Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei knakker:

Dat kan best, dat maken wij onszelf wijs, dat het niet kan. Gevoel negeren, verstand achter het stuur zetten. Even grote jongen zijn. Je weet best wat je moet doen.

Kan het ook bij 3 houden, dan heb ik er nog 9 voor morgen over. Of als ik zo even heb geslapen, de rest wegmieteren..

Ja ik heb keuzes idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hemel, Smaragd.. je ging weer een tijdje lekker en nu weer het oude liedje. Je hebt er 12 ingeslagen. Jou een beetje kennende gaan die vandaag op ook.
En als ik er totaal naast zit dan kun je dit berichtje beschouwen als een woestmaker en stimulator om te laten zien dat ik er totaal naast zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kohtje:

Mijn hemel, Smaragd.. je ging weer een tijdje lekker en nu weer het oude liedje. Je hebt er 12 ingeslagen. Jou een beetje kennende gaan die vandaag op ook.
En als ik er totaal naast zit dan kun je dit berichtje beschouwen als een woestmaker en stimulator om te laten zien dat ik er totaal naast zit.

Normaliter wel, als ik ga bijhalen is het ouzo. Maar ik kan beter nu bijhalen dan erna  bv, wil niet zwalkend over straat. Gewoon 1 avond en dan stoppen weer, zo zonde van al die dagen niet drinken. Je hebt gelijk met wat je tikt. Knakker, Takeiteasy en Lieke ook, maar heb er niks aan. Wil mij morgen niet ziek voelen. Dus het moet weg. Al bijna 3 in een uur, gaat ook steeds sneller, wegklokken. Nou ik ga wel weg, moet wel leuk blijven en gezellig hier.

Moet doen wat goed is, weet alles. Alles wat wel en niet moet. Weekend heb ik toch vrij, uitkateren dan maar zondag of wegpleuren. Ja dat is het idd. Die keuze. Lijkt zo makkelijk.

Denk dat ik beter gewoon helemaal naar de kloten kan gaan dan is het weer makkelijker stoppen, zo werkt dat bij mij helaas, of weggooien maar dan heb ik niks morgen, weet het niet meer. Komt door de alcohol.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Het wordt een soort klaagmuur @Descartes33 :D 

Het is toch straks niet zo dat je eerst alle "kwetsbaarheden" moet oplossen voordat je succesvol kan stoppen?

Ik zou zeggen fuk de kwetsbaarheden. Of omarm de kwetsbaarheden, dat is wat positiever. Zie jezelf niet als een lange lijst fouten. Dat scheelt een hoop schrijfwerk op die muur. In plaats daarvan kan je ook een afwasje doen of dat gras maaien :P 

Goed advies. Maar wat ik zei (ik zit misschien een beetje te zeuren hoor) - je lost de ene kwetsbaarheid op en je stapt in de valkuil van een andere. Wat dat betreft begrijp ik Smaragd - die heeft het goed gedaan deze week, moeilijke week met zorg voor die honden, goed voorbereid, goed uitgevoerd niks aan de hand. Maar toch onrust. Dan hoppa maakt-ie even het hele huis schoon. Dat is goedbedoeld en juist een poging om niet aan de zuip te gaan. maar hij had waarschijnlijk ff moeten ontspannen. Ik herken het zo goed, je rent zo hard en zo ver mogelijk van je drankzucht weg en dan blijkt dat je er alleen maar dichterbij bent gedreven. 
 

Fuk de kwetsbaarheden vind ik een hele mooie attitude maar voor mij is dat een gevaarlijke, op die manier loop ik in de val. Goed advies maar ik ben nog niet op het punt om daar het goede mee te doen. 
 

Voor Smaragd sterkte jongen. Spaar jezelf zoveel mogelijk. Elke slok minder is later een poos minder naar de kloten. En maak een plan voor vanavond en zeker voor morgenvroeg. Ga iets doen, inderdaad uit bed, douchen, en wandelen zonder een cent op zak. Als je wil weten hoe je je voelt als je dagen doorgaat dan kan ik nog wel fijntjes uitleggen hoe dat is want dat was voor mij heel recent. En dat wil je niet, hoe raar je kop op dit soort momenten ook in elkaar zit. Ik heb altijd het gevoel bij een binge dat ik kapot moet, dat ik het wil en dat ik het verdien maar dat is niet zo, dat is echt niet zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan best beetje  verdrietig  worden als ik mensen in een terugval of een binge zie  verdwijnen  .. geeft een keiharde  maar realiteit  spiegel voor  mijn neus en dat ik geen haar beter ben geweest  .. maar weet  hoe je naar  de klote  kan gaan .. en dat niet  drinken gewoon het beste is hoe je.je ook voelt ..  je verkloot er alles mee.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet verdrietig zijn, het zijn er 5 geworden. Valt nog mee en niks gaan bijhalen. Ga liggen, wel benzo erbij genomen. Moet wel.

Djw @Descartes33 en ook @Lieke7777

Ben nu al duizelig, laat staan dat ik de straat op ga. 

De andere 4 weggegooid. Katerig zal ik mij morgen voelen maar niet zo erg als anders. Ben wel iets meer waard dan dat. Bedankt voor het reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Moest nog een boodschap doen. Voelde het al aan, had het moeten zeggen/tikken hier. De week met de honden is over en heb dat heel goed gedaan. Ook het gehele huis schoongemaakt, 3 verdiepingen, 3 puber zonen. Wat waren ze blij toen ze allen thuiskwamen.

Meteen 12 halve lieters halen, dat snap ik dan weer niet van mezelf. Al 2 op, ik kan niet stoppen dan, na 20 uur kan ik toch niet bijhalen dus het zal daarbij blijven. Mij niet appen, laat mij. Morgen uitkateren, is niet anders. Zal heus niet vallen of iets breken. 

Log uit, wil niet bezopen op het forum zitten, tot morgen ofzo. 2 hakken er al in na een tijdje niks. Kansloos ben ik.

Jammer maar zo herkenbaar. Hoop je staat morgen weer achter het besluit om niet te drinken. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Pinkman:

Een beetje ruggengraat tonen is ook niet verkeerd. 

 

Als dat zo was, was er geen alcoholisme. En ook niet dit forum. Je hebt levels in verslavingen. Fijn dat het jou zo gemakkelijk afging. Chapeau!!

En nu echt weg anders ga ik idd boos worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Smaragd:

Als dat zo was, was er geen alcoholisme. En ook niet dit forum. Je hebt levels in verslavingen. Fijn dat het jou zo gemakkelijk afging. Chapeau!!

En nu echt weg anders ga ik idd boos worden.

Daar heb je helemaal gelijk in. Dan hadden we geen hulp nodig als het zo makkelijk was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Smaragd:

Je reageert alleen nog maar op mij, waarom? Ga mijn haar fixen en halen, wil een verrot weekend hebben. Maandag herstellen.

Waarom een verrot weekend? Om de reacties hier? Kom op @Smaragd wat wil je hier nu mee bereiken?

bewerkt door niks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...