Lika Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedemorgen. Welkom op deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goeiemorgen, de week is weer door midden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goemorgen Dagpact : Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 5 minuten geleden zei Ties: Goemorgen Dagpact : Ties zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedemorgen frummers. Een nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen. De zon doet zijn best al, nu wij nog. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Dagpact : Ties zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedemorgen Yvonne, Lika, Ikkanhet, Ties en zbb! We gaan ook ons best doen vandaag @Yvonne! Bedankt voor de koffie, heerlijk geslapen en zo naar de yoga! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Dagpact : Ties zbb Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedemorgen Oudste zoon heeft gisteren coronatest gedaan, binnen 48 uur uitslag, hoop maar dat ie het niet heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 We gaan heel hard duimen voor jullie Rosee.... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ga ook voor je duimen @Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 1 uur geleden zei ikkanhet: Dagpact : Ties zbb Yvonne ikkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Zo, aan de slag hier... genoeg te doen gelukkig... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedemorgen ' weinig te doen eigenlijk vandaag .. Kijk wel wat ik ga doen ws wat poetsen maar .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Duimen voor je zoon @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 34 minuten geleden zei rapilos: Dagpact : Ties zbb Yvonne ikkanhet Rapilos Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goeiemorgen allemaal, Eindelijk is het mee weer even gelukt om op het forum te komen piepen. Nu wat genieten van een kopje koffie op deze zonnige herfstdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ja hopen dat hij het niet heeft. Zoveel jongeren die nu besmet zijn. Ze gaan gelukkig wel allemaal keurig in quarantaine, de gevallen die ik ken dan. Ik doe nog even wat werk en dan hop, naar het zwembad. In de rij met mijn mondkapje op. Gisteren heb ik online spulletjes ontvangen om het thuis gezellig te maken; warme sprei voor op de bank en en tafelkleed. Ik heb een mooie truuk ontdekt; bij langere pauze of 's avonds gooi ik een tafelloper over mijn laptop en andere spullen heen. Dan is het een ingepakt bundeltje, in plaats van losse rommeltjes, agenda en dingen die ik nog moet doen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ik duim mee voor je zoon @Rosee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Hahaha ja hier ook de ramen Een broodje speculoos met hagelslag gegeten was ook lekker . Ga zo maar eens douchen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedemorgen. Hier zitten de ruiten (het glas) in de ramen en deuren (de draaiende omlijstingen van het glas). De ramen en deuren hangen dan weer in een kozijn of post. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Maar verder gaat het hier op en af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden