ikkanhet Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 ja die lekkere roes inderdaad mee stal en niet de smaak. Terwijl ik het soms ook best lekker vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 3 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: Daarom geloof ik er niet zo in dat je niet zou gaan drinken als je slechte voorbeelden hebt. Dat gevoel wat ik toen had was veel sterker dan welk slecht voorbeeld ook. Ik geloof wel dat mensen zich kunnen afzetten tegen iets omdat ze het intens haten door ervaringen. De smaak deed mij ook niet zoveel maar door het branderige gevoel en het weten wat er komen gaat deed de smaak er totaal niet toe. Nou mijn dochter heeft een hekel aan drank door alles wat ze heeft gezien en mee gemaakt in de familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 1 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Mijn moeder was fel anti-alcohol terwijl ik al vrij jong in het voetbalcultuurtje belandde waar bier erg populair was. Dat zag ik laatst weer bij een reuniewedstrijd, jochies van 15 die hele pitchers bier wegzetten op zaterdagmiddag. Dat vond ik pijnlijk om te zien. Maargoed voor de meesten is dat een fase en een paar komen er niet uit. Of die kosten dat een stuk meer moeite. Ik weet niet wat als ouder goed is om te doen. Verbieden lukt je toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Hoe gaat het nu met je @Descartes33? hoofd nog erg pijnlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Ben je al terug @nancy? Was het leuk? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 1 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Ja het gaat wel aardig @ikkanhet, heb het idee dat het meevalt. Ben wel erg geschrokken. Raar is dat eigenlijk hè dan ben ik bang dat ik er iets blijvends aan over houd omdat het mijn hoofd is maar het drinken op zich is natuurlijk net zo erg. Zit na te denken over wat @brazer schreef over het besluit om geen alcohol meer in je mond te gieten. Ik blijf de laatste tijd hangen in “proberen” dat te doen. Loop ik van te balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 @Descartes33 zo herkenbaar wil nu ook zo weinig mogelijk medicijnen nemen terwijl als ik drink neem ik ze wel eens met alcohol in. Is net een beetje alles of niets. Als ik drink maakt het niets uit en als ik niets drink moet ook alles verstandig. Logisch dat je geschrokken bent hopelijk is die schrik groot genoeg om de drank nu echt te laten staan. Ook jij kunt het. En niet proberen maar doen. Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Upperdepup:) Niet geheel bijgelezen, komt wel. Zit helemaal in andere draadjes te tikken met andere datums. Alles gaat door elkaar, lijkt het hoofd van @Descartes33 wel nu Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Ik vindt vandaag ook een rare dag en gevoelsmatig is het veel later dan de daadwerkelijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 @Descartes33besluiten niet meer te drinken was, achteraf gezien, veel makkelijker dan ik dacht en zéker veel makkelijker dan proberen te minderen/stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Denk dat we over tijd zijn @ikkanhet Kan ook nog. Nee, kan niet meer bij jou en bij mij ook niet meer denk ik haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Zo lekker gegeten! Mjam. Pasta, met room, courgette en schelvis. Hello fresh. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 8 minuten geleden zei Smaragd: Denk dat we over tijd zijn @ikkanhet Kan ook nog. Nee, kan niet meer bij jou en bij mij ook niet meer denk ik haha denk het ook niet Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Ik ben wel klaar voor de verhuizing. Hop! Wachten duurt lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Upppppppppppppppppppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 (bewerkt) “Misschien staat mijn bericht er straks twee keer. 2e poging: Lang gezocht naar high tea zonder wijn of champagne. Niet gelukt. Tijd voor diner. Glazen die op deze foto staan zijn voor WATER “ Prima, @Reacher dan kan ik / kunnen we tenminste uit een mooi glas drinken. Tijdens een nieuwjaarsborrel vorig jaar was er in eerste instantie alleen maar alcohol. Daar baalde ik erg van. Met moeite lukte het me om een Spa rood te krijgen. Die wilde ik vervolgens in een wijnglas schenken , maar dat mocht niet! Nu kan ik gelukkig in de herkansing @Pats hoe gaat het nu met je? Schrikken he, van de trap vallen. Sterkte hoor 1 november 2020 bewerkt door Jannigje Aanvulling Maja en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Heel veel geschreven hier ' veel bijgelezen .. gewoon voor ieder een virtuele knuffel.. en morgen een nieuwe dag .. Ik heb mijn werkweekend gehad .. ben moe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Ja, @Pats, vallen is heel erg schrikken. En je wilde zo graag je trap schilderen. Bah! Ik heb heel veel gedaan vandaag. Voelt fijn. Moe maar voldaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 Ik hoop dat ik nog naar Schier mag eind van de maand, lees net van strengere maatregelen op komst, brrrrr slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Geniet er maar van, wij mogen 1 km van huis. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Voor boodschappen (1e levensbehoeften) mag je naar de supermarkt. Met je getekende verklaring met datum en tijdstip... Ik woon ook in Frankrijk, maar in een stad. Ik heb dus de luxe keuze uit verschillende supermarkten. Daarentegen is de km rondom mijn huis weer niet zo interessant.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Misschien gaan we hier ook die kant op Jim/Moeps dinsdag avond horen we meer. Vandaar dat ik schreef, ik hoop dat....... ik vrees nl van niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Op 1-11-2020 om 21:37 zei Fruitvlieg2019: Nancy, hoe was Texel? Ik zat dit weekend in Schaijk, brabant. Geen laptop, geen ipad en maar heel af en toe een telefoon. In 1 ruk door een boek uitgelezen en veel gewandeld. Maar toch af en toe nog die akelige telefoon maar wel een stuk minder. Was héérlijk, even uitwaaien. Ook ik heb mijn telefoon nauwelijks gezien, behalve om wat foto's te maken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden