Yvonne Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ik moet er ook niet aan denken... aan een sauna dan ... Maar hartstikke fijn voor de mensen die er van houden en er ook nog eens eentje hebben natuurlijk... Goedemorgen overigens op deze heerlijke herfstdag weer. Even een bakje tussendoor en dan lekker in de tuin aan het werk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ik sla altijd helemaal door met mijn huis, mn tafel heeft in 1 jaar al 4 verschillende kleuren gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Lekker, koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ik kom eraan @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 goeiemorgen frummers sauna, mijn gezondste verslaving gisteren geweest en dinsdag mag ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 33 minuten geleden zei Cleo66: Whaaaa geweldig , waarom is vriendin minder enthousiast? Die heeft liever een andere (nóg betere) buurt. Verder zit ik er iets praktischer in; ik kijk wat meer naar kwaliteit van het huis, en wat er allemaal op en aan zit, terwijl zij wat meer op karakter/authenticiteit en meer van dat soort containerbegrippen let. Oftewel, ik heb liever een huis uit deze eeuw en zij liever een jaren 30 woning met alle gebreken van dien. En met van die lage plafonds, waarin ik met mijn bijna 2 meter het gevoel heb dat in een poppenhuisje ben beland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Oeps.... dan liggen jullie voorkeuren een behoorlijk eind uit elkaar Sandro.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 21 minuten geleden zei Sandro: ... en zij liever een jaren 30 woning met alle gebreken van dien. En met van die lage plafonds, waarin ik met mijn bijna 2 meter het gevoel heb dat in een poppenhuisje ben beland. Een jaren 30 woning met lage plafonds? Die zijn juist vaak hoger, toch? Of bedoel je dat jij graag een moderner huis met lagere plafonds hebt waar je een poppenhuisjesgevoel krijgt? Dat je van het poppenhuisjesgevoel houdt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Kohtje: Een jaren 30 woning met lage plafonds? Die zijn juist vaak hoger, toch? Of bedoel je dat jij graag een moderner huis met lagere plafonds hebt waar je een poppenhuisjesgevoel krijgt? Dat je van het poppenhuisjesgevoel houdt? Nee, absoluut niet. Ik wil een gevoel van ruimte hebben. Hier waar ik woon hebben de nieuwbouwhuizen hogere plafonds dan de meeste jaren 30 woningen. Maar je hebt gelijk, je hebt ook oudere huizen die juist hoge plafonds hebben. Daar stook je je gek. 30 minuten geleden zei Yvonne: Oeps.... dan liggen jullie voorkeuren een behoorlijk eind uit elkaar Sandro.... Het ligt wel iets genuanceerder gelukkig. Ik beschreef de twee uitersten. 8 november 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 2 uur geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet blijf ik in men uppie staan hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 DAGPACT ikkanhetYvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Lief Yvonne voel me niet meer zo alleen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Nou, hier ben je eigenlijk nooit helemaal alleen hoor Ikkanhet.... alleen doet niet iedereen altijd zijn mond open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ben heel overtuigd hele jaar vast ingevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 48 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT ikkanhetYvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 2 uur geleden zei Cleo66: Goedemorgen allen . @niks, jammer dat je zelf nu 'het nestje ' in orde kunt maken . Maar een kleine prijs voor al het geluk wat je 'in de schoot ' is geworpen , moet je maar denken. Ik klaag ook niet hoor. Nou ja soms even. Bloeddruk blijft aan de hoge kant. Krijg nu wat meer medicijnen, zakt het niet ga ik naar het ziekenhuis. Dan krijg ik medicijnen door het infuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Niksy doet het trouwens nog wel goed. Dat is een geruststelling. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Zojuist zei Renaldo61: Die foto laad niet bij mij Dat is een Nederlandse foto, doet het niet in België. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 11 minuten geleden zei Renaldo61: Die foto laad niet bij mij Staat er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Duimen dan maar dat je bloeddruk gaat zakken .. @niks . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ben niet vooruit te branden ' blijf eigenlijk moe en gewoon heb ik niet zoveel lust ' hoe moet ik het uitleggen . Aflopen jaar heeft veel gevraagd ' stoppen met alcohol drinken ' best intensief therapie gehad en ga nog elke 1.5 week ongeveer . Stoppen met drinken geeft natuurlijk veel meer gevoel prijs die ik ook niet toesta. Tevens zit ik met veel schuldgevoel tov alles . Naast mijn jeugd trauma 's die ik aan het onderzoeken ben heb ik ook veel last van de uhp . Ik weet het is eigen schuld maar het heeft mij ook opgeleverd aantal dingen misschien ' maar ook voel ik mij enorm aangetast in mijn moeder schap ' mijzelf en als partner . Ik voel mij nog best vlak en leef mij ding .. maar zal veel dingen een plekje moeten geven . Herkennen jullie dit last hebben van de periode van alcohol gebruik .. eigenlijk misschien beetje trauma opgelopen van het gebruik ..je ziekte . ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Nou @Lieke7777, als ik bovenstaande lees verbaast het mij niet dat je moe en lusteloos bent, Het is wel veel wat je voor je kiezen hebt gekregen en waar je nu nog in zit. En dan lopen al die dingen waarschijnlijk ook nog door elkaar heen. Die zitten niet in aparte laatjes denk ik? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 4 uur geleden zei Rosee: Ik kom eraan @Cleo66 4 uur geleden zei nancy: Ik ook Is er ruimte voor drie? Oh nee, dat mag niet, Corona nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ff een domme vraag aan de buschauffeur. Was dit de eerste keer dat je daar reed? Rij je dan met de gps of hoe weet je de weg? Dat gezegd hebbende herinner ik me 1 keer dat ik een invallende buschauffeur heb moeten uitleggen waar hij langs moest ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden