Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Lekker slapen allemaal ... we zijn gearriveerd op station Utrecht centraal ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Kan ik helpen de couchette bedden uit te klappen? Kunnen we allemaal bijtijds gaan slapen, of juist niet.. Kussengevecht? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Ik heb er al een bende van gemaakt . Tatum en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Dat belooft wat voor de rest van de avond/ nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Wie is er griezellig goed in verhalen vertellen? Paul van Loon reist niet mee, dus iemand anders die zich aanmeldt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Sssttt ze slaapt eindelijk! 1 december 2020 bewerkt door niks Reacher, Smaragd en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Slaap lekker. Ik ben een beetje stil, want voel me wat moe, maar ben er en geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Oeps! Natuurlijk, er is ook een mini Niksy aan boord. Wat een scheetje.... En slaap ze @Lika en medereizigers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Mijn zit- en slaapcoupé. Lieve mensen, ik kan me droog afmelden voor vandaag. Ik ga omhoog het trappetje op. Ik hoor morgen wel waar we naartoe gereden zijn. Slaap lekker allemaal. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Welterusten, kijk nog wat uit het raam vanuit mijn heerlijke Hemelbed Hm lekker warm, benieuwd waar wij morgen uit gaan komen. Niet te hard stampen en snurken in die andere coupes Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Zij willen ook allemaal mee in de trein, kan nog wel he? Ze hebben geen hemelbedden nodig zoals sommige niet nader te noemen medereizigers, dus ze nemen weinig ruimte in. Én ze willen heel graag op Niksje passen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 17 uur geleden zei niks: Heb op de valreep nog 1 voor mini Niks gekocht, wat vindt je er van @Jannigje? JAAAAAAA, GEWELDIG!,!, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Goedemorgen! Iemand al wakker hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Ja ben wakker ' wie kan er voor wat te eten zorgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Mogge... Ikke nog niet, Lieke. D'r liggen, als het goed is, nog wat rauwe champignons van gisteren. Als je zin hebt mag jij ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Ja lekker @Kohtje beter iets dan niets toch .. Waar zullen we vandaag naar toe vertrekken ? Wie blaast er op het fluitje ..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Er is taart voor iedereen.Leuk jarig in de trein! Kyon, Reacher, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Van harte gefeliciteerd @Manou!!!! Heerlijk die taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Owww lekker die taart maar wat staan we nu te lapzwansen op station Utrecht ... zal ik maar weer op de fluit blazen dan ??? Fuuuuuuuttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Ben jij jarig, @Manou? Van harte dan. En vrolijke taart, hoor. Wil ik ook wel een piezeltje van. Ik hoop dat Lieke vanochtend nog wat binnen heeft gekregen. Meer dan die champignons die ik haar aanbood. @takeiteasy, jij ook gefeliciteerd, met je zoon. En voor jou beterschap. @Tatum, je had me al gespot. Ik meld me bij deze aan voor dit decemberfenomeen. Ik hoef geen slaapvertrek, ik slaap wel tussendoor ergens in een hoekje. Liggen gaat toch niet lekker. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 En we zetten koers ' het wordt een lange rit naar Düsseldorf .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Zojuist zei Kohtje: Ben jij jarig, @Manou? Van harte dan. En vrolijke taart, hoor. Wil ik ook wel een piezeltje van. Ik hoop dat Lieke vanochtend nog wat binnen heeft gekregen. Meer dan die champignons die ik haar aanbood. Ja heb ook gesmuld van de taart ' champions waren al weer verteerd .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Gefeliciteerd @Manou, en dank je wel voor het stuk taart. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Hebben jullie deze al gehoord? Leuk. https://www.youtube.com/watch?v=CCfcpsIssNE Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 (bewerkt) Prikkels? Druk? Ik begrijp je niet @Cleo66. 2 december 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden