Kohtje Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Drie uur geleden zeg ik nog dat ik weer probeer hier te stoppen, en kiek noe dan... daar istie weer... Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Vanwaar de droevige smiley? Ik ben altijd blij als je er bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Je gaat toch pas weg als je 21 jaar nuchter bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Of 70. 70 is eigenlijk een mooier getal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Slap, slap, slap. Ik heb een slap plekje in m'n hart voor dit forum. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Anders doe je hier rustig aan tot je niet meer dagelijks bij je moeder meer langsgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik zal de chipszakken opentrekken @Yana. Deze muis komt voor pindakaas zijn nestje niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik trouwens ook niet. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Teveel pepernoten gegeten Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik las twee pepernoten gegeten Ik wilde nog schrijven ‘netjes’ Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik lig er net weer in. Vroeg slapen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Misschien zijn pepernoten wel wat voor de muis Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 @Lika weltrusten De dagen lijken steeds meer op elkaar en gaan steeds sneller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ook ik ga slapen. Ben laat vandavond , gisteren lag ik er om kwart over 8 in. Meestal vóór negenen in ieder geval. Slaap wel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Jeetje niet bij te houden/lezen hier! Ik zag net dat dit mijn dag 40 was zonder, best lang! Vliegt eigenlijk voorbij.. of soms lijkt het pas een week geleden die fles wijn, heel gek. Maar ik heb dagen heeeel erg trek of totaal niet. Heb vandaag wel de hele dag al knallende koppijn en paracetamol helpt niet. Ik ga slapen; morgen lekker naar een hotelletje voor 2 nachten met manlief. Even eruit; wandelen in de bossen! Fijne avond verder mensen, of welterusten! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Veel plezier deze dagen, Pats! Hopelijk ben je dan van je hoofdpijn verlost, lekker even naar de bossen. Geniet ze! Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Wat heerlijk Pats lekker met dit herfstweer in de bossen uitwaaien. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Slaap lekker Lika en Nancy. Hier nog de 2e helft Ajax Liverpool kijken met zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 @Patsgeniet ervan in de bossen. Volgens mij treffen jullie het met het weer Ik meld me droog af voor het dagpact. Fijne avond Allen. rapilos en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Slaap lekker allemaalEn dat is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 $%#@##&%$!!!! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ah lastig @Cleo66zo' n dag.. Morgen weer een betere, hug! Herkenbaar dat gevoel van even willen ontsnappen. Zo sterk van je dat je het op eigen kracht doet zonder nicotine en drank. Zou zonde zijn. Trusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Sterkte cleo even ontsnappen / uitstaan wat klinkt dit als alcoholist heerlijk in het gehoor .. helaas niet de oplossing hè .. dat weten we ook maar weer .. maar je hebt het weer gedaan .. gewoon aan verder gegaan ' slaap lekker ik ga er ook zo in .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Sterkte @Cleo66, wat een eikel die vent.Sterkte. Ook voor de rest die het kunnen gebruiken! Geen concentratie om alles bij te lezen, heel vluchtig. Djw voor het sterkte naar mij toe. Mijn tante gaat niet zo goed, erg triest vooral voor haar kinderen. Ken de machteloosheid van het zien van iemand aan de beademing, helaas. Zo een naar gezicht en je wil zo graag dat het beter gaat. Wel een droge afmelding, weet waar ik het voor doe. Voor mijn nichtje en haar broer. Moet en wil er zijn voor ze. Dan ben ik echt blij dat ik droog ben, zo cliche. Maar bezopen zouden ze niets aan mij hebben natuurlijk. Welterusten. Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden