ikkanhet Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Mogguh op naar het werk ' fijne dinsdag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goedemorgen frummers, Buiten is het donker en het regent.. Binnen is het lekker warm, brandt de lamp en staat een bakje klaar. We gaan er een mooie dinsdag van maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Moggeledinges. Dit filmpje is genieten mensen. Speciaal opgezocht voor Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goeiemorgen Hoe gaat t met de kleine niksie @niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Oh, lees t al op je eigen draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goeiemorgen frummers. Leuk filmpje Bollewops, maar waarom die geitenbreiertjes nou pyama's dragen? Het leek niet koud op de filmpjes, of pas geboren misschien? Maar dan nog...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goeiemorgen iedereen, Ik doe mee met de dagpact! Vandaag al wat helderder dus mezelf onder de douche zien te krijgen en wat in het huishouden doen. M'n vriend heeft nog steeds niks laten weten en durf hem zelf ook niet te appen of bellen. Normaal niks voor hem zo lang negeren. Vroeger zou ik daar helemaal gek van worden en blijven bellen enz, maar kan er gelukkig wel mee omgaan nu ondanks dat ik hem wel mis en hem't liefst bij me wil hebben. 't is teveel geweest voor 'm. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 1 uur geleden zei Zbb: Goedemorgen dagpact: zbb mathilda 123 1 uur geleden zei Zbb: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 DAGPACT zbb Mathilda123 ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Ik heb je erbij gezet @Mathilda123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 1 minuut geleden zei Zbb: Ik heb je erbij gezet @Mathilda123 ik ook al hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 1 minuut geleden zei ikkanhet: DAGPACT zbb Mathilda123 ikkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Haha thnx beiden! @BorDat nummer is zo mooi en een van 'onze' nummers,.. We waren toen nog niet zo lang samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 een hele goede morgen allemaal, op deze grijze dag, Vanochtend tien voor zeven wakker, door toeterende protesterende boeren die voorbij reden Daar wordt ik graag door wakker gemaakt hoor Blij, dat ze de laatste tijd eindelijk eens wat van zich laten horen Want jaren en jaren over zich heen laten lopen !! (mijn bescheiden mening dan he ) Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 8 minuten geleden zei ikkanhet: ik ook al hahaha Hahaha tegelijkertijd denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Hoe gaan jullie de eerste dagen om met dat stemmetje? Voel me al ietsje beter en dan sluipen die gedachtes toch al snel weer in m'n hoofd,.. Van een beetje maar dan, en dan rustig drinken ipv bingen en doordraaien, en echt maar een klein flesje waardoor niemand last van me zal hebben enz.. Toen ik stopte met roken kon ik heel duidelijk tegen mezelf zeggen 'geen discussie mogelijk',.. Maar nu is dat lastig. Ik hoop dat m'n boek er dalijk is in ieder geval zodat ik er over kan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 18 minuten geleden zei Mathilda123: Hoe gaan jullie de eerste dagen om met dat stemmetje? Voel me al ietsje beter en dan sluipen die gedachtes toch al snel weer in m'n hoofd,.. Van een beetje maar dan, en dan rustig drinken ipv bingen en doordraaien, en echt maar een klein flesje waardoor niemand last van me zal hebben enz.. Toen ik stopte met roken kon ik heel duidelijk tegen mezelf zeggen 'geen discussie mogelijk',.. Maar nu is dat lastig. Ik hoop dat m'n boek er dalijk is in ieder geval zodat ik er over kan lezen. Negeren @Mathilda123 wat anders gaan doen, diep adem halen, langzaam een glas water leeg drinken, flink stuk wandelen, onder de douche stappen, Els Noorlander nog eens bekijken, Uitzitten. Enne,...tegen jezelf zeggen ; Geen discussie mogelijk, is nog steeds een hele goeie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Gefeliciteerd Bor, ik wens jullie een prachtige, liefdevolle rest van jullie leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 13 minuten geleden zei rapilos: Negeren @Mathilda123 wat anders gaan doen, diep adem halen, langzaam een glas water leeg drinken, flink stuk wandelen, onder de douche stappen, Els Noorlander nog eens bekijken, Uitzitten. Enne,...tegen jezelf zeggen ; Geen discussie mogelijk, is nog steeds een hele goeie hoor Het is zo simpel en zo moeilijk tegelijk he, dank je in ieder geval Ik ga lekker douchen, dan wat gezond eten en even naar buiten. Misschien nog een meditatie als dat lukt! @Bor, weet niet waar je gefeliciteerd voor wordt maar het klinkt fijn dus je krijgt ook een felicitatie van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Hartelijk gefeliciteerd @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Goed plan @Mathilda123 Mathilda123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden