Spring naar bijdragen

Zondag 8 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik moet er ook niet aan denken... aan een sauna dan ... 
Maar hartstikke fijn voor de mensen die er van houden en er ook nog eens eentje hebben natuurlijk... 
Goedemorgen overigens op deze heerlijke herfstdag weer. 
Even een bakje tussendoor en dan lekker in de tuin aan het werk.. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Cleo66:

Whaaaa geweldig , waarom is vriendin minder enthousiast? 

Die heeft liever een andere (nóg betere) buurt. Verder zit ik er iets praktischer in; ik kijk wat meer naar kwaliteit van het huis, en wat er allemaal op en aan zit, terwijl zij wat meer op karakter/authenticiteit en meer van dat soort containerbegrippen let. Oftewel, ik heb liever een huis uit deze eeuw en zij liever een jaren 30 woning met alle gebreken van dien. En met van die lage plafonds, waarin ik met mijn bijna 2 meter het gevoel heb dat in een poppenhuisje ben beland.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Sandro:

... en zij liever een jaren 30 woning met alle gebreken van dien. En met van die lage plafonds, waarin ik met mijn bijna 2 meter het gevoel heb dat in een poppenhuisje ben beland.

Een jaren 30 woning met lage plafonds? Die zijn juist vaak hoger, toch? Of bedoel je dat jij graag een moderner huis met lagere plafonds hebt waar je een
poppenhuisjesgevoel krijgt? Dat je van het poppenhuisjesgevoel houdt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kohtje:

Een jaren 30 woning met lage plafonds? Die zijn juist vaak hoger, toch? Of bedoel je dat jij graag een moderner huis met lagere plafonds hebt waar je een
poppenhuisjesgevoel krijgt? Dat je van het poppenhuisjesgevoel houdt?

Nee, absoluut niet. Ik wil een gevoel van ruimte  hebben. Hier waar ik woon hebben de nieuwbouwhuizen hogere plafonds dan de meeste jaren 30 woningen. Maar je hebt gelijk, je hebt ook oudere huizen die juist hoge plafonds hebben. Daar stook je je gek.

30 minuten geleden zei Yvonne:

Oeps.... dan liggen jullie voorkeuren een behoorlijk eind uit elkaar Sandro....

Het ligt wel iets genuanceerder gelukkig. Ik beschreef de twee uitersten.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Goedemorgen allen . @niks, jammer  dat je zelf nu 'het nestje ' in orde kunt maken .  Maar een kleine prijs voor al het geluk wat je 'in de schoot ' is geworpen , moet je maar denken.  

Ik klaag ook niet hoor. Nou ja soms even. Bloeddruk blijft aan de hoge kant. Krijg nu wat meer medicijnen, zakt het niet ga ik naar het ziekenhuis. Dan krijg ik medicijnen door het infuus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet vooruit te branden  ' blijf  eigenlijk  moe  en gewoon heb ik niet zoveel lust  ' hoe  moet  ik  het uitleggen  .

Aflopen  jaar heeft  veel gevraagd  '  stoppen  met alcohol  drinken ' best intensief therapie  gehad  en ga nog elke 1.5 week ongeveer . 

 Stoppen  met  drinken  geeft natuurlijk veel  meer gevoel  prijs  die ik ook niet  toesta.  Tevens zit ik met veel schuldgevoel tov alles . 

Naast mijn  jeugd  trauma  's die ik aan het onderzoeken  ben heb ik ook veel last van de uhp  . Ik weet het is eigen  schuld  maar het heeft  mij ook opgeleverd  aantal dingen misschien ' maar ook voel ik mij enorm  aangetast  in mijn moeder schap ' mijzelf  en als partner .    Ik voel mij  nog  best vlak en leef mij ding .. maar zal  veel dingen een plekje moeten  geven  .  

Herkennen  jullie  dit  last hebben van de periode  van alcohol gebruik  ..  eigenlijk  misschien beetje trauma  opgelopen  van het gebruik ..je ziekte .  ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @Lieke7777, als ik bovenstaande lees verbaast het mij niet dat je moe en lusteloos bent, Het is wel veel wat je voor je kiezen hebt gekregen en waar je nu nog in zit.

En dan lopen al die dingen waarschijnlijk ook nog door elkaar heen. Die zitten niet in aparte laatjes denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...