Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 december


Maja

Aanbevolen berichten

Ik meld me ook droog af van het dagpact 

ik heb een ontvochtiger gekocht voor op de boot,echt een super ding. 
binnen een uur heeft ie al zowat een halve liter water uit de lucht gehaald,oke wel op de wasgoed droogstand maar toch. 
 

kost wat,maar een goede inverstering 

had ik veel eerder moeten doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Jopie:

 

Het is ook wel lekker om weer een keer wel de hersentjes op keiharde cijfers, wis- en natuurkunde te laten kraken en niet alleen op gecirkel rond allerlei gevoelens :)  

 

Dit dus....zó belangrijk, niet alleen navelstaren, daar wordt een mens echt niet gelukkiger van. 

Dat geldt voor mij dan, he..:D

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bor:

Dus nu is je wasgoed ook gelijk droog?

Wat is dat voor ding..

Meaco DD8 ion luchtontvochtiger. 
 

het is een electriche ontvochtiger met een ingebouwde ozon generator 

om de lucht te ontvochtiger/zuiveren en schimmels en bacteriën te doden. 
 

De boot is altijd wat vochtiger dan in een huis,veel stoken en ventileren helpt altijd goed.

maar hoop  met dit apparaat en wat beter en gezonder leefklimaat te creëren  

vooral als ik na een week werken thuiskom kost het me een halve dag om al het vocht eruit te stoken en het een beetje aangenaam is op de boot  

voor me spullen ook beter de luchtvochtigheid laag  blijf

 

Google maar eens,ik heb het type bovenaan dit berichtje gezet  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Zbb:

Meaco DD8 ion luchtontvochtiger. 
 

het is een electriche ontvochtiger met een ingebouwde ozon generator 

om de lucht te ontvochtiger/zuiveren en schimmels en bacteriën te doden. 
 

De boot is altijd wat vochtiger dan in een huis,veel stoken en ventileren helpt altijd goed.

maar hoop  met dit apparaat een wat beter en gezonder leefklimaat te creëren  

vooral als ik na een week werken thuiskom kost het me een halve dag om al het vocht eruit te stoken en het een beetje aangenaam is op de boot  

voor me spullen ook beter als de luchtvochtigheid laag  blijf

 

Google maar eens,ik heb het type bovenaan dit berichtje gezet  

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei nancy:

Ik zie aan de rechterkant: topposters van dit topic. Wat een onzin, totaal niet belangrijk, toch?? 

Ik ga slapen, latertje vandaag. Doeg!

Je ziet nu wel wie zich het meest verveelt, hahaha! En de winnaar is....Borrrr....

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig dat je vandaag weer even op de dagdraad was @harald.

Zet 'm op morgen @Jopie!

Verbouwing nieuwe huis schiet op. Tis ook niet zo veel hoor, maar toch. Degene die het doet is een kanjer. Zo blij mee!

Goed dat we er dit weekend waren, want een paar nieuwe dingen bedacht. Super!

En mijn nieuwe fiets. wow! Wist niet dat fietsen zo fijn kon zijn. Geen pijn aan mijn knieën en gewoon rustig verder. Héérlijk. Ik heb nooit van fietsen gehouden, tot nu. Fietsen wordt misschien wel het nieuwe zwemmen. Zo blij mee!

Lekker gewerkt weer. De angst is wat weg. Dan blokkeert mijn lichaam ook niet meer zo. Amai, wat is dát anders.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei niks:

@rapilos klopt hoor, maar ja het is wel mijn kind en mijn gevoel zegt afblijven... :rolleyes: Het wordt veel vaker gedaan, zal ook wel goed komen. Ze zal wel vaker pijn krijgen in haar leven. 

Hihi    wacht  maar tot ze prikjes krijgen    :P   dan denk  je ook afblijven   ...  maar zo'n tongriempje    is even ander gevoel ...  ben  je dsn nu  naar de fles  of wacht  je nog  even ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lieke7777:

Hihi    wacht  maar tot ze prikjes krijgen    :P   dan denk  je ook afblijven   ...  maar zo'n tongriempje    is even ander gevoel ...  ben  je dsn nu  naar de fles  of wacht  je nog  even ..

We wachten, grote kans dat ze straks als een tierelier gaat drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei niks:

We wachten, grote kans dat ze straks als een tierelier gaat drinken. 

niks, als ik zelf in dat lelletje onder mijn tong hard knijp doet datr geen zeer
dus als niksie daar nog minder ontwikkeld heeft, lijkt me dat een verdoving niet hoeft.
het is alleen ff slikken☺ als je in zo'n operatie omgeving wordt ingeknipt als lief babietje.
Voor jou is het wel machteloos denk ik. Voor jou dus sterkte meis, en morgen om deze tijd
heb je misschien al je eerste probleemloze borstvoeding gehad. Jullie hebben wat in te halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei lady jane:

niks, als ik zelf in dat lelletje onder mijn tong hard knijp doet datr geen zeer
dus als niksie daar nog minder ontwikkeld heeft, lijkt me dat een verdoving niet hoeft.
het is alleen ff slikken☺ als je in zo'n operatie omgeving wordt ingeknipt als lief babietje.
Voor jou is het wel machteloos denk ik. Voor jou dus sterkte meis, en morgen om deze tijd
heb je misschien al je eerste probleemloze borstvoeding gehad. Jullie hebben wat in te halen!

Ja, het is geen open hart operatie of zo :) maar psychies wel ingrijpend als er zoiets gaat gebeuren met je mini Me. Sterkte :rose:

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Cleo66:

Het is 7 dagdelen aaneengesloten , 3 en een half uur per dagdeel . Ook voorzie ik al problemen met het inloggen in zo'n online schoolklas . Misschien lukt het me niet eens,  digibeet als ik ben .  Ook heb ik hier nog een zoon die van en naar dagbesteding moet etcetera  .  Lijkt me erg pittig allemaal 

 

Ha, Cleo, ik zat al een tijd na te denken om mij te laten omscholen richting handen aan het bed in de zorg. Zag jouw berichtje over ExtraHandenvoordeZorg.nl , direct bekeken en nu 30 minuten later mijzelf opgegeven: Zin in!!!

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66   lees nu pas goed  wat je gaat doen mbt extra handen  in de zorg   .. goed dat je dit  gaat doen .

Ben heel benieuwd  hoe dit  gaat ... en komt vast goed  met inloggen  . Volgens mij wordt op dit  moment veel gewerkt met teams online scholing lessen . Dan  ontvang je een email met uitnodiging  die klik je en voila je bent ingelogd ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd genoeg  nodig  .. ik sta  vaak alleen op een groep  ouderen  9 mensen die ik allemaal  verzorg  ..  naast zorg komt  er nog veel meer bij kijken  ..  soms werk ik met een gastvrouw  die pas rond 11.30 start ..

Met  geluk   start ook de gastvrouw  om 7.30 ..  heb ik iets  meer  ruimte .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Cleo66:

Hey wat leuk sebastiaan . Ja ik heb ook een administratieve opleiding (meao) gedaan .  Dus zie dit ook als een soort van omscholing.  Het is gratis en er zijn mensen genoeg nodig daar . Die kans moeten we niet laten liggen . 

 

Precies, Cleo en Lieke! Dat dacht ik ook: Doen! GoGoGo :). Ik ben benieuwd, morgen een telefonische intake, snel zijn ze daar, zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hetzelfde verhaal als Sebastiaan. Al even van plan om me aan te melden en hup, vanmorgen gedaan. Ik heb vrijdagochtend een intakegesprek, dat kon ik online inplannen na een soort zelfscan. Ik werk vier dagen per week, maar in december/januari denk ik wel tijd te hebben om erbij te werken in de zorg. Eerlijk gezegd verveel ik me een beetje, dat thuis werken vind ik voor de langere duur moeilijk vol te houden. En eigenlijk wilde ik altijd al in de zorg werken...

Dus bedankt @Cleo66, dankzij jou twee aanmeldingen erbij. En wie weet nog wel veel meer. B)

Lijkt me gezellig als we samen in een groep komen, kunnen we inderdaad samen spijbelen en spieken.

bewerkt door Lonster
toevoeging. En nog een toevoeging.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...