op het dagpact zetten, zit op mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Oei wat lastig Jopie ik heb helaas geen advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Lastig ja @Jopie maar zoals je het beschrijft zit je zus het lekker zo te verheerlijken . Doe wat goed is ' je ingeving met je broer samen .. maar idd bescherm je moeder die kan geen juiste keuzes meer maken .. sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 2 uur geleden zei lady jane: dat mag maar mij shokeerde dit plaatje toevallig vandaag en dan lees ik hier een soort van duskussie over hetzelfde onderwerp en ja, dan helpt een foto wel degelijk ook dit is delen, dat mag ook Voor mij shockeert een foto van megastallen voor de dieren die wij met de kerst hebben gegeten, of een foto van dieren die geruimd moeten worden omdat er weer eens een ziekte rondwaart mij meer. Het wild heeft nog een beetje een aangenaam leven kunnen leiden. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 2 uur geleden zei takeiteasy: Dagpact SanMiquel jopie Yana Takeiteasy Ikkanhet Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 als ik goed kan meedenken jopie, wat ik eigenlijk betwijfel, dan zou je die accountant eerst kunnen polsen en/of een mediator erbij halen als het te problematisch is voor een accountant. Bij de Alzheimer stichting staan ook diverse tips; fam.mentor o.a. maar misschien is je zus al als dusdanig benoemd? Geen fijne situatie, en toch zo belangrijk om alles zo eerlijk mogelijk te regelen nu je moeder nog leeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Derde kerstdag; lekker dagje niksen en lezen. We hebben gisteren rollade gegeten; traditioneel zoals mijn moeder dat ook graag deed. Met een garnalencocktail vooraf. Nu weer het 'normale' leven, minder snoepen, weinig vlees en geen alcohol. Proberen die kilo's die ik net zo netjes kwijt was, weer te lozen. Vanavond eet ik prei uit de oven, met gebakken zoete aardappel een een vegasteak. Met mayonaise, dat dan weer wel. Vanavond verder met de true crime serie die ik aan het kijken ben. Niks geen vrede op aarde enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 (bewerkt) Wat een triest relaas @Jopie... Als ik het goed begrijp zijn jullie in overleg gegaan over het huis met de bedoeling het te verkopen om a. jullie moeder te bevrijden van de zorgen voor onderhoud en beheer en b. voldoende financiële middelen vrij te maken zodat zij meer armslag heeft? 27 december 2020 bewerkt door Yvonne letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 @Jopiekies dát waarbij je je jezelf overeind kunt houden. Dat mág. Alles mag in deze denk ik. (Behalve zoals altijd mensen opzettelijk pijn doen). Erfeniskwesties maken het lelijkste in mensen los. Bezit en het verdelen ervan ontwrichten. Laat het niet aan jou geraken. Doe dat waar jij mee kunt leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Die accountant, dat lijkt me een goed plan, een onafhankelijk iemand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 In dit geval begrijp ik dan níet dat jouw zus ervoor zou kiezen om twee jaar de mogelijkheid te hebben op haar schreden terug te keren, want dat maakt het alleen maar ingewikkelder. En blijft jouw moeder de verantwoording dragen. Ik begrijp ook niet dat zij het huis onder de prijs wil kopen, niet logisch, niet eerlijk. En dat heeft niets te maken met hebberigheid. Laat inderdaad een totaal onbevooroordeeld én ter zake kundig iemand dit allemaal bekijken en beoordelen @Jopie. En gaat jouw zus (ik heb zo het gevoel dat jouw moeder haar voorstellen klakkeloos volgt, maar dat is een aanname) daar niet mee akkoord dan wordt het heel heel triest. Blijven inderdaad de mogelijk haar handelingsonbekwaam te laten verklaren óf jullie handen er totaal van aftrekken... Probeer niet bang te zijn voor de afwijzing, die was er haar hele leven eigenlijk al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 En bovenal @Jopie, heel veel sterkte, want ik begrijp volkomen hoeveel zoiets jou moet doen. Meer dan een virtuele arm om jouw heen en virtuele knuffel kan ik je niet geven helaas. {[]} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Nou, ik geloof dat we ongeveer tegelijkertijd hetzelfde concludeerden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Waarom wordt er met kerst altijd zoveel gegooid gebeurde bij mij vroeger thuis ook .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Vervelend @Bor verplichte quarantaine .. succes en hopelijk voor beide geen klachten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 28 minuten geleden zei Bor: Heb m'n lappie stuk gegooid ipv vallen om eerlijk te zijn. Maar whatever. Het was tenslotte kerst, sommige traditie's moet je in ere houden. Je eerlijkheid siert je maar de volgende borden pakken die je toch al niet zo mooi vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 1 minuut geleden zei Bor: Nou ik voel me niet verplicht tot iets hoor. Hond zal toch buiten moeten. Laat ons ook niet testen. Moet nog zien of ik me laat vaccineren. Denk het niet eens. Wij laten dat ook niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Hond uitlaten prima toch @Bor kom je toch niemand tegen .. Ik laat mij wel vaccineren verwacht begin nieuwe jaar ook de uitnodiging al .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Je klinkt goed @takeiteasy. Petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Schoonouders waren hier. Was heel gezellig. Helaas moet ik morgen weer werken. Nou ja. Het is niet anders. Blij dát ik werk heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Deze kanjer meld zich ook droog af drukke dag gehad vandaag,vanochtend eerst een boot opnieuw vastgeknoopt die losgebroken was door de harde wind hier op de haven. die boot had overigens flinke schade opgelopen,heel gat in de zijkant geslagen. daarna een bakkie bij me ouders gedaan en toen ik eindelijk lekker thuis op de bank lag,belde me (ex)vrouw dat de accu stuk was van haar auto,dus opzoek geweest naar een nieuwe accu en hup hup hup daarheen en gelijk verwisseld die handel. Nu voldaan de dag afsluiten. dit had allemaal niet gekund als ik zou drinken. het is fijn om gelijk klaar te kunnen staan voor anderen als ze je hulp nodig hebben. slaap lekker allemaal! nancy, Lika, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Inderdaad @Zbb kanjer ... houd dit voor ogen .. nuchter ben je tot meer in staat om te geven. Slaap lekker ik ga ook.. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Ja, goed gevoel geeft dat hè @Zbb? Ik herken dat trotse gevoel van nuchter zijn heel goed. Houd het vast ! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Ik laat me wel vaccineren als het kan. Maar ik ben nog een hele lange tijd niet aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 december 2020 Rapport Share Geplaatst 28 december 2020 Ik laat me onmiddellijk vaccineren zodra ik de kans krijg. Mensen die zich niet willen laten testen of vaccineren die plaatsen zich wat mij betreft buiten de samenleving. En dan wel klagen als t weer lockdown is... We kunnen nog 10 keer in lockdown gaan, zonder vaccin komen we er niet vanaf zonder catastrofale schade. Het Pfizer vaccin is al getest op 20000 mensen. En natuurlijk zal er in 1-2 gevallen een bijwerking zijn. Het is minder gevaarlijk dan alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden