Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Vergeten we deze ook niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Ik houd het bij mijn foute "ik-hou-van-Rudolph" trui. Digitaal mag trouwens zonder mondkapje. Zolang we onderweg maar niet gaan fun-shoppen. 1 december 2020 bewerkt door Tatum Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Hoelaat vertrekken we ? En waar gaan we heen als eerste ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Streep mij maar weg. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) 14 uur geleden zei Lieke7777: Tatum Lika Lieke Bol Niks met mini niks, die slapen niks vindt! Rapilos Roos33 Bob Cleo66 Rapid Kyon Jannigje, leuk, waar gaat de reis deze keernaartoe ? Maaaike Reacher Jane SanMiquel Smaragd Maja Manou Ikkanhet ( gaat niet meer mee ) 1 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 @Lieke7777 als iedereen een plekje heeft mag jij als eerste op het fluitje blazen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Alles bij me. Klaar voor vertrek. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Heeft iedereen alles bij zich ? Iedereen een plekje om 13.00 blaas ik op het fluitje .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Ik zwaai jullie uit en volg met belangstelling! Veel plezier, maak er een mooie trip van. Ben benieuwd welke stations jullie allemaal gaan aan doen. Goede reis! Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Ik moet een hele coupe hebben voor mezelf, liefst met een hemelbed erin Heb heel veel koffers en er moet een aansluiting/stopcontact zijn voor mijn fohn en andere apparaten die ik heb meegenomen. Voor de rest heb ik geen eisen Fijne reis allemaal. Benieuwd waar we naar toe gaan. Wel leuke bestemmingen hoop ik en niet dat ik ergens onderweg achtergelaten wordt haha. Tatum, Maverick en Lieke7777 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Slaapmaskertje mee. Blaas maar op het fluitje! 1 december 2020 bewerkt door Maja Tatum en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 @Tatum @Lika @bolletje @niks mini niks @rapilos @Roos33 @Bob @Cleo66 @Rapid @Kyon @Jannigje @Maaaike @Reacher @lady jane @SanMiquel @Smaragd @Maja @Manou Zijn we er klaar voor ? Fuuuuuuut . We zetten koers naar station Utrecht centraal .. vanuit daar kunnen we evt achterblijvers nog laten instappen ..en bepalen we waar we heen gaan .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 STOP! Wacht op mij, ik ben er bijna Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Trekt aan de handrem opschieten dan @niks Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Ben er, of wij! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 We zijn onderweg!!! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Ok nou tjoeketoeke tjoeke ... kameel start weer op ... nu pas stoppen we pas op Utrecht hoor..... Houd jullie vast... 1 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Is deze goed genoeg voor je @Smaragd zitten ook stopcontacten bij in je coupe .. 1 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Tatum en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Wil ik ook! Alleen graag een andere kleur:) Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) @Manou sweet dreams ... jou coupé 1 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Dank je @Lieke7777 Hier ga ik heel lekker in slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Jaaaaaaaa Heerlijk @Lieke7777, djw!!! Zo kom ik de reis wel door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Lekker slapen? Wacht maar tot vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 7 minuten geleden zei niks: Lekker slapen? Wacht maar tot vannacht Hoezo, wat ben je van plan dan als mini-niks lekker ligt te slapen? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 De kameel doet zijn best, maar schudt als een dolle. Heeft iemand reistabletjes mee? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden