Rosee Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ook geen zin om te werken vandaag. Wil lekker luieren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Zo genoeg geklaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 1 uur geleden zei Reacher: Ik wist niet dat muizen fan zijn van pindakaas. en van paprika chips en chipitos. Reacher, lady jane en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 No worrys @Rosee, ik fietste een uur naar de middelbare school... regen, storm, sneeuw en ik herinner me alleen maar dat het leuk was en gezellig met schoolvrienden. En je krijgt er een geweldige conditie van, heerlijk. Ik ben alleen nóg boos omdat ik na moest blijven omdat ik 5 minuten te laat was met windkracht 9 tegen Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Bor: Weet iemand ook de reden waarom er na 20 uur geen alc meer verkocht mag worden? Wat maakt het verschil als je wel om 19:45 alc mag kopen en om 20 uur niet meer dan? Die snap ik niet. Omdat de kroegen dan sluiten en voorkomen dat de alcohol feestjes buiten door gezet gaan worden Ach hier gaat de boel ook om 20.00 dicht dus geen verschil ' gaat meer om de avond nacht winkels /slijterijen die dan de reguliere verkoop tijden overnemen vsn de suups met name in de hoofdsteden . 21 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 1 uur geleden zei ikkanhet: Wacht nog op wasbare mondkapjes van bol. com die ik voor 3,99 kocht. Keek gisteren en nu vragen ze er 14,99 voor die zijn niet wijs. Kijk eens of je ze bv in België kunt bestellen. In andere landen, hier ook, loopt men al 6 maanden met mondkapjes en hier waren ze in het begin ook achterlijk duur (ieder zn business hè ook al gaat het over lijken) en tegenwoordig kosten mondkapjes hier geen drol meer bij de Lidl of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 17 minuten geleden zei Roos33: Goedemorgen, Vandaag dag 18. Begin november heb ik een afspraak staan voor een intake bij een verslavingskliniek voor een ambulant traject. Ben benieuwd of ze me nog wel willen begeleiden als ik aangeef dat ik al 4 weken niet meer drink. Afwachten maar. Nu eerst maar even lekker het bos in met de hond ondanks alle regen hier Fijne dag allemaal! Tuurlijk juist dan is het al heel goed dat je niet gedronken hebt . Je gaat juist werken aan jezelf als je niet drinkt en daar heb je hulp bij nodig want dan begint het pas ... en op de duur ook je terug val preventie. Ik heb 9 maanden niet gedronken maar nog steeds in behandeling verslavingszorg . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 dank je @Bumperjim zal eens gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 36 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT ikkanhet Reacher Roos33 Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Een hele goede morgen allemaal, Warm buiten, dus gooi de verwarming zo maar weer uit Ach ja, die coronabesmettingen he.. Vriend en ik zeggen vaak tegen elkaar ; Nou we kennen echt niemand in onze nabijheid die het heeft Gelukkig natuurlijk, en afkloppen ook Mijn kinderen kennen wel verschillende mensen, die het hebben En nu lees ik over de tante van @Smaragd en de vader van @niks, en dan schrik ik daar toch weer van Ook al is het virtueel, het lijkt dan toch ineens dichtbij te komen Sterkte uiteraard, hoop dat het allemaal weer helemaal goed komt. Straks boodschappen doen Vind het lang zo leuk niet meer met die stomme mondkapjes Enfin, wat moet, dat moet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Bij de Dirk zijn de wegwerp voorduren in de reclame, spotgoedkoop en de Action heeft katoenen voor 1,= Kruidvat 3 voor 5,= en in China hebben ze echt ludieke voor bijna niks bij alie express, maar die zijn wel erg lang onderweg, leuk voor de Kerst dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Renaldo61: @roos Of ze je nog gaan willen helpen weet ik niet, maar vooral ook nazorg kan heel belangrijk zijn. Anders samen met de huisarts de opties bekijken? Nazorg ? Zelfs ik met 9 maanden nuchter zit nog niet in nazorg maar volop in behandeling ... 21 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Reacher Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 @Renaldo61 dat zeg ik ook niet maar het zal toch raar zijn als je zelf nuchter kan zijn ze zeggen sorry ga eerst maar drinken dan kunnen we je wel helpen meld je dan maar opnieuw aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Het plenst de lucht uit hier ook .. kinderen liggen languit op de bank met fleece dekens ' de katten hebben zich er boven op geparkeerd . Pyama dag houden dan maar .. voor de jongens ik houd daar niet van zo douchen en aankleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Dat kan inderdaad ' maar moet je via het wooncentrum van je moeder regelen . Dan krijg je permissies om mee te kunnen lezen hier via digitaal domein . Verzorgende kunnen de aamvraag voor je regelen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 @Renaldo61 heeft jouw moeder geen 1 ste verantwoordelijk contactverzorgende die aanspreekpunt is voor het zorgproces van je moeder ? Ik heb zelf namelijk 2 clienten waar ik contactpersoon voor ben naar familie toe .. veranderingen etc communiceer ik direct naar hun toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ok ' ik denk idd dat het niet te vergelijken is mbt hoe het daar geregeld is en bij hoe het bij ons is ' nieuws brieven staat geen persoonlijke info in maar algemeen instelling nieuws bij ons .. idd een 1ste contact persoon krijgt deze nieuws brieven en heeft de taak door te communiceren naar verdere fam die belangstelling heeft .. Hoe het met je moeder gaat is de contact persoon belangrijk ' maar algeheel moet elke verzorgende hier ook van op de hoogte zijn. Zorgproces bewaking doet 1'ste contact verzorgende hier .. Succes vanmiddag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Veel sterkte in deze moeilijk tijden @niks en @Smaragd. Dit moet vast een moeilijke periode voor jullie zijn. Vandaag fris uit bed gesprongen en weer een heleboel zaken om tegenaan te vliegen. Wat is dat nuchter door het leven stappen toch fijn! Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 2 uur geleden zei rapilos: DAGPACT ikkanhet Reacher Roos33 Yvonne Rapilos Ties Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik krijg vanmiddag een vriendin op de koffie maar moet mijn best doen om niet in slaap te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Haha @Bor ja medicatie herhaling altijd 2 werkdagen van te voren bestellen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Hier brengen ze me de medicijnen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Zojuist zei ikkanhet: Hier brengen ze me de medicijnen thuis. Maar dan moet je ze toch nog zelf aanvragen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 omdat het kan en omdat ik ook wel vaker niet kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden